Fryc Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 (edytowane) Jacież..............Ten drugi to tłumik środkowy chyba ,że ktoś cos tam wpakował innego niz oryginał. Dla Ciebie specjalnie sprawdziłem bo rózne marki na rózne rynki miały różne konfiguracje I nie masz jakiegoś specjała.Zwróć uwagę tłumiki masz blachę szit a katalizator ma temperaturę to i metalu konkretnego tam jest kawałek(odrazu widac różnicę) Ty masz mieć takie coś: http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3022163430210-BOS284_099-O16272-tlumik-ukladu-wydechowego-srodkowy.html Edytowane 29 Stycznia 2017 przez Fryc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speed024 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Fryc - gubię się, mówisz o kacie w kolektorze czy o tym kacie dalej ? Widocznie w moim modelu powinien być tłumik, ale mam/miałem kata. Kata od tłumika jeszcze potrafię odróżnić. Cały ogólnie układ wydechowy u mnie jest rzeźbiony jakiś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 (edytowane) Powiem to tak: Katalizator masz mieć przy kolektorze wydechowym a dalej tylko tłumik środkowy takie coś jak dałem na foto.Pomiedzy nimi sonda diagnostyczna. Drugi katalizator ma np.wersja 2.0 a nie 1.8 Może ktoś przeszczepił układ wydechowy aż nie chcę mysleć co z sondami itp Ale jaja To w takim razie wkład z którego wydłubałeś ten zawalony? Edytowane 29 Stycznia 2017 przez Fryc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speed024 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Jak ja uwielbiam słowo ,,powinno być ,, Wydłubałem wkład z 2 katalizatora, tak po krotce opiszę jak wygląda układ wydechowy: Sonda -> Kolektor wydechowy (+ katalizator) -> rura -> sonda -> katalizator -> tłumik-> ....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 (edytowane) Dobre jaki masz kraj pochodzenia i rocznik,jaka buda? Przy 1.8 niektóre spełniały Euro4 ale to chyba tylko kombi. Swoją drogą wytrzyma ci to dłużej niż tłumik a na przyszły raz jak będziesz wydłubywał to nie dłubaj tylko wierć otwory. Wtedy ten kat ma przelot ale pozostaje tłumikiem i wydech nie zaczyna głośniej metalicznie pracować. Edytowane 30 Stycznia 2017 przez Fryc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.