Thunder Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Dlatego o wiele większe szansą zakupu dobrego samochodu jest zakup samochodu z polskiego rynku z udokumentowaną historią. No ale samochodu podanego w linku ma nie być... mimo że z pierwszej ręki, serwisowany i z polskiego salonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 (edytowane) jak do tej oferty przyjedziesz to się przekonasz, że to nie jest wcale pierwsza ręka. Pierwszy problem to jak to sprawdzić? I będzie to pierwszy problem zaręczam. Edytowane 20 Listopada 2016 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Dlatego o wiele większe szansą zakupu dobrego samochodu jest zakup samochodu z polskiego rynku z udokumentowaną historią. Czy zakup z polskiego rynku daje wieksza gwarancje na trafienie na dobre auta?? Na pewno nie. Gwarantuje jedynie to ,ze auto bedzie bardziej zaniedbane,zajechane i gorzej serwisowane niz identyczny model rocznikowy kupiony na zachodzie Europy. Oczywiście mam na myśli auto z udokumentowanym ,wiarygodnym przebiegiem i historią w porównaniu do identycznego auta ,ktore jeździło po polskich drogach.. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinok Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 (edytowane) Warto dodać że auta z niedużym przebiegiem i bez przygody blacharskiej są za granicą drogie i takich aut handlarze raczej nie sprowadzają -bo nie zarobią Edytowane 21 Listopada 2016 przez marcinok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Warto dodać że auta z niedużym przebiegiem i bez przygody blacharskiej są za granicą drogie i takich aut handlarze raczej nie sprowadzają -bo nie zarobią Wczoraj byłem na placu przed tutejszym dealerem Nissana. Stał jeden T31 pozostawiony w rozliczeniu. 2009r,157800km,2,0 dci, 127kW. Cena 13990€. Postoi rok, przybędzie mu towarzyszy, a później przyjedzie laweta i weźmie wszystkie po zaniżonej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Przerabialiśmy już to... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kalapan Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Ludziska przestańcie już z tymi przebiegami dieslów. Przecież nie każdy jeździ jak wariat i nie każdy ma tylko jeden samochód.Obecnego diesla mam 4 lata i nawet 40 tys km nim nie zrobiłem. Poprzednim autem w 9 lat ledwo do 100 tys dobiłem.W sumie to żona zwykłym benzyniakiem w gazie w 9 lat zrobiła 130 tys. km, bo jeździ do pracy po 80 km dziennie.Ja diesla kupiłem wyłącznie na trasę i nim jak jadę to od strzała robię 1100 km w jedną stronę. A jak nie jadę w trasę, to stoi i raczej w garażu krzywda mu się nie dzieje.Dzięki temu silnik jest w doskonałej kondycji i pojeździ jeszcze wiele lat. A X-traila mam w benzynie i będę nim jeździł raczej krótkie trasy, bo niestety nie wierzę mu .Nie powiem , że jestem nissanem zawiedziony, ale raczej nigdy więcej nissana nie kupię.I chociaż po wymianie rozrządu auto sprawuje się dobrze (oprócz idiotycznego gwizdania na zimnym silniku, którego zlokalizować się nie da) to i tak mu nie wierzę i tak już pozostanie.No chyba , że nie będzie zawodził i po czasie dam mu jeszcze szansę, oczywiście jak przestanie gwizdać i nie pojawią się idiotyczne błędy typu P 0011 A co do tych przebiegów - kurcze mając 3 auta to chyba logiczne , że trzema autami na raz nie jeżdżę, więc wszystkie Wasze urojone reguły można o kant zadka rozwalić. A takich jak ja jest ho ho , albo jeszcze więcej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 A ja uważam, że jesteś jeden, niepowtarzalny . Ale bijecie pianę. Jak dzieci w przedszkolu. W myśl zasady moja racja jest najmojsza. Każdy przypadek sprzedawanego samochodu należy rozważać indywidualnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kalapan Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Tak - to się zgadza, ale nie należy tradycyjnie już na wstępie przyjmować zasady, że jak diesel to robi po 50 tys. rocznie, bo to jest właśnie głupie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Nikt nie bije piany,a pogadać zawsze można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 mój jest diesel - w tym roku (jak już gdzieś pisałem) to ze 3 tysie km nim machnąłem... jak dobrze pójdzie to może uda mi się średnią poprawić i jeszcze z 500 zrobie do końca roku... ale to jeszcze nic pewnego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kalapan Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 (edytowane) ... Denerwuje mnie takie podejście, że jak z polskiego rynku to musi być zajechany i zaniedbany. Ale chyba zgodzisz się z tym, że auto z polskich dróg będzie dużo bardziej " wytrzepane" jak z dość równych dróg choćby niemieckich. Co zaś się tyczy silnika, to osobiście doświadczam tego, że silnik o wiele lepiej pracuje mi jak wracam na niemieckim paliwie.Jak tylko wleje mu polskiego syfu po przekroczeniu granicy, to wszystko wraca do polskiej normy I nikt mi nie powie, że jest inaczej.Co zaś się tyczy stanu technicznego samochodu w ogóle , to wystarczy zrobić przegląd techniczny w Polsce i jechać tym autem na niemiecki TUV. Gwarantuję, że co najmniej połowa polskich aut (prognoza i tak zaniżona) by tam przepadła z kretesem.Jeździłem na przeglądy wiele lat i tu i tam i wiem, o czym piszę. Jednym słowem - co byś nie pisał to ja i tak wolę auto z niemieckiego rynku, nawet od tego z czarnym zarostem. Edytowane 21 Listopada 2016 przez Kalapan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Ale chyba zgodzisz się z tym, że auto z polskich dróg będzie dużo bardziej " wytrzepane" jak z dość równych dróg choćby niemieckich. Co zaś się tyczy silnika, to osobiście doświadczam tego, że silnik o wiele lepiej pracuje mi jak wracam na niemieckim paliwie.Jak tylko wleje mu polskiego syfu po przekroczeniu granicy, to wszystko wraca do polskiej normy I nikt mi nie powie, że jest inaczej.Co zaś się tyczy stanu technicznego samochodu w ogóle , to wystarczy zrobić przegląd techniczny w Polsce i jechać tym autem na niemiecki TUV. Gwarantuję, że co najmniej połowa polskich aut (prognoza i tak zawyżona) by tam przepadła z kretesem.Jeździłem na przeglądy wiele lat i tu i tam i wiem, o czym piszę. Jednym słowem - co byś nie pisał to ja i tak wolę auto z niemieckiego rynku, nawet od tego z czarnym zarostem. Dzieki ,ze rozwinałes moją myśl.Jest dokladnie jak piszesz.Dlatego mnie akurat nie denerwuje wcale ale po prostu smieszy jak ktos twierdzi ,ze auto z polskiego salonu,jeżdżace po polskich drogach,na polskim paliwie i przechodzace (lub nie)przez łapy polskich 'fachowców"z ASO "to jest jego zaleta. Te co jeździło po niemieckich drogach -nawet jak ma wiekszy przebieg to i tak bedzie w lepszym stanie. Wiem tez jak wygladaja niemieckie badania techniczne.Przez same tylko opony polowa naszych wozow juz by nie przeszła.Tam bardzo skrupulatnie sprawdzaja wiek opon,ich stan ,indeks nosności i zgodność wymiaru z zaleceniem producenta.U nas wystarczy aby na osi były takie same .moga miec i 30 lat i nikomu to nie bedzie przeszkadzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Handlarze sprowadzają do nas złom z Niemiec, a nie "rodzynki", których cena często jest zbliżona do nowego egzemplarza w Polsce. Tak na marginesie. Może by założyć i podpiąć temat typu: Rynek rodzinny vs import. Jakie auto lepiej kupić? Tutaj ludzie raczej oczekują rady odnośnie danego egzemplarza lub jego alternatywy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Tak na marginesie. Może by założyć i podpiąć temat