Speed024 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Zakładam nowy temat by nie śmiecic w innym temacie. Mam silnik 1.8 i mam obecnie z nim następujący problem : Po odpaleniu silnika pracuje ładnie na wolnych obrotach, ale chociaż delikatne dodanie gazu powoduje takie,, gardlowe,, brzmienie, po wciśnięciu do oporu pedału gazu maksymalne obroty wynoszą 2 tys obr i faluja. Błędy sprawdzałem i żadnego nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Podepnij się do kompa i zobacz, co podaje przepływomierz i przepustnica? myślę, że to dobre, proste sprawdzenie na początek diagnozy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speed024 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 (edytowane) Jutro się podepne ponownie i porobię zdjęcia, ale jak się podpinalem dziś to raczej wszystko ok z tym wyglądało. Mam wrażenie tak jakby dostawał za dużo powietrza a w paliwa w ogóle. Stosunek powietrza do paliwa komputer pokazywał na 85%. I jest to normalne że po włączeniu zapłonu silnik przepustnicy ciągle brzeczy? Edytowane 16 Stycznia 2017 przez Speed024 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 No widzę że odpaliłeś furę , i walczysz dalej dziwne dźwięki raczej nie są normalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speed024 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 (edytowane) Po walce z przekładaniem czujników walka i wału, pojawiła się iskra i odpalił Co do dźwięku to po włączeniu zapłonu (bez odpalania) słychać z przepustnicy (ten czarny moduł do którego idzie wtyczka. Z początku myślałem że to ciśnienie paliwa tak, a okazało się że to jest to. Więc jak rozumiem nie powinno w ogóle tego być, powinienem coś może programować czy wymieniać? Jutro sprawdzę ciśnienie paliwa jakie jest. Ale chętnie posłucham pomysłów co może to powodować i czego zdjęcia porobić. Edytowane 16 Stycznia 2017 przez Speed024 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Jeśli kupiłeś auto zagadkę zajechane to musisz się dowiedzieć co było przyczyną zabicia poprzedniego silnika i droga że latał na ubogo jest całkiem prawdopodobna ,, pomyśl nad ciśnieniem a potem to juź droga prosta ,, regulator pompa filtr ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speed024 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 A więc : 1. Pompa paliwa (ciśnienie) - Na zapłonie (2.8 Bar) - Wolne obroty (3.5 Bar) - Gaż wciśnięty na 30/40 % (3,5 Bar) [Falujące obroty] Także pompa paliwa i inne podzespoły sprawne 2. Przepływomierz: - Wolne obroty (1.56V) - 2/3 tys. obrotów (mocne falowanie) ( 1,9V - 2.1V) (11 gram powietrza ? ) Co do dźwięku to: https://www.youtube.com/watch?v=4y0KSS6y31Q Podczas dodawania gazu: https://www.youtube.com/watch?v=ID5hFU3Nr8w (sam się dusi) [Radzę pogłośnić nagrania ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 zakręć gaz w butli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speed024 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Już dawno temu zakręciłem , skąd taki wniosek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Podobne objawy do zalewania ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speed024 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Co może być przyczyną, przeplywka dobra, po odpieciu sondy to samo, ciśnienie paliwa ok. Moze to być przepustnica? Że nie wysyła poprawnej informacji o % otwarcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 podepnik pod lepszy skaner co zrobi testy przepustnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speed024 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 A więc aktualizacja : Włożyłem dzisiaj inną ,,podobno,, sprawną przepustnicę. Zapalił na 10 sekund po czym zgasł i teraz w ogóle nie odpali, jakby próbował na 2 gary odpalić . To brzęczenie w tej nowej/używanej przepustnicy jest o wiele mniejsze. Jak włączyłem sam zapłon i ruszałem gazem to klapka od przepustnicy w ogóle się nie ruszało, jak przepiąłem na starą przepustnicę to ten sam problem. Już sam zgłupiałem Resetowałem akumulator i nie pomaga, błędów również nie ma. A więc, próbowałem przekładać przepustnicy i na starej i na nowej/używanej to samo. Odpala po postoju na 10 sekund po czym się dusi i gaśnie i później