Mike Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Namiary wysłąłem na PW. Co do silniczka 1.6 to powinien śmigać aż miło i palić góra 12l/100km gazu w miescie, nawet na badziewnej instalce (miałem podobne problemy w Almerce). Podejrzewam, że nie obejdzie się bez kosztów...zastanowiłbym się poważnie nad nową instalką (niekoniecznie sekwencję). Jak policzysz koszt parownika i elektroniki to moze i tak wyjsc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość apocaLipsa Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 no on wlasnie tyle palil (12l w miescie), i przyspieszal calkiem porzadnie, przed tym jak mechanik cos wyregulowal.... teraz pali mniej (8l) ale przyspieszenie ma niezbyt :/ nowa instalacja odpada, nie stac mnie i tak juz za duzo wydalam na ten samochod. Fakt jest faktem, przeplacilam za niego niestety. No mam nadzieje, ze sie da cos wyregulowac, ew. cos z tym sprzeglem zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 To jak wyregulował, to najprawdopodobniej dawke gazu przykrecił na śrubie. Jak najszybciej niech do dawnego poziomu wróci, bo przegrzejesz silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość apocaLipsa Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 ale ja nie mam na gazie duzych obrotow silnika, max dochodza do 3tys. (100km/h na 4 biegu), wiec czy jest mozliwosc przegrzania? ja tak jezdze juz od kwietnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Ale chodzi wogóle, że przy ubogiej mieszance jest wyzsza temperatura w silniku, podjedź do gazownika na regulacje, albo przynajmniej sprawdź na analizatorze spalanie, głównie Lambde. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Oj obawiam się,że nie ma co lambdy sprawdzać, bo te instalki wogóle jej nie potrzebują ;-) Trzbea odkręcić, pojeździć i zobaczyć czy dynamika wmiarę ok i jakie spalanie. Instalacje te niekoniecznie trzymają parametry i trzeba je na bieżąco kontrolować, oczywiście najlepiej za pomocą analizatora spalin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Mike mi chodzi o to czy lambda na analizatorze bedzie bliska λ≈1, wtedy spalanie powinno być optymalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość apocaLipsa Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 ahhh byłam u mecha i sie okazalo, ze to jednak sprzeglo sie slizga moj tata troche je wyregulowal i jest nieco lepiej, jednak niestety bedzie trzeba je wymienic w najblizszej przyszlosci Tak wiec musze jakies kupic... czy mozecie mi cos w tej kwestii doradzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_okecie Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 apocaLipsa, zapytaj sie Endriu, moze Ci puści swoje za grosze, chociaż na S-ce Endriu troche smażył to sprzęgło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość apocaLipsa Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 thx, misiek, na pewno zapytam. a tak w ogole to jak to powinno byc z obrotami, bo u mnie troche urosly po regulacji i jak jade 100km/h to dochodza do 3.5 -4 tys. Czy jest ok, czy to za duzo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Jak Ci się sprzęgło ślizga to mogą dochodzic i do 5000 na 5 biegu przy 100km/h :-D Generalnie na danym biegu, przy danych obnrotach powinnaś zawsze jechać z tą samą prędkością (oczywiscie przy sprawnym sprzęgle). Co do sprzęgieł to najlepiej Sachs albo Valeo. Nigdy nie wymieniałem ale z tego co pamiętam sporo na forum o tym się pisało i te dwie firmy prowadziły w rankingach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.