Batman Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 mało momentu wyszło co bardzo dziwne, też mam taki dół w wykresie, ciekawe czy to przypadłość HR czy coś jest nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 (edytowane) słabo, biorąc pod uwagę wydany hajs edit: cofam , nie spojrzałem dobrze na wykres Edytowane 6 Maja 2017 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Przyrosty momentu niesamowite, lepsze jak po ukladzie wydechowym supersprinta z długimi kolektorami za 22-23 tyś zł !! Nie realny wydaje mi się przyrost z dołu przy 2000obr.min doszło 50Nm no chyba ze strzał z nitro jest... Chyba że tak zabite miałeś katalizaotry ale w takim wypadku i mocy by było mniej przy pomiarze seri. Generalnie poluźnienie wydechu od zera do 2000-2500 powoduje ubytek Nm. Gdzieś wydech po decatach mam - Tomka Kucyka Nismo, zdaje się doszło 9 albo 11KM i tyle samo Nm. Ps. na drodze czuć te mega przyrosty bo powinny być mega ale to mega odczuwalne !!! ?? Tutaj masz przyrsot po samych decatach w silniku DE, ale fabryczne katy byly w fatalnym stanie latały luźno wkłady w nich latały: Tutaj masz przejście z seryjnego wydechu na 3" przelot w REvUpie - widać z dołu jak zabrało ciutek, srodkiem dodało a górą znowu zabrało: Tutaj masz przyrost mocy (2KM) po moim zdaniem jednym z najlepszych catbacków dostepnych do 350Z tzn. Miltec 3" (wcześniej auto miało zrobiony y-pipe i usiniete katy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 6 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Dzieki za wykresy Kuba, bedziemy u ciebie hamowac to porownamy. Ten dolek to jestem pewien ze przez ten wydech sie pojawil, prawdopodobnie wlasnie przez dekaty. Dzwiek sie w tym zakresie zmienia - najpierw przed dolkiem na krotko sie pojawia resonans, pozniej w tym dolku gubi a pozniej znow wraca i ryczy do konca. Wrzuce pozniej filmik. Co sie tu dzieje, nie wiem... zobaczymy jak AFR i zmienne fazy wychodza. Batman, napisz jaki dokladnie masz wydech - jakie średnice, łączenia, łamania, itp. Jak masz podobny wyjres, to moze wspolnie dojdziemy dlaczego. To jest dosc eksperymentalny projekt i dalej "otwarty", moglo wyjsc super i z moca i z dzwiekiem za pierwszym razem ale raczej na to nie liczylismy ... trzeba testowac i poprawiac jakby co. Cenowo i tak wychodzi duuuzo taniej niz gotowy taki sprowadzany ze Stanow, nawet z poprawkami w przyszlosci. Edit. Brzmi to tak - w środku jak wydech Przemka w jego M3 e46. Przebija się ten resonans głównie a poza tym jest w miare cicho. Jest to do poprawki, nie podoba mi sie taki pierdzacy wydech. Pytanie tylko od czego zaczac!? PS. To jest jednak przelotowy tlumik koncowy a nie komorowy tak jak wczesniej pisalem. https://www.youtube.com/watch?v=gBCOAQ4vC9M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 Ja mam gotowca Invidii: To jest chyba 2x2.5", no i mam te kolektory obxa, u mnie wykres wygląda trochę inaczej... ale wrażenia z jazdy chyba podobne, czuję mocnego kopa pomiędzy 4-6tyś obr, ale też mam takie szarpnięcie pomiędzy 2.5-3 tyś. Co do poloneza to pewnie jakiś tłumik środkowy trochę go wytłumi, ale bierze się on z braku katów. Też będę chciał to trochę wytłumić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 7 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 No to zupelnie inny projekt i widze na twoim wykresie ze masz duzo wyzej ten dolek - na 4000rpm. Ale dzwiek masz lepszy tylko pewnie duzo glosniej. Niestety bez katow musi byc chyba glosno zeby ten resonans sie mniej przebijal. Jak puscilismy bez puszki z samej rury dzwiek byl piekny ale krew z uszu szla! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drzymek Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 (edytowane) Ja w swoim G35 coupe revup miałem coś takiego: Ypipe z 350zHR i Przelot 3 cale z końcowym TOYOSPORTS. Na zdjęciu jest ze środkowym tłumikiem, ja go wyrzuciłem i wspawałem 3calową rurę. Z seryjnymi katami brzmiało to fajnie: https://www.youtube.com/watch?v=SfY8AWpjnyo Potem wrzuciłem decaty Turboworks i była tragedia. Takiego brzydkiego darcia mordy to dawno nie słyszałem. Auto brzmiało jak by w starej hondzie tłumik się urwał i tak głośno że nie dało się rozmawiać w środku. Przy zwykłej jeździe np 2 tys obr i 5 bieg - rezonans i bas w środku że plastiki brzęczały. Do sprzedaży auta założyłem z powrotem katy. Teraz w G37coupe zamontowałem