wojak999 Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 (edytowane) JACKO jak się jest kierownikiem, to można raz w miesiącu być w pracy (czytaj w serwisie) , po wypłatę ! Edytowane 25 Maja 2019 przez wojak999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 Demaskator.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacoob Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 Dzień dobry, ja miałem ciekawą sytuację w styczniu 2019 (czyli 1,5 roku od zakupu przy przebiegu ok 30000) gdzie po ośmiogodzinnym postoju QQ nie odpalił - próbował ale nie odpalił. Zadzwoniłem na assistance nissana i po 47 minutach była laweta (a były to godziny szczytu więc podziwiam). Pan laweciarz próbował odpalić szybkim startem ale nic to nie dało. QQ wywalił za to mnóstwo błędów co oznaczało, że akumulator się z nami pożegnał (tak był to Fiamm). QQ na lawetę i do serwisu. Jako, że były to godziny wieczorne to dostałem zastępczy i na następny dzień QQ był do odbioru z nowym akumulatorem (bez jakiś specjalnych naklejek także nie wiem jakiej jest marki). Pojeździłem trochę ale jak było zimno i temperatura spadała lekko poniżej zera to QQ słabiej odpalał (rozrusznik kręcił, kręcił i dopiero po dłuższym czasie odpalał, czasem dopiero w drugiej sekwencji). Pojechałem ponownie do serwisu, w którym to QQ został na dłużej (ok 5 dni bo sprowadzali części z Holandii) - okazało się, że dodatkowo poszły świece i przekaźnik świec. Wymiana na gwarancji i od tego czasu wszystko pięknie śmiga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AC_62 Opublikowano 26 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2019 11 godzin temu, Jacoob napisał: Dzień dobry, ja miałem ciekawą sytuację w styczniu 2019 (czyli 1,5 roku od zakupu przy przebiegu ok 30000) gdzie po ośmiogodzinnym postoju QQ nie odpalił - próbował ale nie odpalił. Zadzwoniłem na assistance nissana i po 47 minutach była laweta (a były to godziny szczytu więc podziwiam). Pan laweciarz próbował odpalić szybkim startem ale nic to nie dało. QQ wywalił za to mnóstwo błędów co oznaczało, że akumulator się z nami pożegnał (tak był to Fiamm). QQ na lawetę i do serwisu. Jako, że były to godziny wieczorne to dostałem zastępczy i na następny dzień QQ był do odbioru z nowym akumulatorem (bez jakiś specjalnych naklejek także nie wiem jakiej jest marki). Pojeździłem trochę ale jak było zimno i temperatura spadała lekko poniżej zera to QQ słabiej odpalał (rozrusznik kręcił, kręcił i dopiero po dłuższym czasie odpalał, czasem dopiero w drugiej sekwencji). Pojechałem ponownie do serwisu, w którym to QQ został na dłużej (ok 5 dni bo sprowadzali części z Holandii) - okazało się, że dodatkowo poszły świece i przekaźnik świec. Wymiana na gwarancji i od tego czasu wszystko pięknie śmiga. Witam ponownie. Na chwilę obecna zastosowałem patent kolegi Duncho z oszukiwaniem pomiaru prądu magnesem neodymowym. Tle że nie może być więcej niż jeden neodym ponieważ przy dwóch magnesach już po 5 min pracy silnika wyskakuje komunikat o awarii sytemu SS. Pozostawiłem jeden magnes i pomiar. Po starcie silnika ładowanie powoli narasta i tak przez ok 1-2 min a później się stabilizuje na poziomie 13,9 - 14,2 V. Przejechałem na tym około 60 km komp nie pokazał żadnego komunikatu. Trudno powiedzieć jak będzie dalej, ale jeżeli się sprawdzi to było by to najmniej inwazyjne w instalacje pojazdu. Oczywiście w czasie testu miałem zblokowany wyłącznik krańcowy maski. To na chwilę obecną tyle dalej testują - wyniki po pewnym czasie.Pozdrawiam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 26 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2019 No super! Podaj jeszcze jaki to jest neodym i gdzie go nabyłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 26 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2019 W dniu 24.05.2019 o 09:30, JACKO29 napisał: Jeżeli system ładowania jest taki sam,a kolory przewodów się zgadzają,można spróbować. Niestety ale wtyczka i przewody są inne. Może ma ktoś informację jak tą przeróbkę zastosować w J10? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AC_62 Opublikowano 27 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2019 MAGNES NEODYMOWY 25x10x5 mm N42 na Allegro moża kupić są różne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AC_62 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 Jestem po dłuższej trasie ok 400 km i zastosowane zmiany uważam za super. W instalacji jest utrzymywane napięcie na poziomie 13,9 - 14,3 V i wszystko działa OK. Brak komunikatów o awarii SS oraz błędów w kompie pojazdu. Dodatkowo z uwagi na brak zaufania do montowni pojazdów dołożyłem dodatkowy przewód masowy. Pomimo że pomiar oporności pomiędzy sinikiem a nadwoziem nie wykazywał braku ciągłości lub nadmiernego oporu to podczas pracy sinika i dużego prądu mogą powstawać spadki napięcia. Dlatego właśnie dołożyłem plecionkę masową od FIAT 126. (16 zł.) i dołożyłem jak na foto. To nie zaszkodzi a może jedynie wpłynąć dodatnio zgodnie z prawem Kichhoffa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 No to super!,Brawo Ty! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stillG Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 No i ja zakupiłem sobie magnesy neodymowe na aliexpress za 1$ 25x10x5 mm z otworem po środku. Przełożyłem drucik przez środek i przykleiłem do miejsca gdzie wchodzi wtyczka od sterowania napięciem a dodatkowo drucikiem przykręciłem do przewodu, aby zabezpieczyć przed odklejeniem. I co, działa. Po odpaleniu silnika wartość napięcia nie spada do 11.8 a minimalnie do 12.8 a przy jeździe na luzie i hamowaniu wzrasta do 14.4. Wyniki obserwuję a wyświetlaczu od nawigacji i ładowarki z miernikiem podłączonej do gniazda zapalniczki. Taki system ładowania powinien być od początku w nissanie, czyli minimum 12.8 a nie 0 tak jak jest, co powoduję notoryczne rozładowywanie do 11.8V i niedoładowywanie co zabija nasze akumulatory. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
