Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[WP12] Głośna praca po rozgrzaniu i niewracający lewarek


Przemovsky

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Kiedyś już o tym pisałem jednak nikt nie pomógł :( Otóż problem jest taki, że po odpaleniu silnika chodzi on cicho, jednak po rozgrzaniu sie do temp. Pracy i przejechaniu +/- 5km auto zaczyna chodzić głośniej, rzęzi wręcz jak diesel, ale tylko do 3 tyś. powyżej nie. Przejechałem tak już ok. 18k km i nic sie nie dzieje jednak irytuje mnie to. Hałas jest słyszalny wew. auta jakby przy płycie grodziowej. Dodatkowo od niedawna po dłuższej jeździe lewarek zmiany biegów nie wraca sam na pozycje zero. Nie chodzi opornie ale nie wraca, zostaje z prawej albo z lewej str, czasem trzeba szukać 3 biegu... pomocy..:icon_cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia , za mało oleju w skrzyni , olej  to czasem trzeba w niej wymienić

 Rzerzenie to poszlo któreś łożysko

 - na obwodzie paska rozrządu  

- łożysko w alternatorze

- łożysko sprzęgła klimatyzacji

Wiecej grzechów nie pamietam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli serwis skrzyni. Generalnie ostatnio podczas serwisu klimy z okazji zmielenia sie sprężarki byl robiony wiekszy serwis silnika, tj. Pasek PK, wymieniona pompa wody, sprawdzone koła pasowe (w tym alternator) wymieniona sprężarka, uszczelki misy olejowej, filtry olej etc. Każde koło pasow bylo sprawdzane z okazji dodatkowych pisków, winnym okazała sie pompa wody i zmielona spreżarka klimy. A silnik nadal rzęzi :( ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa z opisu robi się powazna , serwis skrzyni nie opłaca się lepiej kupić za 500 druga używana i święty spokój będzie ale najpierw trzeba problem jednoznacznie zdiagnozowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poczatek wymienie w niej olej i zobaczymy czy pomoże. Jak nie to bede myslal..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ostatnio taki przypadek , że czasami trudno było znaleźć trzeci bieg  , przyczyna były monety pieciogroszowe i dwugroszowe które cudem jakimś dostały się pod mieszek lewaka biegów i blokowały jego prace w zależności jak sie ulozyly . Wyciągnięcie monet przywróciło prawidłowa prace lewarka i wybranie biegów . Może warto tam zaglądnąć .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj też dociągnąć cięgna i sprawdź sprężynkę. Minimalny luz na cięgle takie głupie przyczyny stwarza z biegami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...