gibek1 Opublikowano 14 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Słuchajcie udało się odpalić samochód z kabli pojechałem do serwisu jutro maja dzialać, najprawdopodobniej akumulator ale nie wykluczam ze cos jeszcze innego siedzi w elektryce.Przy okazii przeprowadza kampanie przeprogramowania sondy lambda i nadkola tylniego.Jutro wiecej niusów. Dziekuje wszystkim mordeczką za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 No to czekamy na newsy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 U ruskich na forach ta epidemia bardziej objawia się postami typu "potrzebny kod do radia" Po wymianie na własną rękę, czy gdy zabiera się baterie do domu na podładowanie. Jeden nawet kupił "specjalną" ładowarkę z funkcją odsiarczania za prawie 600zł, ale po miesiącu i tak kupił nowy akumulator. https://youtu.be/9NEjwy8OfE4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibek1 Opublikowano 16 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Otóż już o was zapomniałem - okazało się że to wina akumulatora (na ten czas).Dziś odebrałem samochód z ASO zapłaciłem 30 zloty za ładowanie akumulatora.Wszystko działa. Akumulator żelowy ma całkowicie inna specyfikacje pracy ,to mnie zmyliło przy szukaniu usterki. Zyjemy dzieki za pomoc wszystkim U ruskich na forach ta epidemia bardziej objawia się postami typu "potrzebny kod do radia" Po wymianie na własną rękę, czy gdy zabiera się baterie do domu na podładowanie. Jeden nawet kupił "specjalną" ładowarkę z funkcją odsiarczania za prawie 600zł, ale po miesiącu i tak kupił nowy akumulator. A ten akumulator co ma fabryczny to nie jest żelowy? Czy żel? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 EFB czyli trochę zmodyfikowane tradycyjne bezobslugowe akumulatory Ca/Ca. Żelowych w samochodach nie stosują, a te co stosują to są akumulatory AGM. Te w UPS ach typu 7Ah to też są AGM, a ludzie często potocznie mówią na nie żelowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 EFB czyli trochę zmodyfikowane tradycyjne bezobslugowe akumulatory Ca/Ca. Żelowych w samochodach nie stosują, a te co stosują to są akumulatory AGM. Te w UPS ach typu 7Ah to też są AGM, a ludzie często potocznie mówią na nie żelowe. Zgadza się, sam mam w tucsonie AGM Varty.: "Zaletą akumulatorów AGM w stosunku do żelowych jest to, że zastosowane maty szklane umożliwiają pracę akumulatora pod zwiększonym ciśnieniem , co zwiększa trwałość przy pracy cyklicznej. Przypadku akumulatorów żelowych nie można stosować takiego ciśnienia, zatem trwałość jest zazwyczaj zwiększana przez zwiększoną gęstość pasty, co wydłuża okres życia akumulatora, ale nie zapewnia wydajności prądu rozruchowego, jaka jest wymagana do zastosowań np. w samochodach" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.