Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić X-traila... Rozważania na temat innych marek.


Gość Zboro
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem nowy na tym forum. Więc wybaczcie z góry za wpadki. Zamierzam kupić X-traila T31 z silnikiem 2.5 benzyna i założyć gaz. Jako ze miałem Almere N15 i ja zagazowałem więc kwestie użytkowania tzw gazownika znam. Natomiast mało jest informacji co do tej właśnie wersji silnikowej, w ogłoszeniach test jest mało tych autek.

 

Czy ktoś z forumowiczów może coś powiedzieć na temat trwałości tych silników i możliwości założenia gazu. Zależy mi na wszystkich informacja na temat tej konkretnie wersji. Czy miał łańcuch rozrządu. Nie kojarzę czy ta wersja była w sprzedaży u polskich dealerów. Jeśli nie da się zagazować to będę szukał QQ+2 2.0 4x4 ale ma słaby silnik ewentualnie zostaje kupić Outlandera 2,4 benzyna. Diesel odpada z racji na niewielkie przebiegi i koszty związane z filtrami DPF oraz wymiana sprzęgła i koła dwu masowego.

Dzięki z góry z wszelkie info.

 

znalazłem takiego nissanka http://otomoto.pl/nissan-x-trail-bezwypadkowy-serwisowany-C24310197.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

od miesiąca rozglądam się za iXem i w kilku ogłoszeniach natrafiłem na:

1) napęd FWD - wychodziły takie wersje?

2) komputer - czy ktoś posiada takie urządzenie ( chodzi mi o wskaźnik chwilowego/średniego zużycia paliwa) w 2.2dci - roczniki 05-06?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Polskich warunkach tym modelem (2.2 dCi 100kW) nie do osiągnięcia jest średnie spalanie poniżej 8 litrów. Ale średnie spalanie wyliczone z 25 000 km (i więcej), a nie z jednego tankowania.

U mnie średnie spalanie z przejechanych 23 tyś km to nie więcej niż 7.3 litra z tym,że nie mieszkam w mieście i nie muszę stać w korkach co bez wątpienia podniesie średnią do 8 L albo więcej.

 

Witam. Zamierzam kupić X-TRAIL'A I 2.2 Di, 136 KM 2005r. Auto jest po lekkiej stłuczce i z tym wiąże się moje pytanie. Czy wymieniał któryś z Panów poduszki powietrzne w tym modelu (chodzi o 2 przednie poduszki kierowcy oraz pasażera)? Jakie to są koszty (sprzedawca twierdzi ze ok 1000zł)? I czy warto bawić się w używane czy lepiej wydać więcej i wstawić nowe w serwisie? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Na allegro i ogólnie w internecie jest tego sporo,ale cenowo to różnie z tym bywa.Jedni chcą ponad 2 tyś za poduszki + napinacze pasów i nowe czujniki a inni 800.Do tego koszty robocizny u mechanika i coś mi się wydaje,że kwota 1000 zł jest mało realna.Nowe w serwisie pewnie będą wiecej kosztować niż drugie rozbite auto na części :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od miesiąca rozglądam się za iXem i w kilku ogłoszeniach natrafiłem na:

1) napęd FWD - wychodziły takie wersje?

2) komputer - czy ktoś posiada takie urządzenie ( chodzi mi o wskaźnik chwilowego/średniego zużycia paliwa) w 2.2dci - roczniki 05-06?

Były wersje tylko z FWD. Komputera nie ma żaden X-trail T30.

 

Witajcie Panowie. Od 2008 roku jestem szczęśliwym posiadaczem passata 2002r , zresztą jestem miłośnikiem aut z koncernu VAG, ale zacząłem szukać czegoś większego i wstępny wybór padał na nissana x traila mam około 20000-23000 tysi czy warto???Jaki silnik??? Proszę napiszcie w skrócie na co zwrócić uwagę przy kupnie , czy disle mają łańcuchy czy paski.Proszę Was o poradę

Za tą kwotę kupisz przedlifta 2.2 DI, lub moze polifta benzyna. Polift diesel będzie padaka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Były wersje tylko z FWD. Komputera nie ma żaden X-trail T30.

