Pawcior Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Dziekuję wszystkim za podpowiedzi.Przebieg mojego autka to około 64tys, więc chyba nie będzie to maglownica,zobaczymy,jadę na przegląd więc poproszę żeby sprawdzili felgi. Tak zupełnie OT. 6-letnie auto z takim przebiegiem to albo wyjątkowy rodzynek, albo ktoś Cię oszukał... Tak mi się skojarzyło, że Ryath ma identyczną Almerkę, nawet też białą i też 3d, a przebieg ma grubo powyżej 100 tys... pzd A ja kupiłem moje autko gdy miało lat 5 i przebieg 30 k. km i jest to przebieg w 100 % oryginalny TAK więc zcasami rodzynki zdażają się :twisted: Btw am identyczne drgania, byłem na wyważaniu ale po przejechaniu klikudziesieciu km po łodzkich ulicach problem powrócił. Wydaje mi sie,że mam zbyt niski profil zimówek, bo sa wsadzone węższe o numer zamienniki i to moze być przyczyna. Póki co staram sie nie jezdzic 120 tylko max ok 100 wtedy kierownica nie drga i nie wykańczaja się łozyska.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tweety Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Btw am identyczne drgania, byłem na wyważaniu ale po przejechaniu klikudziesieciu km po łodzkich ulicach problem powrócił. Wydaje mi sie,że mam zbyt niski profil zimówek, bo sa wsadzone węższe o numer zamienniki i to moze być przyczyna. Póki co staram sie nie jezdzic 120 tylko max ok 100 wtedy kierownica nie drga i nie wykańczaja się łozyska.... Łożyska wykańczają się od niewyważonych kół, a nie od drgania kierownicy. Niezależnie od tego czy jeździsz 100 km/h czy 120 km/h czy 140 km/h łożyska są nierównomiernie obciążone. Drgania kierownicy przy 120 km/h to tylko wyczuwalny dla Ciebie efekt niewyważenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Powodem bicia w przedziale 80-120 może być też luz między felgą a piastą. Często tak zdarza się jak kupujemy używane alu felgi z dobrym rozstawem a nie dobieramy odpowiednich pierścieni centrujących do felgi. Koszt takich pierścieni na allegro to ok. 60pln i kłopot z głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ever Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Spróbuj wywazyc koła bez zdejmowania z auta - pare firm ma sprzet do takiego wywazania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Dzieki za odpowiedź, ale niestety to nie chodzi o złe wyważanie, felgi są w b. dobrym stanie, i ostatnio przy wymianie opon na zimowe miałam wyważane koła i niestety nic się nie zmieniło. to jest wina jajowatych opon też to mam, nie pomoże żadne wyważąnie i itp. niestety mnie czeka wymiana wszystkich 4 oponek - każda skacze jak dzika mam continental winter sport contact made in znienawidzone czechy które zawsze coś spartolą łącznie z moim sprzętem rtv panasonic czeski w którym co chwilę coś się j***bie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miki6236 Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 ja też uważam, że skoro fele są ok. to jest to wina opon, niestety zniekształcenie opony może nie być wykrywalne prze CPU do wyważania kół, natomiast w trakcie jazdy da się odczuć. Miałem taki przypadek, kiedy pożałowałem i kupiłem używane opony zamiast nowych..... pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Madmac Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Przyczną może być niewywazone koło, ale ja bardzo podbne objawy miałem przy zwichrowanej tarczy hamulcowej i długo nie mogłem ustalić przyczyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 albo źle wyważone koła, albo krzywa któraś felga. Możliwa jest jeszcze opcja uszkodzonej opony od wewnątrz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 mozliwe jeszcze ze zle sie kolo ulozylo na szpilkach... u mnie tak bylo :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.