Robsonic Posted October 5, 2017 Share Posted October 5, 2017 Witam Z tego co widziałem są lepiej zrobione niż te w DE. Mam cały wydech z kolektorami. Od catów Milltek a do założenia katalizatory sportowe chyba (borla) i kolektory DC sports. Przy kolektorach jest już więcej zabawy więc pytam czy warto się z tymi kolektorami bawić? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GodISmE Posted October 5, 2017 Share Posted October 5, 2017 (edited) Dobre pytanie i to BARDZO zalezy! Warto czy nie warto zalezec bedzie od tego jaki stosunek kosztow do przyrostow bedzie dla ciebie mial sens. Jeden ci powie ze koszty samych kolektorow - Z1 shorties chyba sa aktualnie najlepsze za okolo 900$ - plus transport, podatki i robocizna za dosc male przyrosty nie jest tego warte. Mysle ze 10-15 bhp i niuta moze dojsc dzieki tym kolektorom. Z dekatow i dobrego wydechu juz bedziesz mial 10-15. PPE longtubes to juz kosmos za 1600$. Moim zdaniem dojdzie jakie 5-10 max wiecej niz shorties + dekaty. Bedzie ciut lepsza gora na wykresie ale duzo ludzi twierdzi ze gorszy niut w srodku wykresu w porownaniu z shorties. Drugi ci powie, ze jesli planujesz zostac z NA i wszystko inne tez zrobic, czyli dolot, walki, porting ... to kolektory OEM beda waskim gardlem i zeby potencjal innych boltonow odblokowac, trzeba kolektory tez wymienic. Ja chyba bede zamawial Z1 shorties. Jeszcze sie zastanawiam. Edited October 5, 2017 by GodISmE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 6, 2017 Share Posted October 6, 2017 Z1 Wydaja mi sie tez jedne z lepszych i obstawiam ze moga dodac nawet do 4KM w przypadku HR wzgledem serii - oczywiscie hamownka to zweryfikuje bo moze sie okazac ze niestety cos spiepsza... Decaty daja ok 10KM i 15Nm a porzadny uklad wydechowy ok 3KM np. INVIDIA ta z dwiema rurami po 60mm i poprzecznymi tlumikami Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robsonic Posted October 21, 2017 Author Share Posted October 21, 2017 Mam już kupione kolektory i katalizatory. Jak założę to się zgłoszę do Coobcia na strojenie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz83 Posted October 21, 2017 Share Posted October 21, 2017 A po co Ci katalizatory? Wywal je przy okazji wkładania kolektorow to odblokujesz parę koników 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robsonic Posted October 21, 2017 Author Share Posted October 21, 2017 Chce jechać na Nurburgering i tam bez katalizatorów jechać to nie za bardzo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GodISmE Posted October 21, 2017 Share Posted October 21, 2017 (edited) Jak nie stary, tam wszystko jeździ! Ryczące potwory to norma na Nurbie - dzięki Bogu! Edited October 21, 2017 by GodISmE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robsonic Posted October 21, 2017 Author Share Posted October 21, 2017 Jak nie stary, tam wszystko jeździ! Ryczące potwory to norma na Nurbie - dzięki Bogu! Gdzieś tam w necie czytałem że Niemcy sprawdzają czy masz sprawne katalizatory. Mandat to jedno a zakaz dalszej jazdy to drugie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz83 Posted October 21, 2017 Share Posted October 21, 2017 Nie dam sobie ręki obciąć ale jeśli masz auto zarejestrowane w Polsce i ma wazny polski przegląd to raczej nie mogą Ci zakazać dalszej jazdy Natomiast w 100% masz rację że mają urządzenia do pomiaru składu spalin i mogą Cię sprawdzic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GodISmE Posted October 22, 2017 Share Posted October 22, 2017 Na Nurbie nie ma żadnego problemu! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.