Guest XTRIAL Posted March 19, 2008 Share Posted March 19, 2008 WITAM MAM PYTANKO CZY SILNIK 150KM W X-TRIALU Z AUTOMATYCZNA SKRZYNIA DA SIE PODNIESC MOC NA 170 KM ROCZNIK 2007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sk Posted March 19, 2008 Share Posted March 19, 2008 WITAM MAM PYTANKO CZY SILNIK 150KM W X-TRIALU Z AUTOMATYCZNA SKRZYNIA DA SIE PODNIESC MOC NA 170 KM ROCZNIK 2007 Rozumiem że jest to nowy X-Trail - a więc na gwarancji, nie wiem czy warto w okresie gwarancji coś zmieniać , tym bardziej że jest to nowa jednostka napędowa i nie wiadomo jeszcze czy gwarancja nie będzie potrzebna. Do niedawna Miałem Scenica 1,9dci i też na gwaraci chciałem podwyższyć mu moment i moc. Aby nie ingerować w program , kupiłem BOX który w prosty sposób się wpinało w układ. Moc i moment się podniosły , ale wszystkie wskazania na desce były fałszywe łącznie ze stanem paliwa w baku, więc wywaliłem ten box. Proponuję przejechać 20 - 30 tys km - silnik powinien inaczej ( lepiej) pracować. Przy okazji mam pytanie , na dniach mam odebrać swojego iXa, czy możesz napisać swoje uwagi o tym autku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mdzalewscy Posted March 19, 2008 Share Posted March 19, 2008 WITAM MAM PYTANKO CZY SILNIK 150KM W X-TRIALU Z AUTOMATYCZNA SKRZYNIA DA SIE PODNIESC MOC NA 170 KM ROCZNIK 2007 bez problemu gwarancją bym się nie przejmował frajda przedewszystkim :diabel2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DziadekX Posted March 20, 2008 Share Posted March 20, 2008 gwarancją bym się nie przejmował frajda przedewszystkim Frajda się kończy gdy się coś psuje a nie uznają gwarancji. :029: We Wrocławiu jest firma Jetronic zajmująca sie profesjonalnie chiptuningiem robiłem u nich swoje poprzednie auto pełen profesjonalizm. Koszt boxa dedykowanego do X Traila u nich to około 3 tyś zł Ja bym sobie odpuścił puki jest gwarancja. Pozdrawiam! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest XTRIAL Posted March 20, 2008 Share Posted March 20, 2008 WITAM MAM PYTANKO CZY SILNIK 150KM W X-TRIALU Z AUTOMATYCZNA SKRZYNIA DA SIE PODNIESC MOC NA 170 KM ROCZNIK 2007 [ Dodano: Czw 20 Mar, 2008 18:30 ] gwarancją bym się nie przejmował frajda przedewszystkim Frajda się kończy gdy się coś psuje a nie uznają gwarancji. :029: We Wrocławiu jest firma Jetronic zajmująca sie profesjonalnie chiptuningiem robiłem u nich swoje poprzednie auto pełen profesjonalizm. Koszt boxa dedykowanego do X Traila u nich to około 3 tyś zł Ja bym sobie odpuścił puki jest gwarancja. Pozdrawiam! OK DZIEKI ODBIERAM GO ZA TYDZIEŃ I MYSLAŁEM DOŁOZYĆ MU TROCHE MOCY TAK JAK JEST W MANUALU 170 KM [ Dodano: Czw 20 Mar, 2008 18:47 ] WITAM MAM PYTANKO CZY SILNIK 150KM W X-TRIALU Z AUTOMATYCZNA SKRZYNIA DA SIE PODNIESC MOC NA 170 KM ROCZNIK 2007 Rozumiem że jest to nowy X-Trail - a więc na gwarancji, nie wiem czy warto w okresie gwarancji coś zmieniać , tym bardziej że jest to nowa jednostka napędowa i nie wiadomo jeszcze czy gwarancja nie będzie potrzebna. Do niedawna Miałem Scenica 1,9dci i też na gwaraci chciałem podwyższyć mu moment i moc. Aby nie ingerować w program , kupiłem BOX który w prosty sposób się wpinało w układ. Moc i moment się podniosły , ale wszystkie wskazania na desce były fałszywe łącznie ze stanem paliwa w baku, więc wywaliłem ten box. Proponuję przejechać 20 - 30 tys km - silnik powinien inaczej ( lepiej) pracować. Przy okazji mam pytanie , na dniach mam odebrać swojego iXa, czy możesz napisać swoje uwagi o tym autku? Witam dzieki za podpowiedz akurat tak sie składa że ja tez dopiero odbieram poraz pierwszy swojego X za tydzień nigdy jeższe nie miałem nissana mam nadzieje że to dobry wybór. [ Dodano: Czw 20 Mar, 2008 18:50 ] Mam nadzieje że sie sprawdzi w kazdych warunkach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sk Posted March 21, 2008 Share Posted March 21, 2008 WITAM MAM PYTANKO CZY SILNIK 150KM W X-TRIALU Z AUTOMATYCZNA SKRZYNIA