Gość Decy Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 ale co sie nie da??? da sie jesli silnik ma wieksza moc sam w sobie to sie da... a sr jest mocniejszy od ca niestety... no ale jak odejmiesz od 270 40 to Ci daje 230..... cvzysta matematyka.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 ale co sie nie da??? da sie jesli silnik ma wieksza moc sam w sobie to sie da... a sr jest mocniejszy od ca niestety... no ale jak odejmiesz od 270 40 to Ci daje 230..... cvzysta matematyka....twoje rozumowanie jest bledne i twoja matematyka tez ...to ile osiaga silnik n/a nie ma sie w ogoole do tego jak bedzie po doladowaniu to zalezy wylacznie od konstrukcji samego silnika (pomijamy oczywiscie takie rzeczy jak kute tloki czy korbowody) sr jest po prostu lepszy (ma mocniejszy dool) od ca i bardziej podatny na tego typu moda. a twierdzac takie rzeczy ktoore nie maja 100% poparcia w rzeczywistosci po prostu tworzysz bajki jak nie jestes pewien tego co moowisz czasem rozsadniej jest sie nieodzywac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 a sr jest mocniejszy od ca niestety... na SZCZĘSCIE bo przeca kurde zdejmij turbo z jednego i drugiego i bedziesz mial 40KM roznicy miedzy sr a ca na kozysc SR.. no nie????? kuffa :shock: jaka teoria?? Decy, a takie pytanie....wogle trzyma to ci przynajmniej serie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Gio twoje rozumowanie co do wpływu mocy po wsadzeniu kutych elementów do silnika też jest błędne, kute graty: korby i tloki z regóły zmniejszają moc sąo wiele cięższe ale co najwarznijsze wytrzymalsze. Do seryjnego silnika bez modów jak je wsadzisz to mogą tylko wpłynąć negatywnie na moc. A co do mocy uzyskiwanych na SR w stosunku do CA to SR zawsze wygeneruje większą moć, chociazby ze wzgledu na większą pojemność jak i lepsze przepływy w głowicy - porównajcie sobie wielkości zaworów... Chociażby sam fakt żę CA18DET ma 169KM @ 0,8 bara Vs. SR20DET 203KM @ 0,6 bara mowi sam za siebie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Karrlos Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Chociażby sam fakt żę CA18DET ma 169KM @ 0,8 bara Vs. SR20DET 203KM @ 0,6 bara mowi sam za siebie... Nie zapominaj, ze na innych suszarkach. Jak wsadzisz T28 do CA to też wyjdzie coś koło serii właśnie na 0.6 bara. T28 styknie do 300KM po dodatkowych modach w CA (porting i ostry wałek, wydech, chip stage3) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 zle kuba rozumiesz to co napisalem, chodzi mi o to ze majac kute graty odprezasz silnik a co za tym idzie mozna dac wiekszy boost i tylko o to mi chodzilo jak do tego nawiazalem (i dla tego chce to pominac) a ty kuba od d*py strony wziales temat co do jednego sie zgodze: POJEMNOSC i jeszcze raz POJEMNOSC!majac 2 silniki 2.0 seryjne jeden np 130hp a drugi 150hp majac te same suszarki i stosujac te same doladowanie (np 0,5 bara) osiagniemy podobny wynik mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Decy Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 tyle ze nie mamu tu 2 silnikow 2.0 tylko jeden 1.8 i 2.0... i 110KM i 150km to roznica GIO.... oczywiscie moc seryjna bez turbin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 czy ty umiesz wyciagac wnioski?napisane jest jak dla mula a ty swoje...wiesz co to sa przyklady? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Decy Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 wiem co to sa przyklady. wiem ze roznica bedzie mala przy twoim przykladzie ale na faktach to roznica bedzie wieksza na tej samej turbinie i takiej samej ilosci barow miedzy CA i SR... no przyznnaj ze tak jest... no ale nic to.... teraz sie trzeba o co inne martwic zeby to zamontowane dzialalo:D PS Coobcio zadzwon do pana i sie zapytaj czy zrobi to na gwarancji czy nie.... a i kiedy do mnie wpadniesz pomoc mi z autkiem??? bo ja go nie ruszam zebvy nic nie piardnelo.... trzeba to posciagam i porobic to i tamto.... pozdro a no i jeszcze jedno Coobcio to kiedy krecimy ten film???