Lipczyk_1995 Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Witam. Jestem nowy na forum i nie wiedziałem czy podpiąć się pod posta czy nie więc utworzyłem nowego. (Nie negujcie mnie jestem zielony w te klocki). Mianowicie zakupiłem w ostatnim czasie Primerę P12 w wersji Angielskiej i jestem na etapie przeglądu. Problem polega na tym, że nie dostanę przeglądu ze względu na przednie lampy xenonowe które są w wersji Angielskiej i świecą w drugą stronę.Pytanie brzmi:Czy możliwe jest przestawienie kąta padania światła tak by był zgodny z normą europejską?Czy po zakupieniu lamp normalnych, bez xenonu wszystko będzie pasować bez żadnych przeróbek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Angielskie xenonowe i angielskie "zwykłe" będą miały ten sam problem, nie wiem czy przeróbka ich żeby świeciły w dobrą stronę też ma sens, bo diagności mogą szukać europejskiej homologacji E na lampie. Także czeka Cię zakup lamp europejskich albo zwykłych albo xenonowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 odp na 1 pytanie: nie, nie da się W nissanie są xenony starego typu nie da się ich przestawić przeciwieństwie do nowych samochodów gdzie za pomocą programu można dokonać szybkiej zmiany. Tak jest np w mercedesie cls c218. odp 2 pytanie. Nie, nie da się. Na forum jest opisane jak trudno dokonać zmiany reflektorów z xenon na standard . Jedynym sposobem aby przejść przegląd jest zakup nowych lamp xenonowych. Z tego co wiem trzeba też zmienić licznik bo w primerze UK licznik jest w km i mph ale licznik odległości w milach. Miałem Anglika rok temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...