karabu Opublikowano 9 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2019 Witam. Chyba spełnił się czarny scenariusz. Bank nr.2 w moim katalizatorze odmówił posługi. Błąd P0430 .Na przeglądzie wyszła za duża emisja CO .W związku z tym mam do Was pytanie,jak poradziliście sobie z tym problemem? Wiem że są firmy które zajmują się regeneracją(nowy wkład) Czy ktoś z Was to przerabiał? Jaka jest trwałość takiego zabiegu?Ewentualnie jaką firmę mogli byście polecić? Za każdą radę będę wdzięczny. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 9 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2019 jak wybierzesz dobrą firmę co dają gwarancję to działa bez problemu musisz podjechać do konkretnego zakładu w okolicy, może 2.3 nawet i popytać się o ceny, gwarancje pomyśl nad zastosowanie sprawdzonego zamiennika, jak Bosal, inne, regeneracja katalizatora to wymiana rdzenia ...\ jedno i drugie jak zrobione dobrze na dobrych częściach to działa bezproblemowo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karabu Opublikowano 9 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2019 Dzięki Kazik_R52 Zamiennika Bosala nie ma . Mają tylko do 2.0 i 1.6 Ten mój jakiś nietypowy bo ma 2 banki i 4 sondy,Chyba zamontowali w nie dużej ilości tych aut , W grę wchodzi tylko wymiana rdzenia,No właśnie ,jakaś dobra firma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karabu Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Witam. Sprawa została załatwiona w ten sposób że wymieniono oba rdzenie katalizatora.Rdzeń w banku 2 przetopiony.Podejrzewam że miało to związek z wcześniejszym wypadaniem zapłonu. Może przejechałem kilka kilometrów z tą usterką. Tak że Panowie należy szybko reagować na wypadające zapłony bo odbije się to na katalizatorze i na kieszeni.Obdzwoniłem wiele firm,ale tylko firma z Koszalina się chciała tego podjąć.Z tego co wiem to oni też go gdzieś odsyłali .Ten kat ma nietypowe wąskie rdzenie,walec o średnicy 77mm Dodatkowo dla spokojności wymieniłem dwie sondy regulacyjne przed katem.Pan diagnosta po pomiarze powiedział że spaliny jak w nowym aucie z fabryki.Zobaczymy jak długo wytrzyma. Czołgiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2019 kolejne 250 tys przed Tobą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirando1985 Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 Ile płaciłes za regenerację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karabu Opublikowano 10 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 970 pln wymienione zostały rdzenie na nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.