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 chyba u ciebie troche kiepsko z percepcja i analogicznym mysleniem...wiesz co to jest proporcja?uczyli w szkole? skoro ca ma mniejsza pojemnosc to i analogicznie bedzie mialo mniejsza moc przy tej samej suszarce i doladowaniu od sr. czy to bylo takie trudne?czy musialem to pisac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Decy Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 no wlasnie o tym mowie ale jakistam typ sie klucil ze da sie z ca wyciagnac tyle co z sr na tym samym turbo.... nie da sie i o to tu chodzi.... chyba ze jeszcze w CA cos pozmieniasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 pojemność pojemnością jest jeszcze masa innych rzeczy wplywających na moc takich jak głowica, uklad ssacy i wydechowy... Silnik 240SX 2,4 litra i ma zaledwie 140km - KA24E... nie zaciekawe co :> ?? Co do kutych gratów to mają taki sam stopnień spręzania jak zwykle do SR20DET na seryjnych tłokach masz stopień spręzania 8,5:1 i ak samo na kutych... możesz wykonać na specjalne zamówienie z odpowiednio niższym stopniem. Decy beirz się za gruz i mozna by coś nakręcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Decy Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 dzwojniles do pana???? kiedy ja sciagamy???? ja bym to na dniach zrobil.... [ Dodano: Pią 24 Lut, 2006 ] a i mam pomysl... mozna zrobic oddzielna pompe olejowa do turbiny zeby nie smarowac jej tym syfem z silnika tyulko oddzielnym olejkiem ;D cop ty na to???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Mam dla Ciebie nową Suszarkę Przepłucz silnik, zmień pare razy oliwe i wjazd, porzycyzmy od chłopaków szerokopasmówkę i zobaczymy do ilu bezpeicznie można podnieść boost - jak mło nam będzie to ostatecznie progresywny regulator ciśnienia paliwa nam pomorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Decy Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 zobaczymy. zaczynam jakos moze od jutra. a co do suszarki to grucha ma dla mnie tez jakies propo ale wiecej bede wiedziec jak sie z nim zobacze... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Mam dla Ciebie nową Suszarkę Przepłucz silnik, zmień pare razy oliwe i wjazd, porzycyzmy od chłopaków szerokopasmówkę i zobaczymy do ilu bezpeicznie można podnieść boost - jak mło nam będzie to ostatecznie progresywny regulator ciśnienia paliwa nam pomorze ymy. zaczynam jakos moze od jutra. a co do suszarki to grucha ma dla mnie tez jakies propo ale wiecej bede wiedziec jak sie z nim zobacze... pozdro takie coś to raczej na PRV a nie na głównym , co??romansujecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Decy Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 suszareczka juz jest... KKK zamiast Garretta... ciekawe jak to bedzie gralo... teraz tylko plukanie i testy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Suchar Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 ...wydeszek koncowy UpGrade przelotowy uklad 2,75cala turbo Garetta T3 na kolektorze XsPower TopMount co sadzicie o takim zestawieniu????? jak dla mnie to bedzie ladnie gralo Informuje uprzejmie, że zakladanie tych kolektorów, to jak dorabianie piździe uszu. Nadaja się "na plajzder" na dupe. Dla przykładu, seryjny kolektor z SR20DET ma tak policzone przepływy, że juz lepiej być nie może - nad wyliczeniami siedział sztab inzynierów z nissana i nikt mi nie powie ze jakiś chiński top mount pospawany przez więźnia w chińskim obozie pracy, będzie lepszy niż sprzet ktory z założenia/oblicznia/wykonania ma być wytrzymały i ma mieć max. performance w stosunku do kosztów wytworzenia.Nasuwa się pytanie: a jaki jest "koszt" wytworzenia takiego topmounta" (który jest po prostu kopią czegostam, bądź wytworem kogoś kto brał projekt i wyliczenia z sufitu). Biorę odpowidzialnosc za to co mowię: czytajcie