DA SIE PODNIESC MOC NA 170 KM ROCZNIK 2007 [ Dodano: Czw 20 Mar, 2008 18:30 ] gwarancją bym się nie przejmował frajda przedewszystkim Frajda się kończy gdy się coś psuje a nie uznają gwarancji. :029: We Wrocławiu jest firma Jetronic zajmująca sie profesjonalnie chiptuningiem robiłem u nich swoje poprzednie auto pełen profesjonalizm. Koszt boxa dedykowanego do X Traila u nich to około 3 tyś zł Ja bym sobie odpuścił puki jest gwarancja. Pozdrawiam! OK DZIEKI ODBIERAM GO ZA TYDZIEŃ I MYSLAŁEM DOŁOZYĆ MU TROCHE MOCY TAK JAK JEST W MANUALU 170 KM [ Dodano: Czw 20 Mar, 2008 18:47 ] WITAM MAM PYTANKO CZY SILNIK 150KM W X-TRIALU Z AUTOMATYCZNA SKRZYNIA DA SIE PODNIESC MOC NA 170 KM ROCZNIK 2007 Rozumiem że jest to nowy X-Trail - a więc na gwarancji, nie wiem czy warto w okresie gwarancji coś zmieniać , tym bardziej że jest to nowa jednostka napędowa i nie wiadomo jeszcze czy gwarancja nie będzie potrzebna. Do niedawna Miałem Scenica 1,9dci i też na gwaraci chciałem podwyższyć mu moment i moc. Aby nie ingerować w program , kupiłem BOX który w prosty sposób się wpinało w układ. Moc i moment się podniosły , ale wszystkie wskazania na desce były fałszywe łącznie ze stanem paliwa w baku, więc wywaliłem ten box. Proponuję przejechać 20 - 30 tys km - silnik powinien inaczej ( lepiej) pracować. Przy okazji mam pytanie , na dniach mam odebrać swojego iXa, czy możesz napisać swoje uwagi o tym autku? Witam dzieki za podpowiedz akurat tak sie składa że ja tez dopiero odbieram poraz pierwszy swojego X za tydzień nigdy jeższe nie miałem nissana mam nadzieje że to dobry wybór. [ Dodano: Czw 20 Mar, 2008 18:50 ] Mam nadzieje że sie sprawdzi w kazdych warunkach Coś mi się wydaje że X-Trail cieszy się większym wzięciem niż Outlander. Tak się się składa że w przyszłym tygodniu odbiorę swojego z silnikiem 173KM. Już miałem okazję obejrzeć go - silniczek chodzi jak zegarek - nawt HDI Peugeota ma głośniejszą pracę. Mam tylko nadzieję że jedynie silnik ma wspólne korzenie z Renault. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waleszczak Posted March 22, 2008 Share Posted March 22, 2008 Witam Odradzam wszystkim montaż boxa,,,najlepszy rozwiązaniem jest zgranie zawartości komputera wersji 173 konnej i wgranie jej do wersji 150 konnej.(oczywiście przez firmę tuningową) Pozostaje tylko sprawdzić czy oba te silniki różnią się tylko wersją oprogramowania...bo symbol silnika jest taki sam. Ja zrobiłem już swoim ixem prawie 13000 km,jeszcze 7000 i jadę na przegląd,więc myślę nad tym coraz częściej Pozdrawiam obecnych i przyszłych użytkowników x-traila ------ waleszczak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sk Posted March 22, 2008 Share Posted March 22, 2008 Mam pytanie , czy w iXie z silnik 150 konny ma intercooler?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest XTRIAL Posted March 24, 2008 Share Posted March 24, 2008 Witam wszystkich mam pytanie czy w X z autoatyczna skrzynią biegów na konsoli jest wyswietlana informacja ja jest aktualnie załączona to znaczy P N R D czy nalezy patzrec na drążek w jakiej pozycji sie zanjduje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krynio72 Posted November 13, 2010 Share Posted November 13, 2010 Jeździłem i nie było źle, ale po 3 latach zapragnąłem czegoś więcej. Było 150KM w dizlu. Teraz mam 172 KM i ok. 355 NM. Powiem pokrótce czuć różnicę. Dużo szybciej przyspiesza i... nie sprawdziłem czy osiąga oczekiwane 200 km/h. Narazie osiagnąłem 180 i zrobił tą predkosc ot tak sobie, wczesniej wymagal czasu! Zrobiłem pomiary na hamowni i przy obecnym programie 7 / power box/ jest optymalnie. Spalanie niewiele wyższe, a może podobne bo teraz dociskam częściej. Ale zbiera się o wiele wiele lepiej! Polecam! Box chcesz na co masz ochotę! A jak u Was? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
