Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić X-traila... Rozważania na temat innych marek.


Gość Zboro
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pozwoliłem sobie edytować, zmienić tytuł i podwiesić aby było widoczne. Myślę, że przyda się taki temat.

Diabeł.

Witam wszystkich,

 

Niedawno sprzedałem moją Toyotę Avensis i przymierzam się do kupna X-traila. Przeglądając mnóstwo ogłoszeń natknąłem się na TEGO X-TRAILA. Bardzo mi się spodobał ze względu na relingi z reflektorami, skórę no i nieduży przebieg.

Problem tkwi w tym że jestem z Wałbrzycha i do Bełchatowa mam trochę daleko. Tym bardziej, że obecnie nie posiadam samochodu, a sami wiecie jak wygląda turlanie się PKP przez pół Polski.

I tu pojawia się moja prośba: Czy jest może na forum ktoś, kto mieszka w Bełchatowie lub ma niedaleko i mógłby spojrzeć na ten samochód i napisać czy jest on wogóle wart zainteresowania?

 

Z góry dziękuę

 

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marcio_100

Witam wszystkich,

 

Niedawno sprzedałem moją Toyotę Avensis i przymierzam się do kupna X-traila. Przeglądając mnóstwo ogłoszeń natknąłem się na TEGO X-TRAILA. Bardzo mi się spodobał ze względu na relingi z reflektorami, skórę no i nieduży przebieg.

Problem tkwi w tym że jestem z Wałbrzycha i do Bełchatowa mam trochę daleko. Tym bardziej, że obecnie nie posiadam samochodu, a sami wiecie jak wygląda turlanie się PKP przez pół Polski.

I tu pojawia się moja prośba: Czy jest może na forum ktoś, kto mieszka w Bełchatowie lub ma niedaleko i mógłby spojrzeć na ten samochód i napisać czy jest on wogóle wart zainteresowania?

 

Z góry dziękuę

 

Michał

 

Rozmawiałem ze sprzedającym - auto nie ma opłaconej akcyzy! Jest homologacja na ciężarowe ale wg. Urzędu Celnego we Wrocławiu i w Warszawie auto spraowadzone z homologacją na ciężarowe i z 5 siedzeniami jest autem ciężarowo-osobowym, na który jest nałożony podatek akcyzowy. Obecnie ppjawia się wiele takich "okazji" na allegro bez opłaconej akcyzy, sprzedający twierdzą, iż nie musi być ona opłacona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błagam jaśniej! Jestem w tym kompletnie zielony. Jakie koszty mnie czekają, żebym mógł jeździć tym autem?

Edytowane przez Zboro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jaśniej to coś ok. 18% od średniej wartości rynkowej pojazdu w POLSCE!!! I nikogo nie obchodzi że na zachodzie auto było tańsze.

Chodzi o samą akcyzę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość jacko111

Cześć

Przymierzam się do kupna X-Traila, rocznik 2000-2003, z silnikiem diesla. Mam kilka pytań. Poczytałem troche już o wadach i zaletach ale generalne pytanie brzmi- czy muszę że tak powiem ,,milionerem,, aby później eksploatować to auto? Ile wynosi spalanie tego modelu? Moi znajomi,którzy jeżdżą nissanami,bardzo sobie je chwalą za niezawodność. Jak jest w tym przypadku? Jak przedstawiają się koszta eksploatacji mniej więcej i niezawodność tego samochodu? Jakie są najsłabsze strony X-traila? Zegary na środku to rzecz gustu, pewnie można się przyzwyczaić. Będę wdzięczny za wszystkie pomocne uwagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość sauron1906

Witam,

 

Przymierzam się do kupna X-Triala. Myślałem o czyms takim

Jeszcze nie widziałem samochodu na żywo ale planuję to zrobić w tym tygodniu. Czy Waszym zdaniem warto się nim interesować? Czy 114kM nie będzie mało jeśli np. chciałbym pociągnąć przyczepę? Z góry dziekuję za wszelkie opinie / sugestie.

 

Pozdrawiam

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak to auto z niemiec to przebieg pomnóż co najmniej x2-2,5.

Choć wcale nie powiedziane że gorszy niż polski 150tys- tam mają lepsze paliwo, a ja na własnej skórze przekonałem się jakie te auta są wrażliwe.

Choć na 100% nie jestem pewien czy 114 miała common rail, ale raczej tak.

