Gość KOSA Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 no ja już dawno o tym myślałe, nawet dyskutowaliśmy Coobciu o tym........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 No dzisaj mialem pobutkę o 9:40 - Listonosz mnie obudził i przytargał mi moją wypusowaną, w pełni sprawną suszarkę from MUSTANG SVO: Nowy wirnik kompresora onboard: Ciekawa sprawa - wirnik wydechowy dokładnie taki sam jak w przypadku mojej poprzedniej trubiny z ar.48 :roll: : No a na tej fotce to z czego się bierze moc w turbo - poszerzony kanał spalinowy (względem starego o grubość palca) : Turbinka ma luz taki jakby wyszła prosto z fabryki, kręci się bez żadnych oporów - nic tylko montaż i piz*a... Jestem bardzo zadowolony z nowej zdobyczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 To Kuba przestań pieprzyć i idź do garażu i montuj tą suszarke, czekam na pomiary.......... ciekawe gdzie teraz znajdziesz trakcje.......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Moi wykonawczy poszczegulnych elementów są teraz kosmicznie zapieprzeni... W chwili obecnej z wytwarzania przylgni za pobocą frezowania przeskoczyłem o stopien wyzej i bedzie je wycinał w laserze... Musze kupić materjały, doać to do pana który zrobi skany, przewymiaruje wszytko i pojdzie to na laser... Potem i tak to pójdzie na frezarkę żeby zrobić fazkę żeby kolanka indalnei na swoje miejsca wchodzi. Sam wymyśliłem taki skomplikowany proces produkcji ale dąrze do doskonałości Musi być "Męsko" :!: :!: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Coobcio mam pytanko,czy da się zaadoptować osprzęt turbo z gti-r do primy,bo mam możliwość kupić w Hollandii cały ospprzęt łą cznie z kompem z rozwalonego od tułu sunnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 NO pewnie wszystko plug and play i się miesci, choć wolal bym nie przerabiac maski i tać FMIC zamist tego gornego IC. Jedyne co to wtrsyki paliwa nie pasują - najprościej dać od S14 i nie bawić się w zmiane listwy wtrsykowej i kostek podłączeniowych. To Co Cię powinno interesować z GTI-R to: Kolektor wydechowy wraz z Turbo i downpipem, reszta tu w polsce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 myslę że mozna wszystko dopasować, inny jest kolektor ssący i nie wiem czy z jego adaptacja nie było by problemów, poza tym IC w gtir jest pod maską i musiałbys ją prawdopodobnie ciąć żeby sie zmieścił........ komp raczej będzie trudno podłaczyć bo będą hece z podpięciem go, inne stacyjki i tablice rozdzielczy oraz kopułka zapłonowa....... , lepiej jak byś zostawił stary swój komp i do tego dołozyć tylko smt6, weź sam kolektor wydechowy z turbina, IC kupisz od iveco i wsadzisz w zdeżak orurowanie się dorobi i będziesz miał gotową turbo nyse, a i jak mosz możliwość to też weź wtryski od gtir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 o Coobcio mnie wyprzedził.............. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Zaje fajnie,dzięki za info,aha teraz jeszcze kwestia ceny,żeby mnie nie wydymali.Jle można dać za turbo,downpipe,kolektor,żeby powiedzieć że było uczciwie? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Jebał pies... Może takeigo mega Lagu nie będzie, p. Grabowski nasunął mi bardzo ciekawą rzecz mianowicie zeby przyspeiszyć wałek wydechowy - w znaczy sposób wpływa to na przyspieszanie pracy Turbinki, więcej na temat tej teori możecie znaleść tutaj:http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=28648 kuba wszystko fajnie tylko ze jak przyspieszysz sam walek wydechowy pomijajc ssacy to mozesz sie spodziewac przedmuchoow komory spalania a to spowoduje slabe chlodzenie denek tlokoow i grzybkoow zaworowych. zeby wszystko gralo musialbys przestawic oba walki, ale wtedy stracisz albo goore albo dool przebiegu. bardziej widze ten pomysl z wywaleniem IC i dolozeniem CAI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 kuba wszystko fajnie tylko ze jak przyspieszysz sam walek wydechowy pomijajc ssacy to mozesz sie spodziewac przedmuchoow komory spalania a to spowoduje slabe chlodzenie denek tlokoow i grzybkoow zaworowych. zeby wszystko gralo musialbys przestawic oba walki, ale wtedy stracisz albo goore albo dool przebiegu. Jebał pies co bedzie... moge sobie pozwolić na takie eksperymenty, 4-5 stopni przekrecenia walku rozrzadu wydehowego nie wpłynie napewno negatywnie. W N/A to się ten walek wydehowy przyepiesza daje to kosmiczną poprawę pracy SR20DE w zakresie do 6000 potem spadek wzgledem seri, na zdrowy rozum przyspeiszenie da górę a o to zeby doł był dobry zadba wcześniej pojawiające się dołądowanie. Nie ma co tu jakieś teorje wymyślać trzeba eksperymentować - silnik drogi mam i innym odradzam tego typu