Czech Opublikowano 11 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2018 (edytowane) Na schemacie pisze: tire pressure receiver is integrated to BCM. Wynika, że wszystko jest w module BCM. Czujniki abs-u mogą jedynie wspierać działanie TPMS. Jak ulegnie uszkodzeniu czujnik ABSu to na pewno będzie komunikat jego niesprawności Edytowane 11 Grudnia 2018 przez Czech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 11 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2018 Dokładnie, może poza "pisze" Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAMA Opublikowano 11 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2018 (edytowane) bartekj, a jak sprawdziłeś że wszystkie czujniki działają? Edytowane 11 Grudnia 2018 przez RAMA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czech Opublikowano 12 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2018 10 godzin temu, manix napisał: Dokładnie, może poza "pisze" Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka Oj tam, oj tam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 12 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2018 Nic, nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS350 Opublikowano 10 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 Witam. Komputer w QQ umożliwia zarejestrowanie 2 zestawów czujników. Ja mam zainstalowany 1 zestaw w letnich kołach alu. Zimowe stalowe są bez czujników. Natomiast letnie koła są zamieniane co drugi sezon przód-tył. Rejestracja czujników wygląda w ten sposób: zakładasz koła z czujnikami, uruchamiasz silnik na 20 minut. Po tym czasie trzeba zrobić małą przejażdżkę (5-10km) z prędkością pow. 30km/h. Po pewnym czasie pojawią się wyświetlane ciśnienia ale będą one błędne. Dopiero pod koniec wskoczą prawidłowe ciśnienia. I to cała zabawa - sprawdziłem to już 5-krotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afrance Opublikowano 8 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2019 Pytanie do zorientowanych. Przy jakim ciśnieniu wyświetla się Wam ostrzeżenie o niskim stanie. U mnie wyświetliło się przy 1.7 bar czyli chyba poniżej 1.8bar. Sorki za takie banalne pytanie ale nie mam instrukcji pod ręką żeby to sprawdzić.Wysłane z mojego SM-A530F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2019 1.9 ale tym możesz się pobawić w ustawieniach-kalibracji czujników.Na postoju!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
comcf Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 W dniu 21.04.2018 o 22:27, herson napisał: W Nissanie nie ma znaczenia gdzie będą koła po zmianie, wiec asy z aso, nic nie pokręciły. I tak na marginesie, bo ktoś kiedyś o tym pisał, nie jest tak że jest miejsce tylko na 8 czujników. Przymierzałem się do zmiany felg na zimę z 17 na 19tki, tym razem chciałem zobaczyć jak będą wyglądały na aucie. Były z czujnikami, założone na pałę i zaskoczyły po przejechaniu ok 1km. Nie wiem jak w QQ ale w X-trailu nie ma z tym problemu Witam mam pytanie w moim X-trail T32 fabryczne koła zamieniłem rok temu przód na tył, tył na przód zachowując te same strony. Za każdym razem po dokonaniu tej czynności źle pokazuje umiejscowienie kół np. prawy przód pokazuje na lewym tyle . Wcześniej nie zastanawiałem się nad tym faktem dopiero w zeszłym roku z jednego z kół zeszło znacznie powietrze i okazało się że pokazuje inne koło niż te z którego spadło ciśnienie. W tym roku założyłem koła na miejsca tak jak odebrałem go w salonie i jest totalny misz masz. Jedno tylko pokazuje poprawnie a reszta jest pozamieniana miejscami. I co z tym faktem, jak przyczyna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Też się z tym trochę namęczyłem, aż w końcu znalazłem film jak to należy zrobić w QQłce. Poszedłem tym tropem i zastosowałem w Pulsarze i zaskoczyło. Szczegóły opisałem TUTAJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafsty Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 U mnie nie ma nic wspólnego jak koła dam. W tym roku żeby było zabawniej zmieniłem najpierw przednie koła i musiałem pilnie zakończyć wymianę a następnie za dwa dni zmieniałem tylne tylne. Czujniki łapały koła tak jak widziały. Więc albo coś jest w oprogramowaniu i przez to różnie ludzie maja problemy. Mnie też w ASO głupoty gadali że jak kupie nowe koła to będę musiał do nich podjechać na programowanie nowych czujników itp. Oczywiście to zlałem i robię przekładki tył przód, zimowe letnie i zawsze czujniki same się odnajdowały w prawidłowych miejscach gdyż zmuszały mnie do pompowania kół przednich a spuszczania powietrza w kołach tylnych. Zaznaczę że nigdy nie zamieniałem stronami kół a jedynie przód tył, letnie zimowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tz1609 Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 U mnie jest dokładnie tak samo jak u kolegi Rafsty, za każdym razem zamieniam koła i wszystko jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysrob Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Już pisałem. Dwa tygodnie temu wymieniałem koła i czujniki załapały prawidłowo po przejechaniu kilku km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drops89 Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Co mogło pójść nie tak po przełożeniu kpl kół na letnie? W poprzednim sezonie było ok, na zimowych również, ciśnienie odpowiednie, resetowane opony i kalibrowane przez menu pokładowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Możesz rozwinąć swoje pytanie? Bo na zdjęciu nic nienormalnego nie ma - oprócz zwyczajnego komunikatu, że odczyty pojawią się po chwilowej jeździe. Może nie te zdjęcie załączyłeś?? Hmmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drops89 Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Ten komunikat występuje zarówno pod czas jazdy (ok. 20 km) jak i postojuWysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 2 godziny temu, drops89 napisał: Co mogło pójść nie tak po przełożeniu kpl kół na letnie? W poprzednim sezonie było ok, na zimowych również, ciśnienie odpowiednie, resetowane opony i kalibrowane przez menu pokładowe. "Większej" fotki już nie mogłeś zamieścić?TUTAJ masz film jak się kalibruje TPMS w QQłce i moją szczegółową rozpiskę, jak na podstawie tego filmu zrobiłem kalibrację po rotacji kół w Pulsarze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drops89 Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Czy aby na pewno przeczytałeś mój post? Czy to "zbyt duże zdjęcie" przesłoniło treść.. Jeżeli przesłoniło to... "resetowałem" opony i kalibrowałem tmps - bez zmian. Koła zostały przełożone identyko jak w ubiegłym sezonie... Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysrob Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Należy resetować podczas postoju zgodnie z instrukcją. Jak podczas jazdy to raczej zostaje ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Pojeździsz trochę i załapią. Bez stresu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drops89 Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Załapało po prawie tygodniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Brało Cię na przetrzymanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 2 godziny temu, drops89 napisał: Załapało po prawie tygodniu Mam nadzieję, że o ew. "kapciu" będzie informowało bez zwłoki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudik Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 Witam. Ja pomimo przeprowadzenia kalibracji mam problem ze wskazaniami czujników. Zamiast ciśnienia w przednim kole wskazuje mi ciśnienie z koła tylnego. Miałem tak już na oponach zimowych. Dodaję, że w tamtym roku letnie wskazywały mi ciśnienie prawidłowo. Wszystko się pomieszało jak założyłem zimowe. Na początku nie mogły długo załapać ale w końcu zaskoczyły. Niestety zamieniły mi z jednej strony przód na tył. Tak też zostało teraz z letnimi. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryszard48 Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 (edytowane) Kilka postów wyżej kol Andrzej G podał filmik do Q jak skalbrować oponki Edytowane 5 Maja 2020 przez Ryszard48 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.