Trochę dziwne bo napisane "bez rys i wgnieceń" a takowe na zdjęciu widać

Myślę, że niewielką przyczepę to to pociągnie- nie jeździłem 114km, jak większą to szukaj np. pajero III:) za tą cenę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam panowie nie bede duplikowal watkow.

wlasnie jestem na etapie wyskakiwania z passata ('00 bierze olej na potege - po dodaniu jakiegos specyfiku ustalo, ale mam niesmak i wole zmienic auto)

w zasiegu finansowym sa x-raile 2.0 benzyna '02

np takie:

http://www.carzone.ie/search/Nissan/X-Trail/sport/201012197382762/advert?channel=CARS

cena spadnie o 1.5-2tys e (passata chcialbym zostawic w rozliczeniu)

Niby bede mial 3 miechy gwarancji, ale nei zaszkodzi spytac na co ew zwracac uwage przy kupnie jakies TTTM?

Diesla sobie odpuszczam bo na 100 bedzie mial wiekszy przebieg i slyszalem o problemach z katalizatorem i intercoolerem a przy zapale tutejszych mechanikow do pracy im mniej awarii tym lepiej (zona ma almere '03 kupiona "bo miala ladny kolor" ogladala ja 10 minut przed zakupem i wszystko super wiec autka wygladaja na solidne)

Wiec co ewentulanie sprawdzic w takim autku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedzi na co zwrócić uwagę jest mnóstwo na tym forum. Choćby w znajdującym się troszkę niżej moim wątku o kosztach eksploatacji x-traila.

Rozumiem, że będziesz nim jeździł po lewej stronie? i zapewne zauważyłeś że jedna z fot wnętrza pochodzi z primery a nie z Xa :)

 

PS. moim skromnym zdaniem benzyna w takim aucie to mimo wszystko nieporozumienie (moment obrotowy), ale każdy chwali to co lubi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedzi na co zwrócić uwagę jest mnóstwo na tym forum. Choćby w znajdującym się troszkę niżej moim wątku o kosztach eksploatacji x-traila.

Rozumiem, że będziesz nim jeździł po lewej stronie? i zapewne zauważyłeś że jedna z fot wnętrza pochodzi z primery a nie z Xa :)

 

PS. moim skromnym zdaniem benzyna w takim aucie to mimo wszystko nieporozumienie (moment obrotowy), ale każdy chwali to co lubi.

 

przelecialem wszystkie 15 stron najpierw jakis strasznych wad typu "tttm" nie uwidzialem poza moze spalaniem.

Koszta eksploatacji w pl i w irl to 2 rozne bajki (w moim passacie za sprawdzenie kompresji zazyczyli sobie 1xx euro (warsztat autoryzowany 1hx1xxeuro+vat nieautoryzowany 1,5h x 80 euro +vat wymiana rozrzadu u znajomego w mondeo '98 okolo 600 euro)

tak bede jezdzil po lewej stronie.

co do silnika to diesel albo sporo drozszy (w widelkach do 6000 euro tylko 2 auta z silnikiem diesla do tego nic od oficialnego dealera) albo "comercial" (2 miejscowy z paka i przeglad co roku)

Co do silnika to pewno ze wolalbym cos mocniejszego, ale w irl podatek nalicza sie od pojemnosci silnika i za 2.0 = 614euro/rok za 2.2 = 823 euro a do tego ubezpieczenie pewnie kolo 1000e (za passata 1.6 place 800) do tego jakos w necie znalazlem duzo postow o problemach z 2.2 dci (intercooler, turbina glownie) a o benzynie cisza stad pomyslalem, ze lepsza (bardziej niezawodna) jezdze glownie na trasie (autostrada 100-130km/h gora 3 osoby na pokladzie) auto wybralem bo mi sie podoba (no tylko xc70, forester,outback i octavia scout mi sie tak podobaja) moze w przyszlosci kupie lodke na ryby z przyczepa i cos 4x4 by sie sprzydalo do wodowania i wyzszy przeswit czasami by sie przydal przy dojezdzie nad wode/pokonywaniu kraweznikow.

wlasnie wyglad srodka mnie zdziwil, ale postawilem, ze to pomylka czy cos.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiec biorąc pod uwagę Twoje wymagania to X wydaje się idealny.

z innych problemów które się czesto powtarzają na forum - twarde sprzęgło, sciąganie na prawo przy mocnym przyspieszaniu, dość często padają piasty i łożyska kół oraz końcówki drążków. i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiec biorąc pod uwagę Twoje wymagania to X wydaje się idealny.

z innych problemów które się czesto powtarzają na forum - twarde sprzęgło, sciąganie na prawo przy mocnym przyspieszaniu, dość często padają piasty i łożyska kół oraz końcówki drążków. i tyle.

