Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

AccessPort CobbTuning - kilka pytań


Szopos

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, 

 

Zwracam się z zapytaniem odnośnie urządzenia AccessPort CobbTuning, dostałem taki mini komputerek razem z samochodem i chciałbym się dowiedzieć co można z tego urządzonka wyciągnąć pod względem oczywiście osiągów w samochodzie. Plus mam pytanie o mapy do tego programu do Nissana 350z 2005r Najnowszą wgraną mam Stage 2+ 91 v103 automat (tutaj właśnie dziwna mapa wgrana bo ja mam MANUAL) . I tutaj moje pytanie znalazłem oprogramowanie do Manuala (posiadam manuala) i czy będzie jakaś znacząca różnica po wgraniu tej mapy ? I drugie moje pytanie, jaki mógł być powód wgrania mapy od automata do manuala ?  Zaznaczam, że jestem zielony w temacie, na stronie producenta urządzenia mówiąc kolokwialnie..... Nie ma map do nissana 350z (a w urządzeniu są) Chciałbym uzyskać jakieś konkretne informacje na temat tego komputerka, oczywiście jak ktoś miałby życzenie to mogę go udostępnić w celu wgrania sobie mapy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie radzil bym ci ruszac czego kolwiek, szczegolnie jesli nie masz o tym pojecia. A stage 2+ razcej nie brzmi jak mapa do seryjnego silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie jestem totalnym świeżakiem jeśli oto chodzi. W aucie są nieseryjne rzeczy. A może jest ktoś z górnego ślaska co sie zna na temacie i moglby rzucic okiem co on ma wsadzone? Napewno filtr powietrza jest nieoryginalny, tlumik koncowy chyba też (wyglada jak oryginal a jest bardzo lekki w porownaniu z oryginalem). To to co zauwazylem. A pewnie i tak najwazniejszych przerobek nie znalazlem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapodaj zdjecia, chlopaki Ci rozpoznaja co tam za magnetyzer, czy trumienice masz :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcia zrobione z góry, z dołu jak będę na podnośniku :

959fb5e22fb3b3b9med.jpg

 

803ebbd4fc6dc9d4med.jpg