Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zakup NOTE I DCI 1500 produkcja 2006 prośba o poradę


stelegowski

Rekomendowane odpowiedzi

prośba o poradę starych wyjadaczy dot. NOTA I DCI

samochód produkcja 2006 , pierwsza rejestracja 2009 

przegląd nie wykazał usterek

ogólnie zadbany, klimatyzacja,  przebieg 105 tyś km  serwisowanie udokumentowane.

Robiony był tylni bok ( polakierowany po obcierce)

pytania ( może naiwne):

  1. jakie są perspektywy takiego samochodu ( ile lat sensownej eksploatacji)  kiedy naprawy przestaną być opłacalne
  2. kiedy zacznie pojawiać się korozja
  3. czy naprawy NOTA DCI sa kosztowne w porównaniu do innych tego typu ,
  4. jakie są perspektywy silników diesla w najbiższek perspektywie
  5. Zaznaczam że jestem niedzielnym kierowcą , rocznie robię ok 7 tyś km, na naprawach się nie znam.
  6. jak należałoby oszacować jego aktualną wartość.( jestem przed zakupem pojazu z mocno okrojonym budźetem ca 15.000 )

Wszelkie porady doświadczonych kierowców mile widziane

dziękuję za pomoc

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad 1...Jak jest przebieg oryginalny to śmiało można jeździć kilka lat, ale oryginalny.

ad 2....Notek ma blachę ocynk, więc nie ma problemów z korozją. Oczywiście jak coś było robione to solidnie.

ad 3...Silnik z reno to nieporozumienie, ale jak przebieg oryginalny to polata (ale znów pytanie o ten przebieg, czy masz możliwość sprawdzenia FAKTYCZNEGO przebiegu)

ad 4...za ten rok i silnik dizla to cena wysoka....jeszcze pytanie, do rejestracji czy zarejestrowany w kraju?? 

Bo jak do rejestracji to przebieg nie za bardzo autentyczny, a jak krajowy to po naszych drogach wywalony.....koszt około 13 tyś i to dobra cena.

Po 15-16 tyś chodzą 1.6 benzyna, a z tym silnikiem Notek to rodzynka ;)

 

Teraz widzę po Twoim wpisie że pierwsza rejestracja w 2009 roku w kraju. A rok produkcji 2006, czyli był sprowadzany.