 

dzieki za szybka odpowiedz. bylem o wlos od kupna forestera, ale bagaznik maly i ofert neiwiele doslownie kilka w mojej kasie bodaj 5 i do tego gdzies zaslyszana opinia, ze kipsko serwisowane subaru to kiepskie subaru a w nissanie choc o rozrzad nei ma co sie martwic, Myslalem tez o suzuki jimny/vitara. O tych wadach juz doczytalem

myslalem o standardowych typu branie oleju etc (bo w passacie juz po kupnie doczytalem, ze to norma w tym silniku). Rozumiem, ze jak kupie od dealera/pogadam z dealerem moge po vinie rozszyfrowac historie auta przynajmniej dopoki byl w serwisie robiony. A jak z historia jakimis typowymi miejscami korozji czy usterkami silnika?

Jak kwestia z dostepem do zarowek i serwisowaniem banalnych rzeczy samemu? (w passacie by wymienic aku albo prawa zarowke trzeba skonczyc doktorat ;P

Wybor na nissana padl bo znajomy znajomego pracuje w warsztacie nissana, i masa ich tutaj jezdzi (nissanow ogolnie) i zona jak juz pisalem kupila pierwszego ktorego ogladala i tylko paliwo leje do tego w rodzinie landlorda na 5 aut 3 czy 4 to nissany i daja rade a tutaj aut sie nei serwisuje zanim kolo nie odpadnie ;) (na przegladzie vana nawet mi oleju nie zmienili 2x pod rzad chyba, ze lali czarny i gesty prosto z beczki albo zczernial po 5 minutach jazdy jak sprawdzalem..

btw jak z miejscem za kiera (w forku bylo lekko ciasno, w almerze i passacie jest ok (btw dziwny jestem 187 i dlugie nogi - jak wyciagne sie tak by mi w nogi bylo wygodnie to juz kiere ledwo siegam a jak ustawie tak by kiere siegac to kolanami ja tez dotykam ;) w navarze (przymierzalem kilka razy) miejsca dla mnie stanowczo za malo bo podloga wysoko jakies porownanie do xtraila?

 

sorki, ze tak mloce posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość lesnik201

TAKI POST POPROSTU OD SIEBIE:

 

NIE CHCESZ MIEC PROBLEMOW POPROSTU NIE KUPUJ X'A T31.

NA POCZATKU WSZYSTKO SLICZNIE LADNIE, FAJNIE SIE NIM JEZDZI, ALE MIMO GWARANCJI JAK SIE COS ZEPSUJE WSZYSTKO BEDZIE WINA UZYTKOWNIKA. SERWIS WYSTAWI KOSZTORYS I POWIE PLACIC (NAJLEPIEJ JESZCZE PRZEDLATE NA KONTO).

TYLE MAM NA TEN TEMAT DO POWIEDZENIA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TAKI POST POPROSTU OD SIEBIE:

 

NIE CHCESZ MIEC PROBLEMOW POPROSTU NIE KUPUJ X'A T31.

NA POCZATKU WSZYSTKO SLICZNIE LADNIE, FAJNIE SIE NIM JEZDZI, ALE MIMO GWARANCJI JAK SIE COS ZEPSUJE WSZYSTKO BEDZIE WINA UZYTKOWNIKA. SERWIS WYSTAWI KOSZTORYS I POWIE PLACIC (NAJLEPIEJ JESZCZE PRZEDLATE NA KONTO).

TYLE MAM NA TEN TEMAT DO POWIEDZENIA.

 

 

a ja powiem od siebie, że suv-em to najwyżej można zawieść kosiarkę na działkę, a nie brykać po błocie, a potem płakać nad sprzęgłem.

 

pozdrawiam i trochę spokoju życzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja powiem od siebie, że suv-em to najwyżej można zawieść kosiarkę na działkę, a nie brykać po błocie, a potem płakać nad sprzęgłem.

 

pozdrawiam i trochę spokoju życzę.

 

 

Ale jak z kosiarką w bagażniku się zakopiesz na trawniku pod domem i spalisz sprzęgło to się w kur... wreszcie co nie?

