Onyx Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 nie polecam takiej zabawy w "chowanego" z chlodnica takie patenty widzialem ale w zukach i nysach (ale Polskich ) pzdr. u mnie tez silnik szybko lapie temperature, podobnie mialem w wersji przed FL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość N_15 Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Moja Almerka N15 to cud techniki prosto z Japonii!!! :shock: :twisted: Takie tekturki to mozna zakladac do poloneza albo starych zrupieciałych bmek!!! :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 ja po przejechaniu max 2km mam prawie mam odpowiednią tem silnika. Może faktycznie coś z termostatem? jak szybko masz 90st na silniczku? p.s. wydaje mi się że w mikrze troszkę szybciej niż 2 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 Moja Almerka N15 to cud techniki prosto z Japonii!!! :: kierownica po prawej? mój kolega tak właśnie kupił subaru na odległość :shock: i wpadł w szok po odbiorze :shock: :shock: (była super cena a nie doczytał tego drobnego szczegółu - wersja japońska) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość manekin Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 jeżdzę almerą N-15 od nowości (1998/1999) 125kkm i nigdy nie zasłaniałem chłodnicy. Po ok. 4 km wskaźnik temperatury jest już ok. nawet przy największych mrozach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fixxxer Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 ale także od schłodzenia chłodnicy słuzy wentulator jak sie przegrzewa:P Tak.. ale jak jest przyslonieta chlodnica tektura to wentylator nie ma skad pociagnac powietrza... bo wentylator zaciaga (zasysa) powietrze sprzed maski a nie z komory silnika buahahahaha człowieku kto Ci takich herezji naopowiadał, ja u siebie np mam wentylator od strony silnika i pewnie kostruktorzy sie pomylili dając go ze złej strony... ale sie ubawiłem :mrgreen: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fixxxer Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 Moja Almerka jest używana najczęściej aby dojechać do pracy(15 km) i bez przysłonięcia chłodnicy dość dużą część drogi musiałbym jechać na benzynie z tego względu przysłaniam tekturą pół chłodnicy a w siarczyste mrozy wsadzam drugie pół i jest super. Szyby dość szybko odmarzają i szybciej robi się ciepło w kabinie. na krótkich dystansach zasłonięcie chłodnicy jest jak najbardziej usprawiedliwione. Generalnie auto ma sobie poradzić z niska tempaeraturą ale można mu w tym również pomóc. Smiało można zasłonić chłodnice jeśli podczas mrozu jedzie sie w trase wtedy w wyniku dużego chłodzenia motor może nie mieć temperatury idealnnej do pracy a np 10-15 stopni niższą. Natomiast zasłonięcie już połowy chłodenicy rozwiąze ten problem i napewno nie stanie sie nic o czym mówili szanowni porzednicy że zatrze sie mototor i takie tam pierdoły. Temperatura i tak będzie niższa niż choćby przy pracy przy 25 st C na zewnatrz. Ja w swojej almerze chłodnicy nie zasłaniam bo nie mam takiej potzreby ale już w seju tak bo zdecydowanie wolniej sie nagrzewa :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 Fixxxer pozdrowienia z Ustronia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 ale także od schłodzenia chłodnicy słuzy wentulator jak sie przegrzewa:P Tak.. ale jak jest przyslonieta chlodnica tektura to wentylator nie ma skad pociagnac powietrza... bo wentylator zaciaga (zasysa) powietrze sprzed maski a nie z komory silnika buahahahaha człowieku kto Ci takich herezji naopowiadał, ja u siebie np mam wentylator od strony silnika i pewnie kostruktorzy sie pomylili dając go ze złej strony... ale sie ubawiłem :mrgreen: :mrgreen: Ej no od strony silnika, ale w którą stronę kręci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 Na odcinku 5 km w korku to zakładanie osłony nie ma najmniejszego sensu. Czy załozyłbym w innym przypadku ? Raczej nie z uwagi na cechy konstrkcyjne - ktoś siedział i projektował układ aby miał określoną sprawność - po co to poprawiać ? Największym moim zmartwieniem w zimie jest osuwający się z maski śmieg, który zamarza na zdarzaku i reflektorach ... ani tego zeskrobać ani nie chce sie rozpucić ... widać ten typ tak ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fixxxer Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 ale także od schłodzenia chłodnicy słuzy wentulator jak sie przegrzewa:P Tak.. ale jak jest przyslonieta chlodnica tektura to wentylator nie ma skad pociagnac powietrza... bo wentylator zaciaga (zasysa) powietrze sprzed maski a nie z komory silnika buahahahaha człowieku kto Ci takich herezji naopowiadał, ja u siebie np mam wentylator od strony silnika i pewnie kostruktorzy sie pomylili dając go ze złej strony... ale sie ubawiłem :mrgreen: :mrgreen: Ej no od strony silnika, ale w którą stronę kręci no kręci sie do chłodnicy ale powietrze zasysa od komory silnika co kolega wyżej zdecydowanie zakwestionował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 no kręci sie do chłodnicy ale powietrze zasysa od komory silnika co kolega wyżej zdecydowanie zakwestionował Pierdolnales teraz jak lysy grzywka o kant.... hahahaah.... usmialem sie niezle. chlopie... troche pomyslunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fixxxer Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 no kręci sie do chłodnicy ale powietrze zasysa od komory silnika co kolega wyżej zdecydowanie zakwestionował Pierdolnales teraz jak lysy grzywka o kant.... hahahaah.... usmialem sie niezle. chlopie... troche pomyslunku. wiesz co to jest kultura :? chyba nie..... a pozatym przecież to Ty wysnułeś teze że wentyl zasysa od strony maski a nie od komory silnika... więc wyjaśnij mi prosze tę niejasność skoro mam troche pomyśleć bo Twój post przeczy drugiemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 Wiesz... przepraszam Cie ale mnie proprostu zbraklo slow na to co tu napisales... proprostu brak znajmosci podstawowych rzeczy. W kazdym samochodzie wentylator od chlodnicy (nie od klimy tylko od chlodnicy) znajduje sie od strony silnika... tylko jedno ale... jak sie wlacza to przepycha powietrze sprzed maski (nie spod tylko sprzed) na silnik... nie moze byc odwrotnie bo gdyby dmuchal od silnika do przodu w kierunku jazdy to podczas jazdy zagotowalby sie silnik po powietrze ktore dmucha naturalnie rozdmuchane byloby przez wentylator... nic by sie wtedy nie chlodzilo tylko staloby w miejscu. Czy teraz juz wszystko jasne?? mam nadzieje ze tak... przepraszam za slowo.. ale nie dokonczylem poprzedniego zdania z lysym na szczescie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fixxxer Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 Wiesz... przepraszam Cie ale mnie proprostu zbraklo slow na to co tu napisales... proprostu brak znajmosci podstawowych rzeczy.W kazdym samochodzie wentylator od chlodnicy (nie od klimy tylko od chlodnicy) znajduje sie od strony silnika... tylko jedno ale... jak sie wlacza to przepycha powietrze sprzed maski (nie spod tylko sprzed) na silnik... nie moze byc odwrotnie bo gdyby dmuchal od silnika do przodu w kierunku jazdy to podczas jazdy zagotowalby sie silnik po powietrze ktore dmucha naturalnie rozdmuchane byloby przez wentylator... nic by sie wtedy nie chlodzilo tylko staloby w miejscu. Czy teraz juz wszystko jasne?? mam nadzieje ze tak... przepraszam za slowo.. ale nie dokonczylem poprzedniego zdania z lysym na szczescie. widzisz źle sie wyraziłeś i ja źle Cie zrozumiałem tak samo jak Ty mnie wcześniej, w dalszym ciągu jednak nie widze związku pomiędzy zasłoniętą chłodnicą i niemożnością zassania powietrza przez wentylator. wg mojej wiedzy nie ma to znaczenia chociaż z fizyki byłem kiepski to w praktyce problem takowy u mnie nie istnieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 koledzy spokojnie. Wentylatory kręcą się w różne strony ale mają tak ukształtowane łopatki by wysysać powietrze w kierunku "na silnik", czyli symulować większą prędkość wpadania powietrza z zewnątrz na chłodnicę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fredYYY Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Panowie odchodzac troszke od kierunkow dzialania wentylatorow chcialbym zapytac po jakim dystansie nagrzewaja sie Wam Almy z 2,2 Di??? bo moja to po jakichs 5 moze 6 km, znaczy wskazowka sie zaczyna podnosic. Czy jest to moze uszkodzony termostat czy moze 2,2 Di sie tak wolno nagrzewa??? Pozdrowionka, fred Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.