eksperymenty i nie chodzi tu oto zebym ja pierwszy mial mneijszego laga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 .... i innym odradzam tego typu eksperymenty i nie chodzi tu oto zebym ja pierwszy mial mneijszego laga hehehe oby ci sie tylko nic nie wysralo bo mimo ze masz drugi to i tak bylo by go szkoda. powodzenia w modach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Taka jest prawda że bezkąbinowania nie wiele się wskóra, usłyszałem ciekawą teorje od P. Grabowskiego i zamierzam to sprawdzić. Ps. stosując walki o dluzszych czasach to także narazony jesteś na większe grzanie zaworów i tloków i to w większym stopniu niż po przez przyspeiszenie te 4-5 stopni walka wydechowego więc co się obawiać, ladują do SR20De bardziej sportowe walki i dmuchają. Co będzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 kombinuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Hehe Ale jaja już od jakiegoś czasu śmigam wolnossakiem ale śmiesznie jest - skończyły się kłopoty z brakiem trakcji, ze ślizgającym sprzęgłem a nawet prima miło podaje TEraz zadoptowałem calyści dolot wraz z przepływomeirzem z Primerki P11 - jutro strojenie i mozna jakiś film nakręce jak to podaje... Na zabawe mam 3 dni potem demontarz wydechu - sprzedany no i bawimy się w Turbo. Oto dwie fotki z Maćkowej robotki (typ nie tylko hamuje auta ale także genialnie spawa ) Aha zapomniał bym powiedzieć - dzięki temu fragmętowi wydechu prima stała się w pełni sprawnym wolnossakiem, teraz nic tylko dostroić bryke i jakąś ustawke zrobić Panie z Gaznikami, GREG76, Lukasz od P10 GT ustawiamy się na jakiegoś Streeta :> ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 moze w piatek wieczorem :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 moze 3ciego lutego?? to i ja sie dolacze wolnossakiem i pewnie nie tylko ja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 moze 3ciego lutego?? to i ja sie dolacze wolnossakiem i pewnie nie tylko ja cos o czym nie wiem :roll: ale ja i tak pewnie sie nie bede pisal, bo mam beznadziejna zmiane w pracy do jakiejs 2 w nocy :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 No dzisaj przełąmałem leniwość i z pomocą brata zatargałem komputer do Garażu i dokończyłem zabawy z Przeszczepem dolotu z P11 Efekty są bardziej niż zadowalające - silnik szybciej się wkręca i wyraźnie lepiej idzie... Jeszcze by to dostroić z urzyciem sondy szerokopasmowej i było by picuś glancuś. Fotki: Brat Pomocnik Dolot gotowy - 3 calowa guma z P11 i do tego wielgaśna bezzwęrzkowa przepływka Dowaliłem ciśnienie na listwie do 3 barów, nieco podnislem mape paliwową w SMT6 i wszystko idealnie bangla, pocieszające jest to że na tej przeplywce będzie widziane większe Ciśnienie doładowania - seryjna się zamykała przy ok 0,6-0,7 bara A tutaj link do filma jak to razem działa: http://ridaz-unit.pl/forum/download.php?id=6871 NA siłe otwierajcie filmik z Media Player Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 ZABAWA w N/A Bawilem się ok połtorej godzinki, odbyło się w tym czasie ok. 20 pamiarów... Tak wygląda rezultat mojej zabawy z SMT6: Jestem w szoku że tyle Primka wyplula kucy - niezly powrocik do N/A Ps. przypomnę żę siedzi u mnie teraz niezbyt udany konstrukcyjnie kolektor wydechuwy typu 4-1 za to wydech męski kabinacja 2,5 i 2,25 aha no i zadoptowany dolot z P11 wraz z przepływomierzem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Kuba a co Ty masz masz z tymi malymi filterkami Wiem ze na bemowie mi tlumaczyles ze trzeba to odlaczyc stad, podlaczyc tu, tutaj dac filterek a to zaslepic i gotowe Ale zupelnie nie pamietam co i jak... moze byc wytlumaczyl dla ludu mniej pojetego o co chodzi z tymi filterkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Filterki na odmę... odizolowujesz ją od dolotu, do kolektora wtedy nie wlatuje rozgrzane poweitrze z kroplami oleju no i Power UP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 fajny ten twoj wykresik uczysz sie chlopaku troche i mam nadzieje, ze w potrzebie koledze pomozesz :wink: tak porownuje moj i twoj wykres i podoba mi sie przebie u Ciebie momentu ale u mnie jest fajna akcja jak na 2000 mam 170 Nm 8) pozdro 600 :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 u mnie płasko momęcik idzie aż w szoku jestem, myślałem żę jak zapodam dolot z P11 to będzie za luzny i powstanie jakiś dół w obr ale wyszło jak wyszło. Hehe jestem cholernie ciekaw co by przyniosła w tej chwili zmiana kolektora wydechowego na 4-2-1 ale nie sprawdze tego - Trzeba Turbo ładować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Trzeba Turbo ładować to kiedy menskie turbo wjezdza :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.