Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Już przyszedł czas - TURBO KROWA STAGE II <<ZACZYNAMY&


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No dzisaj mialem pobutkę o 9:40 - Listonosz mnie obudził i przytargał mi moją wypusowaną, w pełni sprawną suszarkę from MUSTANG SVO:

 

Nowy wirnik kompresora onboard:

ar60.jpg

Ciekawa sprawa - wirnik wydechowy dokładnie taki sam jak w przypadku mojej poprzedniej trubiny z ar.48 :roll: :

turbinazeliwo.jpg

No a na tej fotce to z czego się bierze moc w turbo - poszerzony kanał spalinowy (względem starego o grubość palca) :

wlotzeliwo.jpg

 

Turbinka ma luz taki jakby wyszła prosto z fabryki, kręci się bez żadnych oporów - nic tylko montaż i piz*a... Jestem bardzo zadowolony z nowej zdobyczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moi wykonawczy poszczegulnych elementów są teraz kosmicznie zapieprzeni... W chwili obecnej z wytwarzania przylgni za pobocą frezowania przeskoczyłem o stopien wyzej i bedzie je wycinał w laserze...

Musze kupić materjały, doać to do pana który zrobi skany, przewymiaruje wszytko i pojdzie to na laser... Potem i tak to pójdzie na frezarkę żeby zrobić fazkę żeby kolanka indalnei na swoje miejsca wchodzi.

 

Sam wymyśliłem taki skomplikowany proces produkcji ale dąrze do doskonałości :P

 

Musi być "Męsko" :!: :!: :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coobcio mam pytanko,czy da się zaadoptować osprzęt turbo z gti-r do primy,bo mam możliwość kupić w Hollandii cały ospprzęt łą cznie z kompem z rozwalonego od tułu sunnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO pewnie wszystko plug and play i się miesci, choć wolal bym nie przerabiac maski i tać FMIC zamist tego gornego IC.

 

Jedyne co to wtrsyki paliwa nie pasują - najprościej dać od S14 i nie bawić się w zmiane listwy wtrsykowej i kostek podłączeniowych.

 

To Co Cię powinno interesować z GTI-R to: Kolektor wydechowy wraz z Turbo i downpipem, reszta tu w polsce :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myslę że mozna wszystko dopasować, inny jest kolektor ssący i nie wiem czy z jego adaptacja nie było by problemów, poza tym IC w gtir jest pod maską i musiałbys ją prawdopodobnie ciąć żeby sie zmieścił........ komp raczej będzie trudno podłaczyć bo będą hece z podpięciem go, inne stacyjki i tablice rozdzielczy oraz kopułka zapłonowa....... , lepiej jak byś zostawił stary swój komp i do tego dołozyć tylko smt6, weź sam kolektor wydechowy z turbina, IC kupisz od iveco i wsadzisz w zdeżak orurowanie się dorobi i będziesz miał gotową turbo nyse, a i jak mosz możliwość to też weź wtryski od gtir

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:o Zaje fajnie,dzięki za info,aha teraz jeszcze kwestia ceny,żeby mnie nie wydymali.Jle można dać za turbo,downpipe,kolektor,żeby powiedzieć że było uczciwie? :roll:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jebał pies... Może takeigo mega Lagu nie będzie, p. Grabowski nasunął mi bardzo ciekawą rzecz mianowicie zeby przyspeiszyć wałek wydechowy - w znaczy sposób wpływa to na przyspieszanie pracy Turbinki, więcej na temat tej teori możecie znaleść tutaj:

http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=28648

kuba wszystko fajnie tylko ze jak przyspieszysz sam walek wydechowy pomijajc ssacy to mozesz sie spodziewac przedmuchoow komory spalania a to spowoduje slabe chlodzenie denek tlokoow i grzybkoow zaworowych. zeby wszystko gralo musialbys przestawic oba walki, ale wtedy stracisz albo goore albo dool przebiegu. bardziej widze ten pomysl z wywaleniem IC i dolozeniem CAI ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kuba wszystko fajnie tylko ze jak przyspieszysz sam walek wydechowy pomijajc ssacy to mozesz sie spodziewac przedmuchoow komory spalania a to spowoduje slabe chlodzenie denek tlokoow i grzybkoow zaworowych. zeby wszystko gralo musialbys przestawic oba walki, ale wtedy stracisz albo goore albo dool przebiegu.

Jebał pies co bedzie... moge sobie pozwolić na takie eksperymenty, 4-5 stopni przekrecenia walku rozrzadu wydehowego nie wpłynie napewno negatywnie.

 

W N/A to się ten walek wydehowy przyepiesza daje to kosmiczną poprawę pracy SR20DE w zakresie do 6000 potem spadek wzgledem seri, na zdrowy rozum przyspeiszenie da górę a o to zeby doł był dobry zadba wcześniej pojawiające się dołądowanie.