likosar Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 dzisiaj złom nie odpalił a zatem serwis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucky Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 Przeczytałem kilka pierwszych stron tematu i aż dziw mnie bierze ze to tak trwa z tymi akumulatorami.... Czy wiadomo wreszcie co jest przyczyna tych problemów? NIe doładowanie ze wzgledu na słabe alternator itp, czy przez krókie odcinki jazdy czy jednak wina serii akumulatorów? I czy wiadomo w jakich modelach/silnikach ten problem występuje/występował? Czy benzyna, czy diesel czy wszystko jak leci....? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 jak widać po rocznikach,problem trwa nadal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucky Opublikowano 25 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2019 Sprawdziłem u siebie - jest Warta 700... może już na etapie prezentacji modelu (bo to po demo...) mieli problem i wymienili - a moze jakims sposobem u mnie nie wylądowała wspomniana wyżej kiepska marka....(?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tz1609 Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 Od wtorku jeżdżę z zamontowanym układem ala Duncho,na razie przejechane ponad 1200 km ale oczko dalej czarne,będę obserwował dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 Ja mam odpięty kabelek od 2 tygodni. Ale dopiero trasa 800km podniosła napięcie o 0,1v do 12,45v mierzone po nocy multimetrem z zapalniczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tz1609 Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 System Duncho działa! Dzisiaj zajrzałem pod maskę i oczko na aku soczyście zielone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 Wiara czyni cuda??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojak999 Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Na 12 sierpnia jestem umówiony w serwisie. Pacjent to aku w QQ112 rocznik 2017. Przy przebiegu 36 tkm odmówił współpracy. Zobaczymy jak serwis podejdzie do tematu. Według mnie aku do wymiany. Po 24 godzinnym ładowaniu w dalszym ciągu pobiera prąd ładowania 3A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacoob Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 poproś żeby przy okazji sprawdzili świece bo mój aku jak odmówił posłuszeństwa to spaliły się też świece oraz przekaźnik świec (mogło to też być związane z czymś innym). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojak999 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Termin wizyty w serwisie się zbliża a aku znowu odmówił współpracy. Skorzystałem z Assistance Nissana, auto pojechało do serwisu na lawecie. A że dziś sobota to serwis nie pracuje (mechanik też człowiek i wolne musi mieć). Auto odpalone przez holownik z tzw. Startera więc trochę się podładowało i do domu wróciłem na kołach. Zobaczę jak Assistance Nissan zareaguje, jak codziennie będę dzwonił z problemem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojak999 Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Wizyta 12 sierpnia zaliczona. Po około 40 minuta sprawdzania, diagnoza - akumulator do wymiany. Problem powstał później. Brak akumulatorów w magazynie serwisu. Dziś (16.08) dostałem rano SMS-a, są już akumulatory w magazynie. Kuj żelazo póki gorące mówią. Kilka minut po południu zameldowałem się w serwisie. Po 30 minutach otrzymałem auto po wymianie akumulatora. Ciekawe ile wytrzyma tym razem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucky Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2019 10 godzin temu, wojak999 napisał: Wizyta 12 sierpnia zaliczona. Po około 40 minuta sprawdzania, diagnoza - akumulator do wymiany. Problem powstał później. Brak akumulatorów w magazynie serwisu. Dziś (16.08) dostałem rano SMS-a, są już akumulatory w magazynie. Kuj żelazo póki gorące mówią. Kilka minut po południu zameldowałem się w serwisie. Po 30 minutach otrzymałem auto po wymianie akumulatora. Ciekawe ile wytrzyma tym razem ? Jakiej firmy? Taki sam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojak999 Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Akumulator firmy Exide Premium 72Ah. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mao Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Czy ktoś może potwierdzić, że doładowywanie akumulatora zewnętrzną ładowarką np raz w tygodniu może w tym przypadku wydłużyć jego żywotność, póki gwarancja to nie problem ale później... Tak poza tym to miałem kiedyś akumulator Exide i wytrzymał 10 lat z tego przez 5 lat użytkowany był na krótkich odcinkach około 3-5 km. Więc to był jeden z lepszych, ale to było w samochodzie bez start/stop i ze zwykłym układem ładowania - zawsze 14 V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.