HeadHunterz Opublikowano 15 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 Witam wszystkich chciałbym zakupić Nissana Terrano lecz nie wiem który lepszy, bezawaryjniejszy czy łatwosc dostepności częsci?Z tego co patrzyłem to do 3.0 cięzko znaleść częsci to prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 kupiłem 3.0 bo ma służyć przede wszystkim jako ciągnik do przyczepy, traktor w porównaniu z SUV-ami ale ma swój urok i nei zamienił by,m go na jakieś wyżej postawione kombi zwane suv-em nie myślałem o tym, czy są cześci i za ile bo tak to żadnego auta nie kupisz, a mam różne można powiedzieć cały przekrój, który jest mało dostępny u nas z częściami i jakoś żyję, poprostu te samochody się nie psują, chyba, ze trafisz jakiegos złoma podrasowanego albo jak ja na squrwiela na stacji co wlał do zbiorników jakies ścierwo i zajechało mi pompę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 15 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 tylko koledze chyba chodzilo o v6 piszac o problem z czeciami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 a to nei są te same silniki co w maximie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 15 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 Te same, no prawie Ale w czym problem @Head ? Po pierwsze, tak jak napisał Dino ... te auta się nie psują a nawet jeśli coś nawali to naprawdę nie ma problemu z dostępnością ... mamy nawet ogarniętego dystrybutora na Forum Masz na miejscu w Chrzanowie dwóch fachowców, co prawda od "dwójek" 2,7 ale wszystko poza silnikami jest takie samo. Tak się domyślam że szukasz auta w teren i racze ma to być "jedynka" Kupuj 3-litrówkę, najlepiej z VG30e (wielopunkt, prostokątny filtr na nadkolu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiang33 Opublikowano 16 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2017 ja miałem dwa tyrany II z silnikami 2.4 i do codziennego poruszania się w zupełności wystarczały, jednak w terenie zwłaszcza przy większych podjazdach brakowało mu mocy i trzeba było kombinować. Silnik jest bardzo udaną i mało awaryjną konstrukcją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeadHunterz Opublikowano 18 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Tak chodziło mi o części do 3.0 i jedynke i jazda w teren.Dobrze wiedzieć że w Chrzanowie są ludzie co się znają A 3.0 na wielopunkcie był produkowany w jakiś konkretnych latach? czy od początku jedynki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Chyba równolegle. Po filtrze patrz. No i uprzedzam że to rozrząd na pasku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeadHunterz Opublikowano 18 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Ok dzieki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thestursky Opublikowano 19 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 Ogolnie to nie ma problemu z częściami do 3.0 V6. Mam juz T1 rok, moj brat wcześniej mial go jakies dwa lata i wszystko bylo git. Ogólnie to ten silnik jest bez awaryjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.