vlad24 Opublikowano 25 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 Biedny, nie biedny, w każdym razie lekko nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 25 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 E tam ja dopiero po 8 latach wymieniłem swojego Boscha i to nie ze względu na jego śmierć tylko już w zimie nie domagał bo raz na 3 dni trzeba było autko odpalić inaczej już nie zakręcił. Wracając do prądów i powolnej śmierci akumulatora, alternator Mitsubishi montowany w D40 i R51 z YD25 posiada rolkę z sprzęgłem i nie uderza pełnym prądem w akumulator po rozruchu. Przy obrotach 1800rpm podaje 35A, dalej przy 2500rpm - 105A a przy 5000rpm - 136A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikemc Opublikowano 25 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 czytalem ale piszac odpowiedz zasugerowalem sie Twoim pierwszym postem gdzie napisales 'padl akumulator' skad ta wiedza ze mechanizm jest elektromagnetyczny? na wielu forach ludzie maja podobny problem do Twojego i otwieraja drzwi po znalezieniu zamka, idea awaryjnego otwieranie zamka uzalezniona od sprawnosci akumulatora czy baterii w kluczyku jest bez sensu pierwszy lepszy watek o podobnym temacie gdzie wlasciciel wlamywal sie do auta przez atrape http://www.motorhomefun.co.uk/forum/threads/entry-into-nissan-navara-with-a-flat-battery.17282/ a wystarczylo tak (o czym koledzy wczesniej wspominali) pozdrawiam Ten filmik oczywiście już widziałem. Właściciel opisuje sytuację, gdy akumulator jest słaby, ale nie gdy jego jest brak. Poza tym, jest to wersja amerykańska. W europejskiej jest zamek od strony kierowcy i nie jest on schowany za zaślepką. Stąd ta różnica. 3 dni szukałem informacji w internecie, łącznie z forami zagranicznymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisswi Opublikowano 7 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2017 Weź lewe nadkola i się dostaniesz do przewodów bezproblemowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 Ten filmik oczywiście już widziałem. Właściciel opisuje sytuację, gdy akumulator jest słaby, ale nie gdy jego jest brak. Poza tym, jest to wersja amerykańska. W europejskiej jest zamek od strony kierowcy i nie jest on schowany za zaślepką. Stąd ta różnica. 3 dni szukałem informacji w internecie, łącznie z forami zagranicznymi. To z całą pewnością nie jest wersja z USA , tylko angielska;). Zamek służy do awaryjnego, mechanicznego zamykania i otwierania drzwi w samochodzie bez napięcia. Inaczej by nie miał sensu. gdy nie ma akumulatora otwiera i zamyka tylko te jedne drzwi (dzieje się to bez charakterystycznego dźwięku automatycznego zamka) inne drzwi trzeba mechanicznie otwierać i zamykać od środka. Gdy jest napięcie, możliwe, że przekręcony kluczyk dodatkowo uruchamia zamek centralny zamykając i otwierając cały samochód. Jeśli przy braku zasilania nie możesz otworzyć drzwi kluczykiem to znaczy, że masz uszkodzony mechanizm zamka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.