już nie odpali. Próbowałem odpinac akumulator itd. Niestety nic nie pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 (edytowane) Jak chcesz sprawdzić musi byc wrzucony 1 bieg Zaraz ci sprawdzę kiedy komputer ogranicza do okolo 2 tyśków na trybie awaryjnym Wynika ,że sygnał przepływomierza lipny co do samej przepustnicy żebyś wiedział ,że ma dwa czujniki o różnych charakterystykach. Tego tyle jest ,że najlepiej zacznij od czytania manuala. No i musisz zrobić reset I jak Ci TOFU napisał musisz miec wszystkie dane temperatury,korekty itp.Lepszą diagnostykę Edytowane 28 Stycznia 2017 przez Fryc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speed024 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Dzięki za pomoc. Problem rozwiązany. Nie uwierzycie co było problemem i jak się zgralo w czasie że po wymianie przepustnicy przestał w ogóle palić... Winowajca okazał się całkowicie zawalony katalizator... Po wydlubaniu środka, teraz samochód odpala, kręci do odcinki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 I co nie miałeś nigdy żadnego błędu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speed024 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Nic, no chyba że odłączyłem jakiś czujnik, bo sonda 2 jest przed katem, także tego nie wykryła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 sonda diagnostyczna jest za katem tam zobacz - może jest w tulejce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speed024 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 1 kat jest w kolektorze wydechowym i tam jest 1 sonda, a 2 sonda jest przed katem nr. 2. Matador41 - po co to sprawdzać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 (edytowane) sonda diagnostyczna jest za katem tam zobacz - może jest w tulejce? Może ma tulejkę a może samodiagnostyka działa tak jak u mnie.Jedno jest pewne Speed024 jeszcze powróci z tematem na forum bo to auto 1 kat jest w kolektorze wydechowym i tam jest 1 sonda, a 2 sonda jest przed katem nr. 2. Matador41 - po co to sprawdzać? Jakim katem nr2? 1 jest przed katem w kolektorze a 2 jest za katem na rurze. Który masz rocznik? Wpisz tulejka lub emulator w wyszukiwarce co do tego forum. Po to sprawdzać bo normalnie już dawno przy takim kacie powinieneś mieć błąd. U mnie poprzedni włąsciciel też wywalił kat jak zaczęły sie takie problemy ale radośc nie trwała długo.W sumie tak samo jak ty ,że ktoś mu to robił. Edytowane 29 Stycznia 2017 przez Fryc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speed024 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Mam nadzieję że nie wrócę tu ponownie z jakimś magicznym problemem. No, ale do dziś nie wierzę jak to idealnie się zgrało w czasie z wymianą przepustnicy...... Sam wpadłem na pomysł że to katalizator i sam wydłubałem go. Na pewno nie chcę mi się wyciągać sondy by szukać tulejki Ta 2 sonda jest za katem nr. 1 , ale przed katem nr. 2. Także w razie jakby padł kat nr.2 to sonda nr.2 tego nie wykryje , tak myślę bo tak było w moim przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 1.8 mają jeden katalizator... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 ........................................Na pewno nie chcę mi się wyciągać sondy by szukać tulejki ..................................... nie trzeba wyciągać sondy żeby zobaczyć w co jest wkręcona, ale jak nie chcesz.....Twoja sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Ten dalej że ma dwa katalizatory Przeca ci piszemy jak masz w aucie. Widziałeś ten wkład czemu był zawalony?czym?Oleju ci nie ciągnie? Masz tłumik środkowy żaden to katalizator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speed024 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 (edytowane) Porobię zdjęcia następnym razem. Widocznie moja primera była robiona na specjalne zamówienie dla ekologa, 1.8 ma dwa katy, a właściwie już jeden Taki mam kolektor wydechowy: https://f.allegroimg.com/original/01d4d4/2b3d7f0b4b8f819a82b9cdadecaf A to 2 kat: http://allegro.pl/nissan-primera-p12-2-0-16v-rura-wydech-katalizator-i6678711737.html#imglayer Może ten baniak jest odrobinkę mniejszy. Edytowane 29 Stycznia 2017 przez Speed024 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.