tylko decaty Turboworks. Myślałem że będzie polonez, ale dźwięk jest super. Do 3 tys cicho, pow jest groźnie i rasowo 0 nie ma poloneza. Niebawem będę przerabiać Y pipe. Tylnej sekcji na razie się nie dotykam. Jestem zdania że znaczne zwiększanie średnicy układu wydechowego w wolnossącym aucie zabiera moc i moment, bo spada ciśnienie przepływu spalin. Pochwalę się jak coś wyrzeźbię w G37. Dla zainteresowanych, turboworks robi długie kolektory dostępne w Polsce: http://allegro.pl/sportowy-kolektor-wydechowy-nissan-350z-race-line-i6750103715.html p.s. Czy mógł by mi ktoś zmierzyć wewnętrzną średnicę Ypipe z 350z HR (wlot i wylot)? Dla zainteresowanych, turboworks robi długie kolektory dostępne w Polsce: http://allegro.pl/sportowy-kolektor-wydechowy-nissan-350z-race-line-i6750103715.html Edytowane 10 Maja 2017 przez Drzymek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 10 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Resultaty po strojeniu wyszły za***iste: 311 KM i 370 Nm! Szczegóły w mojej prezentacji: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/103462-potw%C3%B3r-na-nurba-by-godisme-350z/page-9 Teraz tylko jeszcze dźwięk dopieścimy z GT Performance i wyjdzie taki wydeszek, że mucha nie siada!!! PS. Mylilem troche do tej pory pojecia opisujac tego Poloneza (czyli taki brzeczenie metaliczne slyszalne z tylu w srodku auta przy wdepnieciu w gaz) jako resonans. Resonans to nachodzace sie fale i dudnienie/wycie wydechu - tego na szczescie mie ma u mnie. Coś takiego dźwiękowo chce osiągnąć, jest już całkiem blisko https://www.youtube.com/watch?v=CSt2Uc8jck4&t=81s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Mam ten sam układ z TOYOSPORTS niestety brzmi fajnie ale ta stal rdzewieje najzwyczajniej w świecie więc wydech nie jest nic wart: ) Ja mam tlumik w sekcji środkowej ale to zwyczajna sekcja wypełniona plecionką powoduje że nie ma rezonansu i nie zmniejsza przepływu coś jak ta Gruszka w decatach turboworks W g37 masz niewiele do robienia z układem zapodaj ultera na koniec najwyżej: ) zmień y pipe na ten z hr lub zwykły nierdzewny np turboworks i wszystko ładnie się ułoży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drzymek Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 (edytowane) A w G37/370z nie jest przypadkiem ten sam Ypipe co w HR? Jak tak, to lipa bo wlot do Ypipe ma tylko 42mm średnicy, a ja mam wylot z decatów 57, więc mocna zwężka się robi. Postanowiłem że Ypipe wystrugam sobie sam. Edytowane 10 Maja 2017 przez Drzymek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexvq35 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 (edytowane) Panowie po montażu tego: http://www.bajpolmotosport.pl/Rura-downpipe-Nissan-350Z-wydech-p8492 czyli turboworks downpipe z tłumiczkami tylko deliktana jazda wchodzi w grę, mocniejsze dodanie gazu w okolicy 2700 obr powoduje powstanie nieznośnie głośnego brzęczenia, to chyba polonez sound ale kur****sko głośny !! Miało być dobrze, bo to rury z tłumiczkami, a tu lipa. Słychać tylną puszkę i dźwięk przypomina walenie w garnek. Był pięknie słychać silnik i dolot, a teraz chamsko słychać wydech. Co z tym teraz zrobić? Czy wstawienie tłumika środkowego coś pomoze? Z powrotem montować katy, wolałbym tego uniknąć. Jeden miał pęknięty wkład i co jakiś czas wyskakiwał błąd. Edytowane 4 Czerwca 2017 przez alexvq35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 (edytowane) Dlatego ja mam OEM środkowy a reszta "tjuning" aby rezonans był chwilowy i mało hałaśliwy Od 3:30 Edytowane 4 Czerwca 2017 przez Rolandinho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 5 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Panowie po montażu tego: http://www.bajpolmotosport.pl/Rura-downpipe-Nissan-350Z-wydech-p8492 czyli turboworks downpipe z tłumiczkami tylko deliktana jazda wchodzi w grę, mocniejsze dodanie gazu w okolicy 2700 obr powoduje powstanie nieznośnie głośnego brzęczenia, to chyba polonez sound ale kur****sko głośny !! Miało być dobrze, bo to rury z tłumiczkami, a tu lipa. Słychać tylną puszkę i dźwięk przypomina walenie w garnek. Był pięknie słychać silnik i dolot, a teraz chamsko słychać wydech. Co z tym teraz zrobić? Czy wstawienie tłumika środkowego coś pomoze? Z powrotem montować katy, wolałbym tego uniknąć. Jeden miał pęknięty wkład i co jakiś czas wyskakiwał błąd. A co innego