besciak Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 Jeździłem i nie było źle, ale po 3 latach zapragnąłem czegoś więcej. Było 150KM w dizlu. Teraz mam 172 KM i ok. 355 NM. Powiem pokrótce czuć różnicę. Dużo szybciej przyspiesza i... nie sprawdziłem czy osiąga oczekiwane 200 km/h. Narazie osiagnąłem 180 i zrobił tą predkosc ot tak sobie, wczesniej wymagal czasu! Zrobiłem pomiary na hamowni i przy obecnym programie 7 / power box/ jest optymalnie. Spalanie niewiele wyższe, a może podobne bo teraz dociskam częściej. Ale zbiera się o wiele wiele lepiej! Polecam! Box chcesz na co masz ochotę! A jak u Was? też mam box'a i tez polecam. Wcześniej jeździłem na programie 5, od kilku m-cy mam 6 i nie narzekam, sam nie wiem czy ciągnąc to w górę. Chyba tak zostawię bo dynamika auta mi odpowiada. Maksymalną prędkość jaką udało mi się osiągnąć to było 200km/h - wskazania prędkościomierza, więc realnie jakieś 10% mniej. To była jednorazowa próba, więc mam wrażenie, że można wycisnąć więcej. Najczęstszą przyczyną zwalniania samochodu przy dużych prędkościach jest wiatr, niestety nasze auta nie są zbytnio aerodynamiczne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bodek15rw Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 witam mam pytanie do kolegi z lublina gdzie i za ile taki box mozna se sprawic z góry dzieki i pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
besciak Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 witam mam pytanie do kolegi z lublina gdzie i za ile taki box mozna se sprawic z góry dzieki i pozdro Ja montowałem box'a w Nadarzynie u Chojnackiego (http://www.chojnacki.com.pl/) bo w Lublinie, nie znałem nikogo kompetentnego w tym temacie. Generalnie montaż box'a jest banalnie prosty, więc jeśli w Lublinie ktoś się tym zajmuje to warto skorzystać. Mam box'a tej firmy http://vtech.pl/powerbox Kosztował mnie coś ok 1600zł wraz z montażem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zyghom Posted December 30, 2010 Share Posted December 30, 2010 Jeździłem i nie było źle, ale po 3 latach zapragnąłem czegoś więcej. Było 150KM w dizlu. Teraz mam 172 KM i ok. 355 NM. Powiem pokrótce czuć różnicę. Dużo szybciej przyspiesza i... nie sprawdziłem czy osiąga oczekiwane 200 km/h. Narazie osiagnąłem 180 i zrobił tą predkosc ot tak sobie, wczesniej wymagal czasu! Zrobiłem pomiary na hamowni i przy obecnym programie 7 / power box/ jest optymalnie. Spalanie niewiele wyższe, a może podobne bo teraz dociskam częściej. Ale zbiera się o wiele wiele lepiej! Polecam! Box chcesz na co masz ochotę! A jak u Was? ja zapodalem tuning w vtechu w Krakowie i jestem bardzo zadowolony niestety, nie wiem za bardzo co sie zmienilo bo bez niego jezdzilem tylko tydzien auto ma 140kkm, zadnych problemow (poki co?) z tym zwiazanych tez nie ma olej wymieniam co 20kkm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krynio72 Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 tylko Panowie po tuningu jeszcze delikatniej ze sprzęgłem, szczególnie w śniegu!!! ja już swoje wymieniłem po 50 tyś mimo, że bardzo uważałem na to w czasie jazdy w 4wd lock. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bacior_WR Posted September 21, 2017 Share Posted September 21, 2017 Poradzćie proszę, co sądzicie o podnoszeniu mocy w silniku w silniku M9R 150 km ? Znalazłem na allegro chipy plug&play - od 185 zł. Czy to jest bezpieczne dla silnika i skrzyni automatycznej ? Czy odczujemy realnie różnice ? http://allegro.pl/chiptuning-nissan-x-trail-2-0-dci-150km-chip-tunin-i5127380371.