 

 

 

 

 

 

Po za tym producent podaje że to auto terenowe i w reklamie to jakoś daje rade, ja rozumiem że ich wtedy stać wymienić sprzęgło 100 razy zanim wyjdzie im film reklamowy trwający 30 sekund... Jak kupujesz powinieneś być poinformowany że to SUV i to tylko na asfalt i w żadnym wypadku nie dotykać opcji Look bo się popsuje auto. Mówiąc krótko za mocny silnik, za słabe sprzęgło. Po za tym rdzewieje pod każdym plastikiem. Spokoju mi nie brakuje, ale zastanawiałem się nad suzuki grand vitara i teraz żałuje miałbym suva i wiedział bym o tym!

Edytowane przez wojtgor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam

 

Mój kolega pragnie nabyć x-triala. Jako posiadacz Note nie za bardzo potrafię mu doradzić. W związku z tym mam kilka pytań, na które mam nadzieję brać klubowa rzuci kilka ciekawych odpowiedzi.

 

1. Czy nadwozie w X-Trial jest ocynkowane, czy ma np. aluminiwe elementy? Jak auto wygląda od stony ewentualnej korozji?

2. Jak wygląda średnie spalanie w warunkach drogowych w popularnych jednostkach silnikowych?

3. Cz we weszystkich wersjach jest napęd 4x4 i czy jest możliwość jego wyłącznia?

4. Jakie jednostki napędowe są wg. Was najbardziej godne polecenia?

 

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mój kolega pragnie nabyć x-triala. Jako posiadacz Note nie za bardzo potrafię mu doradzić. W związku z tym mam kilka pytań, na które mam nadzieję brać klubowa rzuci kilka ciekawych odpowiedzi.

 

1. Czy nadwozie w X-Trial jest ocynkowane, czy ma np. aluminiwe elementy? Jak auto wygląda od stony ewentualnej korozji?

2. Jak wygląda średnie spalanie w warunkach drogowych w popularnych jednostkach silnikowych?

3. Cz we weszystkich wersjach jest napęd 4x4 i czy jest możliwość jego wyłącznia?

4. Jakie jednostki napędowe są wg. Was najbardziej godne polecenia?

 

Pozdrawiam :)

 

myśli nad nowym modelem? czy nad T30?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej T30, bo w grę wchodzi kilkuletnie auto.

chwytaj mojego jest to wzięcia po 24 sierpnia jak wróce z Bułgarii

Dla mnie za mały bagażnik poluje na większe auto.

Pozdr Piotr

 

Witam

 

Mój kolega pragnie nabyć x-triala. Jako posiadacz Note nie za bardzo potrafię mu doradzić. W związku z tym mam kilka pytań, na które mam nadzieję brać klubowa rzuci kilka ciekawych odpowiedzi.

 

1. Czy nadwozie w X-Trial jest ocynkowane, czy ma np. aluminiwe elementy? Jak auto wygląda od stony ewentualnej korozji?

2. Jak wygląda średnie spalanie w warunkach drogowych w popularnych jednostkach silnikowych?

3. Cz we weszystkich wersjach jest napęd 4x4 i czy jest możliwość jego wyłącznia?

4. Jakie jednostki napędowe są wg. Was najbardziej godne polecenia?

 

Pozdrawiam :)

 

 

moje auto 2003 korozja jest pod spodem ale to raczej norma nie jest to tragedia ale rudą widać na elementach podwozia.

spalanie w moim 2,0 miasto 13 benzin miasto z klimą, LPG jest 17 miasto z klimą. trasa benzin nie wiem ale lpg 13 z boksem 2 rowerami i klimą prędkośc 120 km/h

napęd 4x4 chyba jest w każdym

ja mam 2,0 ale chyba 2,5 byłby lepszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam, noszę się z z akupem kolejnego Nissana (jeżdżę Almerą), celuję w SUV-a do lekkiego terenu i mój budżet nie powienien przekroczyć 40.000,00 zł. Nie mam zaufania do diesli z drugiej ręki i szukam raczej benzyny. Na allagro znalazłem takiego:

 

http://otomoto.pl/nissan-x-trail-C14571131.html

 

Czy ktoś z Was może go oglądał? ja mam do Lubina 300 km z okładem, a nie chciałbym marnować czasu i paliwa tylko na wycieczkę krajoznawczą ;) ?