zrobiles oprocz dekatow, masz dalej reszte serie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 bez katów jest na ogół polonez, możesz kombinować z tłumikami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexvq35 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 A co innego zrobiles oprocz dekatow, masz dalej reszte serie? Wycięty tłumik środkowy. Końcowy seria. Dziś trochę pojeździłem - dzwięk jak z civica w fałteku na przelocie. Moze nie jest tak źle, ale zagłusza to zupełnie dźwięk silnika, który był już całkiem ładny. Zysków mocy nie czuć, co miało miejsce po montażu mrev-2. Czyli być moze katalizatory były w dobrym stanie, choć w jednym widać pęknięcie, ale ubytków nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 możesz sobie wrzucić sportowe katalizatory, tylko to będzie trochę kosztować, może spróbować jakieś tłumiki po środku, ale nie koniecznie da to zamierzony efekt, choć na pewno w pewnym stopniu wyciszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 5 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 No i po cholere ten srodkowy wywalales - to on glownie ten polones niweluje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexvq35 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 (edytowane) No i po cholere ten srodkowy wywalales - to on glownie ten polones niweluje! Bo przez rok jeździłem bez niego, zgodnie z "zaleceniami" forum. Dźwięk się poprawia na plus. generalnie po dolocie i wyciętym środkowym dźwięk był taki stłumiony, zachrypnięty, było pięknie słychać silnik, trochę to przypominało v8 w takim lżejszym wydaniu, jak dla mnie bomba. Czyli wystarczy go wstawić i będzie cacy? Tylko czy będzie słychać wówczas silnik czy wydech? Edytowane 6 Czerwca 2017 przez alexvq35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 7 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 Pewnie calkiem nie zniweluje poloneza ale na pewno poprawi to brzeczenie. Wrzuc i sprawdz. A i nagraj film z dzwiekiem i wrzuc tu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexvq35 Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 Pewnie calkiem nie zniweluje poloneza ale na pewno poprawi to brzeczenie. Wrzuc i sprawdz. A i nagraj film z dzwiekiem i wrzuc tu. Czyli wszyscy którzy zamieniają katy na downpipy z tłumiczkami mają jakieś brzęczenie ? Zawsze znika po tej operacji ten charakterystyczny "gardłowy" dźwięk vq35? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drzymek Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 (edytowane) Panowie przerabiałem temat. Albo wywalasz środkowy rezonator, ale zostawiasz katy. Albo wywalasz katy ale zostawiasz fabryczny środkowy rezonator. Każda inna opcja powoduje Poloneza bez wydechu. A nie daj Boże jak wywalisz katy i założysz 3cale catback... Edytowane 7 Czerwca 2017 przez Drzymek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 7 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 Ciekaw jestem tylko na ile ten srodkowy niweluje poloneza kiedy sa dekaty. Macie jakis filmik poglądowy na YT? Tez bym to zrobil ale kurde to dodatkowe 3-4 kilo a moje priorytety to byly kolejno: moc, waga i dopiero na trzecim miejscu dzwiek. Jakbym mial pewnosc ze polonez zniknie w calosci to moze bym ten srodkowy dolozyl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 Ciekaw jestem tylko na ile ten srodkowy niweluje poloneza kiedy sa dekaty. Macie jakis filmik poglądowy na YT? Przecież wysłałem filmik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexvq35 Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 (edytowane) Przecież wysłałem filmik... U mnie sytuacja wyglada tak, ze na jałowym przegazówka niczego złego nie wróży, jest głośno i tyle, polonez pojawia się za to podczas jazdy i od około 2900 obr kiedy mocniej depnie się gazu. Tak więc filmik kręcony z tyłu za zderzakiem, sprzętem o paśmie przenoszenia jakimś tam i wątpliwej jakości mikrofonem do tego odtwarzany na laptopie, zdecydowanie niewiele powie. ale kurde to dodatkowe 3-4 kilo Sądzisz że odczujesz ćwierć procenta masy? Pewnie dlatego niektórzy sprinterzy są łysi i rąbią przed pomiarem lewatywę To oczywiście tak pół żartem Edytowane 7 Czerwca 2017 przez alexvq35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 No ale te 3-4 kilo nisko położone więc nie tak źle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.