typu: Rynek rodzinny vs import. Jakie auto lepiej kupić? Tutaj ludzie raczej oczekują rady odnośnie danego egzemplarza lub jego alternatywy. Masz na myśli dział Xsa czy raczej ogólnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 i co to jest rynek rodzinny? Myślę, że to dość płytki rynek, bo aktualnie u mnie w rodzinie nikt samochodu nie sprzedaje... Jest to obecnie raczej określenie anachroniczne ,bo trzymanie w rodzinie auta skończyło sie mniej wiecej w tym samym czasie co skończyło sie przechodzenie butów i odziezy ze starszej latorosli na mlodszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciaki Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 (edytowane) Witam. Przymierzam się do zakupu X Traila z roczników 2004-2005 i silnik 2.2 dCi 136KM, na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie oprócz dwumasy i wtrysków? Jak mogę sprawdzić: -Dwumasę -Wtryski -Napędy -Intercooler Czym objawiają się usterki/zużycie wymienionych przeze mnie elementów? Na co jeszcze powinienem zwrócić uwagę przy oględzinach tego modelu. W miarę możliwości prosiłbym o opinię użytkowników, których X Traile mają przebiegi koło 200tys. km, (+/- 20tyś), gdyż egzemplarze z takimi przebiegami są w moim zasięgu finansowym. Edytowane 24 Listopada 2016 przez Ciaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 twój pierwszy diesel? jeśli tak to weź na oględziny kogoś kto ma klekota... dwumasa jak w każdym innym aucie - grzechocze wtryski - jak są padnięte to masz dźwięk jak klekot popychaczy IC - widać jak się poci olejem napędy - wjedź na trawę, włącz 2wd i ostro rusz a potem włącz 4wd lub lock i powtórz ostre ruszanie - jak nie poczujesz różnicy to coś jest nie tak ( dla lepszego efektu wyłącz esp) to tak w telegraficznym skrócie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciaki Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 To mój w sumie drugi diesel, z tym, że pierwszy z turbiną. Jeszcze pytanie odnośnie turbiny, jak mniej więcej można ocenić jej stan przy zakupie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Bez dotykania ciężko ocenić Ma być niegłośna i zwróć uwagę na VNT czy się nie przycina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 25 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 chodziło zapewne o rynek rodzimy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciaki Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 Mógłby ktoś rozkodować ten VIN? JN1TENT30U0200375 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 Mógłby ktoś rozkodować ten VIN? JN1TENT30U0200375 https://partsouq.com/en/catalog/genuine/vehicle?c=Nissan&ssd=%24HQARW1d0BwMABEgdDBdyeXoEZnZ6YlhVLAIBBAUBBAFINCUdR1F9WnFdYWAqFlg%24&vid=2130 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marinero Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 Mógłby ktoś rozkodować ten VIN? JN1TENT30U0200375 VIN code: JN1TENT30U0200375 Model: X-TRAIL Series: T30 Date of manufacture: 01.2005 BODY: WAGON ENGINE: YD22ETI(YD22DDTI)ENGINE AREA: EUROPE D GROUP WHL DRV: 4 WHEEL DRIVE GRADE: SPORT TYPE TRANS: MANUAL MISSION 6-SPEED Area code: EL1 Body color: KY0 Trim color: K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iwanna Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 (edytowane) Cześć, mam prośbę o zerknięcie na iksa z 2004 r. http://otomoto.pl/oferta/nissan-x-trail-salon-polska-4x4-ID6yFrLD.html Interesuję się nim, napiszcie co sprawdzić (zwłaszcza w tym roczniku)? Marzy mi się aktywne lato, a że i tak już teraz muszę kupić samochód, to może ten iksik będzie ok? No i czy nie powinien być tańszy? ps: mam vin, jeśli to coś pomoże Edytowane 28 Listopada 2016 przez Iwanna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.