 

 

Za tą kwotę kupisz przedlifta 2.2 DI, lub moze polifta benzyna. Polift diesel będzie padaka.

 

Dlaczego padaka ? (i po czym rozpoznać polifta ?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

im starszy diesel i im tańszy - tym większe ryzyko, że wraz z zakupem sprawisz sobie skarbonkę :) a ma się co psuć... np wtryski, pompa, turbo, koło2masowe...

polifta najszybciej poznasz po desce rozdzielczej - od 2005r jest troszkę inna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

im starszy diesel i im tańszy - tym większe ryzyko, że wraz z zakupem sprawisz sobie skarbonkę :) a ma się co psuć... np wtryski, pompa, turbo, koło2masowe...

polifta najszybciej poznasz po desce rozdzielczej - od 2005r jest troszkę inna

 

Oglądałem niedawno T30 , przebieg poniżej 100 tys. (pełna historia, bez wątpliwości czy realny) i rzeczywiście , po wymianie turbiny , intercoolera i innych pomniejszych. Nie rozumiem jakim cudem w takim stosunkowo świeżym samochodzie padają tak kluczowe elementy... Pechowy egzemplarz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem niedawno T30 , przebieg poniżej 100 tys. (pełna historia, bez wątpliwości czy realny) i rzeczywiście , po wymianie turbiny , intercoolera i innych pomniejszych. Nie rozumiem jakim cudem w takim stosunkowo świeżym samochodzie padają tak kluczowe elementy... Pechowy egzemplarz ?

 

Jestem ciekawy co rozumiesz pod pojeciem pełna historia auta???

Czy sprawdzales go w Nissanie kiedy mial ostatni serwis i przy jakim przebiegu?Czy ,kiedy i przy jakim przebiegu mial jakies naprawy??

Bo jesli tego nie zrobiles -to nie mozesz byc niczego pewny.

Ostatnio widzialem w dobrej cenie ogloszenie sprzedazy X-traila T31 z 2008 roku.Wg sprzedawcy ,licznika i ostatnich wpisów w ksiązce serwisowej przebieg wynosil 95 tys.km.

Po nr VIN wyszło natomiast ,ze ostatnia naprawe gwarancyjna miał w listopadzie 2009 r przy przebiegu 160 tys.km! Czyli wychodziło ,ze średnio rocznie przejeżdżał ponad 100 tys.km.!!

Czyli jak trafil do Polski w 2012 roku ,mial jednego wlasciciela i on cały czas tak samo go eksploatował to moze on miec nawet i 400 tys.km nakrecone!

Nie warto wiec miec zludzeń ,ze jak auto ma niby 100tys nakrecone a padaja juz wtryski ,turbina to mozna byc pewny niemal na 100% ze przbieg nie jest autentyczny.

W Polsce i nie tylko tunning przebiegu jest juz normą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co piszesz to norma :) ale zdarzają się wyjątki

turbo pada od niewłaściwego użytkowania ( brak studzenia), pompa i wtryski - od paliwa, dwumas od korzystania z Nm

jak ktoś się dobrze postara to i po 10kkm zabije te elementy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekawy co rozumiesz pod pojeciem pełna historia auta???

Czy sprawdzales go w Nissanie kiedy mial ostatni serwis i przy jakim przebiegu?Czy ,kiedy i przy jakim przebiegu mial jakies naprawy??

Bo jesli tego nie zrobiles -to nie mozesz byc niczego pewny.

Ostatnio widzialem w dobrej cenie ogloszenie sprzedazy X-traila T31 z 2008 roku.Wg sprzedawcy ,licznika i ostatnich wpisów w ksiązce serwisowej przebieg wynosil 95 tys.km.

Po nr VIN wyszło natomiast ,ze ostatnia naprawe gwarancyjna miał w listopadzie 2009 r przy przebiegu 160 tys.km! Czyli wychodziło ,ze średnio rocznie przejeżdżał ponad 100 tys.km.!!

Czyli jak trafil do Polski w 2012 roku ,mial jednego wlasciciela i on cały czas tak samo go eksploatował to moze on miec nawet i 400 tys.km nakrecone!

