cezzar1 Opublikowano 13 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 14 godzin temu, wojak999 napisał: Jeśli chodzi o akumulatory FIAMM, to bardzo dobrze spisywały się w Fiatach. Ja bym za przyczynę problemów nie stawiał akumulatora Fiamm, tylko system ładowania (a raczej nie ładowania), który wykończy każdy akumulator. Osobiście używam Fiamm w 2 autach od lat i złego słowa nie powiem. Ale to nie nissany i z normalnym ładowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackpazner Opublikowano 13 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 Po wymianie akumulatora samochód odpala bez zastrzeżeń aczkolwiek przy okazji zrobili aktualizację nawigacji, po dwóch dniach przestoju nawigacja się nie odpaliła, błąd brak karty Dodatkowo dzisiaj po zaciągnięciu elektrycznego ręcznego zapaliła się kontrolka od hamulca a dioda na przycisku od zaciągania zaczęła migać, po kilku próbach zwolnienia i zaciągnięcia błąd zniknął, zaczyna się... samochód 2 lat nie ma nawet :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
likosar Opublikowano 17 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 Co to za przyczyna. Od pewnego czasu po przekręceniu kluczyków pojazd nie odpala lecz po kilku próbach startuje. Zgłosiłem się wczoraj do ASO Koszalin celem naprawy gwarancyjnej- stwierdzili uszkodzony akumulator i dzisiaj został wymieniony. Po wyjechaniu z serwisu i trzech odpaleniach w pobliskich sklepach awaria ponownie nastąpiła kluczyk w pozycji start i brak reakcji rozrusznika, po przękręceniu kluczyka kilka razy zaskoczył i szybko udałem się do garażu gdzie sprawdziłem , iż nadal mam problem z odpalenie pojazdu a zatem jutro ponownie serwis Nissana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
likosar Opublikowano 18 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 cztery godziny w serwisie i nadal szukamy przyczyny. Samochód pozostaje w serwisie a ja pomykam zastępczym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 18 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 Elektronika made in renia...tu trzeba pasjonata a nie elektryka + - z ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
likosar Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 nadal czekam na tel. z ASO Nissana co z moim pojazdem, nadmieniam że gdy nie odpalał to przygasał wyświetlacz radia które zostało wymienione trzy miesiące wstecz z uwagi na brak programowania, wgrywali do starego radia nowe oprogramowanie kilka razy aż wyświetliło się Inwalid na wyświetlaczu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AC_62 Opublikowano 23 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2019 To niedoładowanie AKU to jest celowe działanie algorytmu zasilania pojazdu zastosowane przez producenta. Polega to na tym że producent aby uzyskać niskie wyniki emisji CO oraz zużycia paliwa obniża obciążenie silnika poprzez niedoładowaniem. W konsekwencji spełnia wymogi emisji EURO nawet kosztem akcji serwisowej z wymianą baterii. Zróbcie pomiary ładowania baterii ale dynamiczne, czyli w czasie jazdy pojazdu . Wówczas okaże się że po rozruchu ładowanie wynosi 14,5 V a po ok 10 min. (to zależy od stanu naładowania AKU) ładowanie spada do 12,5V. by podczas jazdy i zdjęcia nogi z gazu ładowanie powróciło do 14,5V. W nowoczesnych pojazdach ładowaniem zarządza komputer, a on zbiera informacji o wszystkich parametrach pracy silnika i analizuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 23 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2019 Dla tego aby nie zajechać bateryjki trzeba oszukać system,przeróbką ładowania w cenie 2 złote Bo tyle kosztują oporniki,no i własna praca według pomysłu Duncho. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackpazner Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 10 godzin temu, JACKO29 napisał: Dla tego aby nie zajechać bateryjki trzeba oszukać system,przeróbką ładowania w cenie 2 złote Bo tyle kosztują oporniki,no i własna praca według pomysłu Duncho. Jacko tak z ciekawości, zastosowałeś tą przeróbkę u siebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AC_62 Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 I właściwe wszystko by było OK tyle że w tej obszernej analizie naszych kolegów z Czech nie doszukałem się schematu modułu do automatycznego wyłączania systemu START/STOP a jest to niezbędne do tego aby na desce nie było komunikatu o awarii tej funkcji. Coś w opisie jest wspominane o wtyczce ale nie odnalazłem zasady jej przepięcia (zblokowania) lub schematu modułu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 12 godzin temu, JACKO29 napisał: Dla tego aby nie zajechać bateryjki trzeba oszukać system,przeróbką ładowania w cenie 2 złote Bo tyle kosztują oporniki,no i własna praca według pomysłu Duncho. Jacko, co to za przeróbka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 W tym temacie jest wszystko.Jeździłem na tym i było ok! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Dziękuję, nie mogłem znaleźć. W J10 powinno zadziałać chyba, jak myślisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 1 godzinę temu, AC_62 napisał: I właściwe wszystko by było OK tyle że w tej obszernej analizie naszych kolegów z Czech nie doszukałem się schematu modułu do automatycznego wyłączania systemu START/STOP a jest to niezbędne do tego aby na desce nie było komunikatu o awarii tej funkcji. Coś w opisie jest wspominane o wtyczce ale nie odnalazłem zasady jej przepięcia (zblokowania) lub schematu modułu. W swoich zmaganiach z J11 zastosowałem wyłącznik czasowy do stałego wyłączania systemu SS .Sprawdzał się znakomicie.Miał zwłokę 10 s,po której wyłączał SS.Problem jedynie był taki,że trzeba było ingerować w przewody od wyłącznika SS 36 minut temu, cezzar1 napisał: Dziękuję, nie mogłem znaleźć. W J10 powinno zadziałać chyba, jak myślisz? Jeżeli system ładowania jest taki sam,a kolory przewodów się zgadzają,można spróbować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
