Coobcio Posted December 12, 2005 Share Posted December 12, 2005 Rezultatem 201 koni i 274Nm uturbianie Primy zostało zakończone teraz czas na kolejne zamiany a więce do roboty Większy IC już został zamontowany teraz pozostaje kwestja przerobienia jego wylotu na więszy i oraz wejścia rury tłoczący na powięszoną do 2,5" średnice. - Większa turbina to prawdopodobnie będzie GARRETT z tej samej rodziny T3 ale większy, strona wydechowa AR .63 a tłocząca AR .60 - Wydech łącznie z DP będzie mieć Średnicę 76mm - Przepływomierz powietrza o przelocie wewnętrznym fi90mm - rura doprowadzająca poweitrze du turbiny zastępiona rurą o średnicy 76mm - z głowicy zostanie wybrane troche materjału żęby powięszyć komory spalania (planowanie uzskanie kopresji 9:1) - elektorozaworek N75 (na II mapie doładowanie ok 1 bar) - Prawdopodobnie zmiana wałkó rozrządu - odchudzone koło zamachowe o ok. 30-40% - Tarcza czteroSpiekowa Do maja powininem się z tym wyrobić, udało mi się sprzedać starą turbinę więc jest za co kupioćna nową - większą... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sami Posted December 12, 2005 Share Posted December 12, 2005 nooo, czekamy czekamy.... tylko masz sie wyrobic do 1 maja!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 12, 2005 Author Share Posted December 12, 2005 No proste, choć z moim szkolnym budrzetem to takie łatwe nie będzię ale musze tego dokonać !! ponizej 14 sek tak sobie po cichu wymarzyłem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pavoolon Posted December 12, 2005 Share Posted December 12, 2005 znam ten bol, plany ambitne i wierze ze uda sie je zrealizowac jeszcze przed sezonem 2006, powodzenia :idea: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 ja wlasnie zaczolem sie szczerze zastanawiac czy mojej cholery nie uturbic. troche poczytalem o turbinach w maximie i teraz spac nie moge. wszystko byloby pieknie i ladnie tylko ze ta kasa zasrana :cry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 13, 2005 Author Share Posted December 13, 2005 Stary w PL to zrób !! Cale orurowanie zrobisz u nas ale trzeba mieć twoje auto ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 14, 2005 Author Share Posted December 14, 2005 Turbina stara sprzedana a terez powoli przygotowywujemy miejsce na nowe graty, oto widok na dzień dzisiejszy: Do usunięcia jeszcze cały wydech i kolektor wydechowy... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akarczma Posted December 15, 2005 Share Posted December 15, 2005 Coobcio jak to robisz ze ze szkolnym budzetem obrabiasz bude?ja nawet do szkoly juz nie chodze:-) i nie daje rady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejka_sz Posted December 15, 2005 Share Posted December 15, 2005 Slicznie flexem oderzniety wydech Ahhh! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 15, 2005 Author Share Posted December 15, 2005 Fleksem gdzie się dało tam podlazlem reszte musialem ręką rwać silowalem się dobre 5 minut... Szkolny budżet hehe nie no troszke na boczku dorabiam ale absolutnie calą kase pakuje w nyse, pizze 3 razy w tygodniu i na wyjazdy do Kazimeirza do mojej Pani Ps. chyba trzeba napisać ogłoszenie na częśc mojej Turbo instalacji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejka_sz Posted December 15, 2005 Share Posted December 15, 2005 Ehhh... jak ja chcialbym pakowac cala zarobiona kasiore w swoja bryke... bylaby chyba ze zlota wtedy rodzina... niestety :/ inne potrzeby te sprawy.. ale to tez sprawai satysfakcje na swoj sposob Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 19, 2005 Author Share Posted December 19, 2005 Koniec plotowania Turbina zamowionona lada dzień będzie do mnie płynąć tak się ona prezentuje: Pochodzi z Forda Mustanga SVO 2,3 wersja manual, jej potencjał to pewne 300 whp na silniku SR20DE przy doładowaniu 1,5 bara... Mam nadzieje żę nie będzie takiego laga jak w tym Lancerze z dzialu filmy i zdjęcia :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted December 19, 2005 Share Posted December 19, 2005 Koniec plotowania Turbina zamowionona lada dzień będzie do mnie płynąć tak się ona prezentuje: Pochodzi z Forda Mustanga SVO 2,3 wersja manual, jej potencjał to pewne 300 whp na silniku SR20DE przy doładowaniu 1,5 bara... Mam nadzieje żę nie będzie takiego laga jak w tym Lancerze z dzialu filmy i zdjęcia :wink: a gdzies ty taka wielka qrwe dorwal?? :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pio@ridaz-unit.pl Posted December 19, 2005 Share Posted December 19, 2005 Ja bym zmienił kolektor... najlepiej na wzor takiego jak był przed wypadkiem pamiętnym :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 19, 2005 Author Share Posted December 19, 2005 Taki kolektor jak wtedy to owszem podniesie moc o jakieś 10% bez ruszania dołądowania ale tak wpłynie na laga i reakcje na gaz że zapomnij... Różnica miedzy nowym prsotym kolektorem a starym była ok. 1000obr.min na niekozyść tego rownodległościowego... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KOSA Posted December 20, 2005 Share Posted December 20, 2005 Koniec plotowania Turbina zamowionona lada dzień będzie do mnie płynąć tak się ona prezentuje: Pochodzi z Forda Mustanga SVO 2,3 wersja manual, jej potencjał to pewne 300 whp na silniku SR20DE przy doładowaniu 1,5 bara... Mam nadzieje żę nie będzie takiego laga jak w tym Lancerze z dzialu filmy i zdjęcia :wink: teraz ciekawy jestem jak ją sobie zmieścisz?? znowu będziesz ciął maskę?? czy rezygnujesz z chłodnicy?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted December 20, 2005 Share Posted December 20, 2005 Taki kolektor jak wtedy to owszem podniesie moc o jakieś 10% bez ruszania dołądowania ale tak wpłynie na laga i reakcje na gaz że zapomnij... Różnica miedzy nowym prsotym kolektorem a starym była ok. 1000obr.min na niekozyść tego rownodległościowego... CÓZ ZA DOKŁADNE WYLICZENIA!! :shock: JESTEM W SZOKU, TO JEST PROFI PODEJSCIE DO TEMATU Koniec plotowania NIE NO Kuba, nie poznaje cie juz wogle??koniec plotowania?? :shock: co za odmiana nie moge sie doczekac kiedy skończysz ten II stage, wtedy ja wróce do mojego I i nakrece filmik jak wybucha ci motor a propos:przy 0,5 bara z takiego turbo to wogle laga nie bedziesz miał, WoGlE!! A CO DO MIEJSCA UMIEJSCOWIENIA TURBINY...JAK TO ROZWIĄŻESZ DR.NISMO?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 20, 2005 Author Share Posted December 20, 2005 Hehe dzięki żę we mnie wierzycie. Chłodnice chce wsadzic z sunnego GTI oda miesci sie pod czolowym wzmocnieniem i miejsca robi się od pyty... Kolektor będe robić nowy, na kręcenie filmu wpadaj zapraszam - może jak coś pierdolnie to nam kżywdy nie zrobi :wink: Ps. Dziś zamowiłem nową zabawke - taki sam męski przepływomierz jaki Siedzi w Almerz GRE - przelot 80mm, będzie więc znacznie większy przepływ, może zmneijszy się lag i podrasuje nieco SOUND of Turbo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 21, 2005 Author Share Posted December 21, 2005 No powoli kolekcjonuje Graty potrzebne mi do Stage II, oto moja nowa zabaweczka zdobyta wczoraj i już podłaczona i gotowa do działania: GRE, Akarczma, Pavoolon, GREG76 mają to szczęscie że seryjnie natura ich w taką przepływke zaopatrzyła Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejka_sz Posted December 21, 2005 Share Posted December 21, 2005 Ciekawe jakiej srednicy jest moj przeplywomierz... hmmm.... sprawdze.. ale po swietach teraz nie da rady :? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 21, 2005 Author Share Posted December 21, 2005 W CA18DET jest przepływka z d*py brzytko pówiąc ma zwęrzke na 45mm to już ta moja stara jest lepsza z dziurą 50mm... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejka_sz Posted December 21, 2005 Share Posted December 21, 2005 W CA18DET jest przepływka z d*py brzytko pówiąc ma zwęrzke na 45mm to już ta moja stara jest lepsza z dziurą 50mm... No cos mi sie wydaje ze byla waska jak ja kiedys wybebeszalem... zmierze i dam znac. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted December 27, 2005 Share Posted December 27, 2005 jak tam zmiany?co nowego słychać?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 27, 2005 Author Share Posted December 27, 2005 Elo Elo! No więc mamy chilowy zastuj, sprzedaje reszte częsci z Turbi kitu, no i ruszam na całego. Wacu mówi że w czwartek wysyła do mnie Turbine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted December 27, 2005 Share Posted December 27, 2005 Elo Elo!No więc mamy chilowy zastuj, sprzedaje reszte częsci z Turbi kitu, no i ruszam na całego. Wacu mówi że w czwartek wysyła do mnie Turbine moze nawet we srode jak wytargam wolna chwile Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.