Nie warto wiec miec zludzeń ,ze jak auto ma niby 100tys nakrecone a padaja juz wtryski ,turbina to mozna byc pewny niemal na 100% ze przbieg nie jest autentyczny.

W Polsce i nie tylko tunning przebiegu jest juz normą.

 

Po VIN nie sprawdzałem, ale ten pochodził z polskiego salonu, ma komplet papierów, całą teczkę z fakturami za naprawy, wszystko ASO, a właściciel wydaje się uczciwy, gdyby chciał coś kręcić to by do domu może tak chętnie nie zapraszał, zresztą nie ukrywał żadnej usterki i naprawy.

Jeśli turbina padła bo z nią się niewłaściwie obchodzono to rozumiem, może się zdarzyć. Ale moje stare Volvo , ponad 300 tys. i turbina do tej pory działa, a na pewno nie była należycie zadbana. Chodzi mi o to, że jak na tak mało używany samochód to sporo poważnych usterek w nim wyłazi i to nie wróży dobrze. A może wróży, bo jak się już zepsuje to ma się zepsuć to dalej będzie ok ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich forumowiczów

Może nie jestem nowy na forum ale dawno mnie nie było ;)

Żeby nie zaśmiecać wątków podczepię się pod ten bo wydaje się najbardziej odpowiedni.

Przymierzam się do kupna Xtriala rocznik 2002 benzyna - poczytałem Wasze wypowiedzi opinie i powiedzmy, że jest wszystko okey.

Dzisiaj oglądałem jeden egzemplarz i powiem szczerze, że jestem nim mocno zainteresowany i akurat tak się złożyło że jest to pierwszy X którego przyszło mi oglądać, zaciekawił mnie natomiast fakt iż przednie nadkola z prawej i lewej strony były plastikowe - czy to normalne? Nie mam nigdzie w okolicy żadnego innego modelu żeby porównać więc prośba do szanownych forumowiczów o rozwinięcie tego tematu?

Może przy okazji zapytam jak korozja na tych egzemplarzach?

 

Z góry dziękuje za pomoc

Pozdrawiam

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

zaciekawił mnie natomiast fakt iż przednie nadkola z prawej i lewej strony były plastikowe - czy to normalne?

...

 

Nadkola najczęściej są plastikowe, ale zakładam, że twoje wątpliwości dotyczą nie nadkola a plastikowych błotników. Nie wiem jak było w roczniku 2002, ale T30 z 2006 roku ma z przodu plastikowe błotniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam .

MAm prosbe do uzytkownikow tego modelu przymierzam sie do kupna X-traila w rocznikach 2007 -2009 r. POszukuje autka najlepiej z salonu polskiego z pewna przeszloscia i przebiegiem .

POtrzebuje kilku inofrmacji :

- Czy sa jakies zasadnicze roznice w silniku 2 litrowym , procz ilosci koni?

 

- Koszty utrzymania (serwisowe )

 

- Rozrzad - wymiana przy jakim przebiegu ?

- Na jakie elementy zwrócic w szczególnosci uwage przy zakupie ?

- Dobre i zle strony tego modelu ?

 

Z gory wielkie dzieki z wszelka pomoc

 

KIlka na oku juz mam

 

http://otomoto.pl/ni...-C26429035.html

 

http://otomoto.pl/ni...-C26755889.html

 

http://otomoto.pl/ni...-C26341498.html

 

http://otomoto.pl/ni...-C26483112.html

 

 

http://otomoto.pl/ni...-C26645360.html

 

 

http://otomoto.pl/ni...-C26610191.html

 

 

Wszystkie maja jakies male przebiegi jak na ten rocznik ?

 

A jeszcze jedno czy po numerze Vin Mozna sprawdzic jaki jest faktyczy przebieg auta?

Wielkie dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam .

MAm prosbe do uzytkownikow tego modelu przymierzam sie do kupna X-traila w rocznikach 2007 -2009 r. POszukuje autka najlepiej z salonu polskiego z pewna przeszloscia i przebiegiem .