 

Na zdjęciach auto wygląda OK, ale już tablice rejestracyjne mi nie pasują, sprzed roku :blink: co myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwna sprawa z rokiem produkcji, bo mój jest 2005 i już jest po lifcie, a ten jest 2005 i środek stary....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwna sprawa z rokiem produkcji, bo mój jest 2005 i już jest po lifcie, a ten jest 2005 i środek stary....

Ewidentnie cos jest nie tak z tym autem..Oprocz wnetrza ,ktore jest z auta produkowanego do 2003 roku ,tak samo jest z przednim zderzakiem,grillem oraz tylnim zderzakiem.Tak wygladaja x-traile do 2003 roku przed liftingiem.Kola rowniez nie sa orginalne.

Na mojego nosa auto jest po bardzo powaznym dzwonie i kto wie czy to rowniez nie jest "były"anglik"..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam.Co powiecie na temat tego auta:

http://otomoto.pl/nissan-x-trail-sprowadzony-gotowy-do-rejestra-C15230307.html

 

Przebieg zapewne kręcony poza-tym wygląda ok.Na co zwrócić uwagę przy zakupie tego typu auta?Zarejestrowany jako ciężarowe- posiadam kat b czy upoważnia mnie to do kierowania tego typu autem.Czy trza przekształcać na osobowe.czy posiada tempomat,komp?Czy karoseria bardzo jest podatna na korozję?jeśli tak to jakie elementy atakuje najczęściej.

Pozdrawiam.

Edytowane przez kemot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Co powiecie na temat tego auta:

http://otomoto.pl/nissan-x-trail-sprowadzony-gotowy-do-rejestra-C15230307.html

 

Przebieg zapewne kręcony poza-tym wygląda ok.Na co zwrócić uwagę przy zakupie tego typu auta?Zarejestrowany jako ciężarowe- posiadam kat b czy upoważnia mnie to do kierowania tego typu autem.Czy trza przekształcać na osobowe.czy posiada tempomat,komp?Czy karoseria bardzo jest podatna na korozję?jeśli tak to jakie elementy atakuje najczęściej.

Pozdrawiam.

 

Mozna kierowac ciezarowym do 3,5 z kat.B.Przeksztalcenie na osobowe raczej nie wchodzi wgre(nie oplaca sie)bo wtedy trzeba bedzie zaplacic ladnych pare tysiecy złotych dodatkowo akcyzy.Własnie przeksztalcenie auta z z osobowego na ciezarowy ,jeszcze za granica Polski ma na celu ominiecie placenia akcyzy.raczej ten samochód napewno nie ma tempomatu ani kontroli trakcji(ESP)i komputera pokładowego.Znalazlem bardzo ładne takie same auto ,tu nic z przebiegiem nie jest kombinowane i jest mlodsze.

Zobacz:

http://otomoto.pl/nissan-x-trail-C15041972.html

 

Jest książka serwisowa więc łatwo sprawdzic przebieg.

Edytowane przez piotrek3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość barbituran

Witam

Jadę oglądnąć x traila rocznik 2004 , chyba t30. wersja sva z silnikiem 2,5 benzyna w automacie. aktualnie posiadam primerę wp11 którą urzywam na codzień do pracy. przewoże swój sprzęt elektryczny i czasami jakieś drobne narzędzia i materiały dla kolegów, ogólnie robię około 650km na tydzień. szukam czegoś wyższego niż primera bo dobijanie na progach zwalniająch mnie też dobija, poza tym pare razy szorowałem podwoziem na jakichś polnych drogach. od razu zaznaczam że auto będzie urzytkowane w mieście i jakieś jazdy terenowe poza może dojazdem polną dróżką na ryby nei wchodzą w grę.

możecie mi doradzić na co zwrócić uwagę oglądając x traila?. przejechane ma około 55tys km i chcę je zagazować zaraz po kupnie. czy ktoś wie jak silniki 2,5 radzą sobie z gazem i czy jest jakaś opcja zamontowania butli żeby nie ingerowała w rozkładanie tylnych siedzeń i powiększanie luku bagażowego. niestety z natury mojej pracy w tygodniu jeżdżę ze złożonymi siedzeniami coby można było poupychać różne skrzynie.poza tym czy ten suvik nadaje się do codziennego urzytkowania tzn czy jest bezawaryjny? drobne usterki zawsze są w autach i będą ale na stanie na poboczu raz w miesiącu niestety nie mogę sobie pozwolić.

 

z góry dziękuję za rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...