 

Nie ma co tu jakieś teorje wymyślać trzeba eksperymentować - silnik drogi mam i innym odradzam tego typu eksperymenty i nie chodzi tu oto zebym ja pierwszy mial mneijszego laga :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... i innym odradzam tego typu eksperymenty i nie chodzi tu oto zebym ja pierwszy mial mneijszego laga :P
hehehe :lol::lol::lol: oby ci sie tylko nic nie wysralo ;) bo mimo ze masz drugi to i tak bylo by go szkoda. powodzenia w modach
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka jest prawda że bezkąbinowania nie wiele się wskóra, usłyszałem ciekawą teorje od P. Grabowskiego i zamierzam to sprawdzić.

 

Ps. stosując walki o dluzszych czasach to także narazony jesteś na większe grzanie zaworów i tloków i to w większym stopniu niż po przez przyspeiszenie te 4-5 stopni walka wydechowego więc co się obawiać, ladują do SR20De bardziej sportowe walki i dmuchają. Co będzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe Ale jaja już od jakiegoś czasu śmigam wolnossakiem ale śmiesznie jest - skończyły się kłopoty z brakiem trakcji, ze ślizgającym sprzęgłem a nawet prima miło podaje :)

TEraz zadoptowałem calyści dolot wraz z przepływomeirzem z Primerki P11 - jutro strojenie i mozna jakiś film nakręce jak to podaje...

Na zabawe mam 3 dni potem demontarz wydechu - sprzedany no i bawimy się w Turbo.

 

Oto dwie fotki z Maćkowej robotki (typ nie tylko hamuje auta ale także genialnie spawa :lol: )

powortdoNA2.jpg

powortdoNA1.jpg

 

Aha zapomniał bym powiedzieć - dzięki temu fragmętowi wydechu prima stała się w pełni sprawnym wolnossakiem, teraz nic tylko dostroić bryke i jakąś ustawke zrobić :D

 

Panie z Gaznikami, GREG76, Lukasz od P10 GT ustawiamy się na jakiegoś Streeta :> ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze 3ciego lutego?? :) to i ja sie dolacze wolnossakiem :P i pewnie nie tylko ja :P

 

cos o czym nie wiem :roll: ale ja i tak pewnie sie nie bede pisal, bo mam beznadziejna zmiane w pracy do jakiejs 2 w nocy :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dzisaj przełąmałem leniwość i z pomocą brata zatargałem komputer do Garażu i dokończyłem zabawy z Przeszczepem dolotu z P11 :D

 

Efekty są bardziej niż zadowalające - silnik szybciej się wkręca i wyraźnie lepiej idzie... Jeszcze by to dostroić z urzyciem sondy szerokopasmowej i było by picuś glancuś.

 

Fotki:

Brat Pomocnik

BratPomocnik.jpg

Dolot gotowy - 3 calowa guma z P11 i do tego wielgaśna bezzwęrzkowa przepływka

NaBigMaf.jpg

 

Dowaliłem ciśnienie na listwie do 3 barów, nieco podnislem mape paliwową w SMT6 i wszystko idealnie bangla, pocieszające jest to że na tej przeplywce będzie widziane większe Ciśnienie doładowania - seryjna się zamykała przy ok 0,6-0,7 bara :D

 

A tutaj link do filma jak to razem działa:

http://ridaz-unit.pl/forum/download.php?id=6871

 

NA siłe otwierajcie filmik z Media Player

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZABAWA w N/A

Bawilem się ok połtorej godzinki, odbyło się w tym czasie ok. 20 pamiarów... Tak wygląda rezultat mojej zabawy z SMT6:

158KM186NMCoobciowoz.jpg

 

Jestem w szoku że tyle Primka wyplula kucy - niezly powrocik do N/A :D

 

Ps. przypomnę żę siedzi u mnie teraz niezbyt udany konstrukcyjnie kolektor wydechuwy typu 4-1 za to wydech męski kabinacja 2,5 i 2,25 aha no i zadoptowany dolot z P11 wraz z przepływomierzem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba a co Ty masz masz z tymi malymi filterkami :P Wiem ze na bemowie mi tlumaczyles ze trzeba to odlaczyc stad, podlaczyc tu, tutaj dac filterek a to zaslepic i gotowe :D Ale zupelnie nie pamietam co i jak... moze byc wytlumaczyl dla ludu mniej pojetego o co chodzi z tymi filterkami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filterki na odmę... odizolowujesz ją od dolotu, do kolektora wtedy nie wlatuje rozgrzane poweitrze z kroplami oleju no i Power UP :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajny ten twoj wykresik :D uczysz sie chlopaku troche i mam nadzieje, ze w potrzebie koledze pomozesz :wink: tak porownuje moj i twoj wykres i podoba mi sie przebie u Ciebie momentu ale u mnie jest fajna akcja jak na 2000 mam 170 Nm 8)

 

pozdro 600 :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie płasko momęcik idzie aż w szoku jestem, myślałem żę jak zapodam dolot z P11 to będzie za luzny i powstanie jakiś dół w obr ale wyszło jak wyszło.

 

Hehe jestem cholernie ciekaw co by przyniosła w tej chwili zmiana kolektora wydechowego na 4-2-1 ale nie sprawdze tego - Trzeba Turbo ładować :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...