POtrzebuje kilku inofrmacji :

- Czy sa jakies zasadnicze roznice w silniku 2 litrowym , procz ilosci koni?

 

- Koszty utrzymania (serwisowe )

 

- Rozrzad - wymiana przy jakim przebiegu ?

- Na jakie elementy zwrócic w szczególnosci uwage przy zakupie ?

- Dobre i zle strony tego modelu ?

 

Z gory wielkie dzieki z wszelka pomoc

 

KIlka na oku juz mam

 

http://otomoto.pl/ni...-C26429035.html

 

http://otomoto.pl/ni...-C26755889.html

 

http://otomoto.pl/ni...-C26341498.html

 

http://otomoto.pl/ni...-C26483112.html

 

 

http://otomoto.pl/ni...-C26645360.html

 

 

http://otomoto.pl/ni...-C26610191.html

 

 

Wszystkie maja jakies male przebiegi jak na ten rocznik ?

 

A jeszcze jedno czy po numerze Vin Mozna sprawdzic jaki jest faktyczy przebieg auta?

Wielkie dzieki

 

jedna uwaga:

-przebieg aut z polskiego salonu nalezy swobodnie liczyć razy dwa-ze wzgledu na stan naszych dróg.

Druga rzecz: niemal reguła jest ,ze polskie pochodzenie auta oznacza ubogą jego wersję.

VIN to podstawa -to trzeba sprawdzic jako pierwsze i dopiero poźniej brac sie za ogladanie auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedna uwaga:

-przebieg aut z polskiego salonu nalezy swobodnie liczyć razy dwa-ze wzgledu na stan naszych dróg.

Druga rzecz: niemal reguła jest ,ze polskie pochodzenie auta oznacza ubogą jego wersję.

VIN to podstawa -to trzeba sprawdzic jako pierwsze i dopiero poźniej brac sie za ogladanie auta.

 

Co do wersji - wlasnie znalazłem przynajmnie 5 z salonow polskich ktore maja dosyc bogate wyposazenie.

Troszke sie martwie o sprzegło - jest troszke negatywnych opinii na forum .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedna uwaga:

-przebieg aut z polskiego salonu nalezy swobodnie liczyć razy dwa-ze wzgledu na stan naszych dróg.

 

takie stwierdzenia są zbytnim uproszczenim!!!!!!!!!!!!!!!!!! - aż nie można tego czytać.

 

domniemuje że kolega jeździ strasznymi drogami, co nie znaczy że wszycy takim jeżdżą

 

co do porzedniego użytkownika nigdy nie będziesz miał pewności gdzie jeździła i jak jeździł

łatwiej jest chyba jednak to sprawdzić w Polsce gdy kupuje się samochód bezpośrednio do sprzedawcy

Edytowane przez funyboy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewne są tylko 2 rzeczy w życiu - podatki i śmierć.

Najważniejsze aby kupić auto od pierwszego własciciela.

Auta kupowane z prywatnego importu za pośrednictwem osoby handlującej najczęściej mają przekręcone liczniki a i z naprawami blacharsko-lakierniczymi jest duża niewiadoma. Są odpowiednie firmy które za odpłatnością sprawdzają auta łącznie ze ściąganiem dokumentów i zdjęc z ubezpieczalni z Unii. Wymaga to jednak i czasu i pioeniędzy

Handlarz mający auto z importu na placu już w Polsce (zakładając że jest uczciwy ) sam nie wie jaka była jego historia ani jaki ma faktycznie przebieg.

Mozna kupić auto krajowe , od pierwszego własciciela , wtedy mozna i wysłuchać co mówi własciciel , mozna sprawdzić w serwisie gdzie były robione przeglądy , można też sprawdzić czy ten samochód korzystał z ubezpieczenia AC i OC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy auto ma krajowy rodowód czy nie-wszystko mozna sprawdzić jak sie chce.Z ta róznicą ,ze samochody sprowadzane z Unii o wiele łatwiej ,gdyż poza ASO ,sa jeszcze inne miejsca gdzie dokladnie rejestrowana jest historia auta.A w polsce tego nie ma.Mało tego-dane z ASO z Polski rowniez nie sa wiargodne.Tajemnica poliszynela sa znane praktyki ,ze za odpowiednia opłata ktoś ingerencje w bazy danych.Kupno orginalnych książek serwisowych tez nie jest problem.