wiecej forów internetowych to dociecie się ciekawych rzeczy i bedziecie dalej z zimę w sandałąch chodzić. Moje info jest na podstawie PRAKTYKA, który w kraju gdzie się czyta od prawej do lewa, modyfikuje już nissany od 1969 r. No, i to tyle jak na poniadziałek rano. Zapomniałem dodać, że w autach LHD, usytuowanie takiego kolektora jest skutecznym grzejnikiem pompy hamulcowej i okolicznych instalacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 Suchar ok... Generalnie nie spotkałem się żeby fabryka zrobiła jakiś porządny kolektor wydechowy - powiedz mi dla czego przy mocniejszych konfiguracjach montującustomowe kolektory. To że fabryka zrobiła najlepszy to jest twoje zdanie, mi się wydaje że jeśli chodzi o takie żeczy to fabryka maksymalnie je peirdolni choć w przypadku SR20DET może udało im sięcoś pożądnego wydrutować i przewyszającego parametrami chińską podróbkę. Ps. Decy szitowskie KKK na twoim miejscu bym sobei darował - do nich trzeba zewnętrzny WG dawać, prawdopodobnie przerobić kolektor wydechowy a już nie wspomne o ich wydajność. PSS. Jaki to model suszarki masz zamiar zainstalować KKK24 czy KKK26 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Suchar Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 no wiec napisałem, że seryjny kolektor w S14 jest b.dobry i NIE MA potrzeby go zmieniać na lepszy. Fakt, przy mocnejszych aplikacjach rzedu 500+ HP i wiecej, zmienia sie kolektory m.in. z jedengo podstawowego powodu: (odpowiem na to pytaniem) - widzialeś kiedyś duże turbo z mocowaniem T25 style ?? Poza tym większe turbiny maja siłą rzeczy większe muszle kompresora, ktore po prostu... nie mieszczą się na seryjnym kolektorze i zachacza/dotyka kolektora. I wszystko w tym temacie. Reasumujac: chcesz mieć do ~400 HP to zostaw seryjny kolektor. Taki jest moje zdanie. Co to turbin KKK to się nie wypowiadam, ale jedno wiem ze do swojej nysy bym tego nie zamontował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 to do 400KM cięzko znaleść turbine żeby pod seryjny koelktor weszła - GT2871R może wyjdzie 400KM a może nie, albo GT3071R z mocowaniem pod T25. Nie miałem w renku kolektora od SR20DET RWD więc się nie wypowiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Decy Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 ty bys nie zamontowal a ka zamontuje bo nie wiem czemu by tego nie zrobic.. turbo to turbo kurde.... tylko garrett jhest dla Ciebie dobry??? a jakbys HKSa czy Grediego dostal to bys tez nie zamontowal???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 HKS i Greddy to już wyszszy przedział cenowy... z KKK będziesz mieć dodatkowej zabawy i nie wiem czy ma ona sens - zmieniać downpipe i przerabiać kolektor wydechowy tylko po to żeby zamontować turbine mniej wydajną - dla mnie bez sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Decy Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 no Coobson jest ta turbinka wydajniejsza niz T3.. nie pamietam jej cvyferek... jek ja opd starych zabiore bo u nich ja zostwilem to ci powiem.. ale z tego co sie dowiedzialem to t3 pompuje do 250 a to kkk do cos kolo 300 czy 290 na tym samym motorze a i jesdzcze je3dno, too jakik nie wierzycie to gruche zapytajcie pompuje 2.2 bara bez problemu a t3 chyba 1.6 jesliu sie nie myle. PS do GiO te bary i moc jest tylko teoretyczne.. nie zaczynaj o kuciu silnika i wzmacnianiach... tylko porownuyje turbinki co ktora moze... zeby nie bylo.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 ja nie bede zaczynal jak nie bedziesz pisal bajek i farmazonoow w sprawach ktoore nie dokonca rozumiesz a tylko walisz puste frazesy i potem czekasz az ktos twoja dupe obroni P.S. ja przynajmniej nie nabijam postoow jakimis OT wiekszosc tego co napisales mogles sobie zalatwic na priw, bo to co jest do tej pory nic nie wnioslo do tematu a poza tym to zeby nie bylo ze sie czepiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.