likosar Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 mija tydzień, samochód nadal w serwisie w Koszalinie a ja pomykam zastępczym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, JACKO29 napisał: W swoich zmaganiach z J11 zastosowałem wyłącznik czasowy do stałego wyłączania systemu SS .Sprawdzał się znakomicie.Miał zwłokę 10 s,po której wyłączał SS. Rozumiem, że wyłącznik rozłączał ss i nie trzeba było tego robić ręcznie każdorazowo po uruchomieniu silnika. Ale nie załatwiał kwestii niedoładowania akumulatora. 1 godzinę temu, JACKO29 napisał: Jeżeli system ładowania jest taki sam,a kolory przewodów się zgadzają,można spróbować. Sprawdzę i będę próbował zastosować. Edytowane 24 Maja 2019 przez cezzar1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Wyłączenie SS jak słusznie zauważyłeś nie załatwiało sprawy ładowania,to załatwiłem układem a'la Duncho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AC_62 Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 2 godziny temu, JACKO29 napisał: Wyłączenie SS jak słusznie zauważyłeś nie załatwiało sprawy ładowania,to załatwiłem układem a'la Duncho A możesz napisać paramenty tego wyłącznika wraz ze schematem podłączenia lub jego fotkę i gdzie kupiłaś. Właśnie jestem po rozmowie z Duncho i On zaproponował mi moduł w miejsce Twojego wyłącznika do SS tyle że za 30 Euro plus koszty przesyłki. To troszkę za drogo i myślę że można zrobić próbę z Twoim patentem. Na chwilę obecną jeżdżę ze zblokowanym wyłącznikiem krańcowym maski i ładowanie jest w przedziale 13,8 - 14,4 V. Tyle że czasami są przypadki na postoju kiedy ładowania niema, ale są to krótkie okresy. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tz1609 Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 1 godzinę temu, AC_62 napisał: A możesz napisać paramenty tego wyłącznika wraz ze schematem podłączenia lub jego fotkę i gdzie kupiłaś. Właśnie jestem po rozmowie z Duncho i On zaproponował mi moduł w miejsce Twojego wyłącznika do SS tyle że za 30 Euro plus koszty przesyłki. To troszkę za drogo i myślę że można zrobić próbę z Twoim patentem. Na chwilę obecną jeżdżę ze zblokowanym wyłącznikiem krańcowym maski i ładowanie jest w przedziale 13,8 - 14,4 V. Tyle że czasami są przypadki na postoju kiedy ładowania niema, ale są to krótkie okresy. Pozdrawiam. https://allegro.pl/oferta/modul-przekaznika-z-czasowym-opozniaczem-ne555-12v-8104924675?reco_id=fc302c67-7e36-11e9-86b1-000af7f64410&sid=0e7a5475e04eefd78184d559df6fb9f87c889ad5ac94196dac75ac99722370c3&bi_s=archiwum_allegro&bi_c=Product&bi_m=reco& Taki przekaźnik musisz kupić i podłączyć,schemat jest w temacie o Starstopie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AC_62 Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 50 minut temu, tz1609 napisał: https://allegro.pl/oferta/modul-przekaznika-z-czasowym-opozniaczem-ne555-12v-8104924675?reco_id=fc302c67-7e36-11e9-86b1-000af7f64410&sid=0e7a5475e04eefd78184d559df6fb9f87c889ad5ac94196dac75ac99722370c3&bi_s=archiwum_allegro&bi_c=Product&bi_m=reco& Taki przekaźnik musisz kupić i podłączyć,schemat jest w temacie o Starstopie Dziękuję za link do przekaźnika, ale nie mogę odszukać tego schematu o start/stop, więc mam prośbę jak wiesz gdzie to jest to podeślij mi ten link lub wrzuć schemat tutaj. A tak nawiasem mówiąc to czytałem na stronach USA o podobnych problemach i oni tam oszukują ten (cęgowy ) amperomierz wbudowany w klemę ujemną owijając folią aluminiową przewody dochodzące do klemy. (tyle że tam była troszkę inna konstrukcja przyłącza). Należy jednak stwierdzić iż urządzenia w naszych pojazdach mają analogiczne działanie więc można porobić testy z ekranem który zaniżał będzie wyniki prądu płynącego do AKU a przez to KOMP pojazdu podniesie napięcie ładowania. Tak sadzę a czy jestem w błędzie to czas pokarze. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tz1609 Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Proszę bardzo,post Jacko29 z 28 luty 2017 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 Kurcze...a może by tak zrobić z tego postu osobny temat i podwiesić?Co jakiś czas wraca temat ze SS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tz1609 Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 1 godzinę temu, JACKO29 napisał: Kurcze...a może by tak zrobić z tego postu osobny temat i podwiesić?Co jakiś czas wraca temat ze SS. To był osobny temat tylko nie jest już poruszany i odpłynął daleko w czeluści forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
likosar Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 Wczoraj o 18.00 odebrałem samochód z serwisu w Koszalinie po tygodniowym pobycie i uradowany przejechałem jedynie 5 km a tu zapaliła się na stałe kontrolka check engine. Dzisiaj rano serwis i wymiana sondy lambda. Jeszcze trochę a zostanę stałym bywalcem serwisu z kartą stałego klienta. Przebieg niecałe 11.000 km a zatem już nigdy nie kupię tej marki pomimo iz jest to już mój drugi Nissan, poprzedni to pszczółka a ten to totalny błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 No to ja według Was jestem oazą spokoju....przez 3 lata nie było praktycznie miesiąca żebym serwisu nie odwiedzał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.