Kazdy oczywiscie postepuje wg swego uznania ,ale jak ktos branze zna i ma pojecie w temacie zawsze kupi predzej auto z zachodu niz rodem z Polski-bo tam naprawde mozna sprawdzic na 100%przebieg,historie i w serwisach raczej nie znajdzie sie taki co zechce zmieniac dane w bazie.U nas jest wolna amerykanka w tych sprawach.

Najwazniejsze argument to ,ze tam sa inne drogi auta z tym samym przebiegiem sa w o niebo lepszym stanie i raczej nikt nie wozi w bagazniku skrzynki z narzedziami aby naprawiac auto na drodze czy w jakiejs stodole tylko samochody trafiaja w 90%w rece fachowcow a nie panow władków czy kaziow "zlotych rączek".

jak ktos serwisowal auto w ASO polskim czy niemieckim ,rowniez zauwazy ,ze poziom wiedzy fachowcow z polskiej ASO a niemieckiego czy innego dzieli przepaśc wręcz lata swietle.U nas sa tylko wymieniacze a nie fachowcy.A za wszystko placi slono własciciel auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwazniejsze argument to ,ze tam sa inne drogi auta z tym samym przebiegiem sa w o niebo lepszym stanie ...

tak - a po kilku tygodniach użytkowania na naszych drogach i tak zawias do wymiany :whistle: bo stare gumy w zawieszeniu wybijają się bardzo szybko ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,

 

Planuję kupić Nissana X-Trail. Znalazłem nawet konkretny model, który mnie zainteresował:

http://otomoto.pl/ni...-C27438344.html

Jedyny problem jest taki, że sprzedaje go handlarz, a nie osoba prywatna, więc mogę z dużym prawdopodobieństwem przypuszczać, że samochód został co nieco "podrasowany" :( Mam więc w związku z tym pomysł by pojechać z samochodem do ASO Nissana i dokładnie go tam sprawdzić przed ewentualnym kupnem (niestety nie mam zaufanego mechanika).

 

W związku z tym mam pare pytań i będę wdzięczny za pomoc. Oto one:

1) Czy w ogóle warto sobie zawracać głowę tym samochodem? Cena jaką mogę znegocjonować to ostatecznie 20 tys. Czy to auto jest tyle warte (zakłądając że wszystko jest z nim ok)?

2) Czy ASO jest w stanie wykryć wszystkie ewentualnie zamaskowane przez handlarza niedoskonałości auta podczas kompleksowego przeglądu? Jakie jest Wasze doświadczenie z autoryzowanymi serwisami?

3) Czy w ogóle ten silnik i rocznik są OK? Mi generalnie nie zależy na super przyśpieszeniu, bo szukam raczej auta rodzinnego. Nie po to by nim szaleć, tylko raczej rodzinę z małymi dziećmi wozić (m.in na wakacje). Dlatego pomysł by iść w diesla (bardziej ekonomiczny) i skórzaną tapicerkę (dziecko ma chorobę lokomocyjną, a pranie standardowej tapicerki to masarka! :-( ). No ale generalnie nie chciałbym samochodu - skarbonki do którego co chwilę będę kasę dokładał.

4) Na co zwrócić szczególną uwagę przy kupnie tego auta? Jakie sa słabe punkty tego samochodu, na które trzeba przede wszystkim zwrócić uwagę przy kupnie?

 

Z góry dziękuję za pomoc!

Pozdrawiam,

Artur

 

P.S. Dodam, że mój budżet na kupno samochodu to maksymalnie 20 tys.

Edytowane przez ArturWawa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym rozsuwanym jak szafa schowku pod pokrętłami od nawiewu itp znalazłem wczoraj taki dzyndzel,który się przesuwa do przodu i tyłu.Co to jest za ustrojstwo?Auto mam 2 lata i dopiero wczoraj to zauważyłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...