Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Drgania drgania i poszarpywanie przy stabilnej jeździe


lukasgb
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

0w20 to chyba trochę dziwne? 

a w Danii też nie masz tej gwarancji? To chyba nie powinno mieć znaczenia gdzie się kupilo auto. Jak rocznik 2019 to gdybyś miał 5 lat gwarancje to powinni uznać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nissan oficjalnie jest elastyczny w zakresie oleju i dopuszcza w różnych regionach świata, czy nawet Europy różne oleje, więc w Skandynawii może być zalecany innych olej niż w Polsce, czy Hiszpanii. 

Gorzej, jeśli dojdzie do uznania gwarancji, wtedy się usztywniają. 

Jak nie masz gwarancji, to działaj na swoją korzyść, a nie ASO, bo już się przekonałem, że to do niczego dobrego nie prowadzi. 

Po co kupować x-traila z tym samym silnikiem 1.3, jeśli źle działa Ci w QQ przy Twojej specyfice jazdy?

Polecałbym zmianę na np. nowy silnik 1.5, który działa w dużej mierze niezależnie od kierowcy i zasila jedynie silnik elektryczny, choć zmienna kompresja też może dać o sobie znać.

PS.: Olej powinien być chyba zgodny z normą RN17, ale ja bym nie szedł w Elf, poczytałbym specyfikacje i badania olejów innych producentów z tą normą.

PS2.: To pewnie nie to, ale skąd wiesz, że dolot masz szczelny? Jaka jest wartość podciśnienia na luzie?

Edytowane przez aquariusmax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, aquariusmax napisał:

Nissan oficjalnie jest elastyczny w zakresie oleju i dopuszcza w różnych regionach świata, czy nawet Europy różne oleje, więc w Skandynawii może być zalecany innych olej niż w Polsce, czy Hiszpanii. 

Gorzej, jeśli dojdzie do uznania gwarancji, wtedy się usztywniają. 

Jak nie masz gwarancji, to działaj na swoją korzyść, a nie ASO, bo już się przekonałem, że to do niczego dobrego nie prowadzi. 

Po co kupować x-traila z tym samym silnikiem 1.3, jeśli źle działa Ci w QQ przy Twojej specyfice jazdy?

Polecałbym zmianę na np. nowy silnik 1.5, który działa w dużej mierze niezależnie od kierowcy i zasila jedynie silnik elektryczny, choć zmienna kompresja też może dać o sobie znać.

PS.: Olej powinien być chyba zgodny z normą RN17, ale ja bym nie szedł w Elf, poczytałbym specyfikacje i badania olejów innych producentów z tą normą.

PS2.: To pewnie nie to, ale skąd wiesz, że dolot masz szczelny? Jaka jest wartość podciśnienia na luzie?

PS2. Podpięty pod urządzenie wypuszczające dym, sprawdza szczelność między innymi dolotu.

Co do oleju to jak widać nissan swoje renault swoje i mercedes swoje, Ja jestem zwolennikiem millersa i chyba teraz zaleje 5w30 AC3

Edytowane przez lukasgb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...