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek3 Posted September 21, 2017 Share Posted September 21, 2017 Poradzćie proszę, co sądzicie o podnoszeniu mocy w silniku w silniku M9R 150 km ? Znalazłem na allegro chipy plug&play - od 185 zł. Czy to jest bezpieczne dla silnika i skrzyni automatycznej ? Czy odczujemy realnie różnice ? http://allegro.pl/chiptuning-nissan-x-trail-2-0-dci-150km-chip-tunin-i5127380371.html Podniesienie mocy w rozsadnych granicach daje przyjemny efekt.W moim przypadku X-trail lepiej zbiera sie z dołu i mniej pali.Ale ja auta nie"butuje" 20-30 km wiecej nie ma wiekszego wpływu na żywotnośc podzespołów,bo ich wytrzymałość i tak jest obliczana z naddatkiem. Ale nie polecam wykonywania tej czynnosci poprzez podpinanie w/w wynalazków a TYLKO przez modyfikacje oprogramowania mapy w sterowniku auta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qzynka Edyta Posted September 26, 2017 Share Posted September 26, 2017 Temat znany na forum. M9R można zrobić do 205KM, ale konie nie są tak istotne jak njutki. Rozkręcałem ze 173KM fabrycznych (silniki 150KM i 173KM nie różnią się niczym) do "tylko" 183KM i "aż" 390Nm - zużycie spadło o 1l/100km. Są tu X-y z 198KM i 400Nm. Dla podzespołów jest to wtedy bezpieczne, jak się jeździ spokojnie, nie strzela ze sprzęgła i nie startuje jak rakieta na każdych światłach. O tym można doktorat napisać - każdy jeździ inaczej i czego innego oczekuje od auta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hotman007 Posted June 28, 2018 Share Posted June 28, 2018 Witam X-Maniaków Od 2 dni jestem szczęśliwym posiadaczem X-ksa i już przygotowuję się do zchipowania oprogramowania w sterowniku silnika - chcę podnieść moc i oczywiście moment obrotowy, żeby lepiej się zbierał. Mam X-ksa T31, z 2008 roku, 2.0 dCi z automatem 1. Do jakiej mocy i momentu można zmodyfikować sterownik, żeby było to bezpieczne dla silnika i nie wpływało na jego żywotność ? Wstępnie myślałem o 180 KM. Czy 200 KM też będzie bezpieczne, czy już przegięcie ? 2. Jaki jest orientacyjny koszt takiego zchipowania ? 3. Czy macie może jakieś godne polecenia serwisy z Warszawy lub okolic Częstochowy, Piotrkowa Trybunalskiego ? Pozdrawiam, Hotman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bacior_WR Posted July 18, 2018 Share Posted July 18, 2018 Decyzja zapadła i auto juz po modyfikacji. Efekt znakomity :-) - jest wyraznie wieksza elastycznosc. W liczbach: KM 185 ( było 152 ), Moment 392 Nm ( było ok. 300 ). Wyzsza moc i moment jest przedewszystkim dostepna przy nizszej predkosci obrotowej silnika :-] Koszt profesjonalnej przeróbki ( Wrocław ) wraz z hamownią ( przed i po ) to 1300 zł. Poniżej zdjecia oraz wykresy z hamowni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek3 Posted July 18, 2018 Share Posted July 18, 2018 Dpf pozostal czy wywalony? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bacior_WR Posted July 18, 2018 Share Posted July 18, 2018 Nigdy bym nie wywalił DPF-u i mam nadzieje, że to będzie w końcu w naszym kraju karane wysokimi mandatami... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek3 Posted July 19, 2018 Share Posted July 19, 2018 (edited) 20 godzin temu, Bacior_WR napisał: Nigdy bym nie wywalił DPF-u i mam nadzieje, że to będzie w końcu w naszym kraju karane wysokimi mandatami... Nie życzę tego ale podejrzewam,że w bardzo szybkim czasie pryśnie radość z Twojej twarzy z tej modyfikacji. Każdy uczciwy i profesjonalny tuner przed modyfkacja powinien ostrzeć klienta ,ze tak w jak w Twoim przypadku niemal max.podniesienie mocy i momentu obrotowego w silniku z dpf współgra tak jak pies z kotem. Dlatego ,że tuning wykonany na max. przyrost mocy powoduje zbyt duże podawanie paliwa . Nie mając możliwości całkowitego spalenia powoduje to znaczne zwiekszenie emisji spalin -w tym i sadzy(!!) . Taka sytuacja odbija się niekorzystnie dla wielu podzespołów auta a przede wszystkim na żywotności filtra cząstek stałych -błyskawicznie zapycha się i szybko ulega zniszczeniu. Edited July 19, 2018 by piotrek3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hotman007 Posted July 21, 2018 Share Posted July 21, 2018 A jaka moc i moment przy 2.0 z automatem jest bezpieczna ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
berater Posted July 22, 2018 Share Posted July 22, 2018 Wprost proporcjonalne do rozsądku kierowcy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.