Gość Decy Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Witam.... 16 XII 2005 odbieram swoja 2setke z eltecu.... od czego zaczac... hmmmm wiec tak... wydeszek koncowy UpGrade przelotowy uklad 2,75cala turbo Garetta T3 na kolektorze XsPower TopMount co sadzicie o takim zestawieniu????? jak dla mnie to bedzie ladnie gralo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Karrlos Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Też mam ten kolektor. Jak z miejscem przy pompie hamulcowej? bo u mnie na styk. Ile chcesz dmuchać? nie za mała trochę turbina?? do 250Hp styknie, a co potem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Decy Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 no chce wyciagnac jakies 300km... narazie bede ja mial na 0,6 bara bo pompy nie mam. ale docelowo to chce na jakies 1,2 czy 1,5 ja dac... a z miejscem przy pompie to tak z centymetr zostal troche malo ale skoro kolektor jest tezs pod T4 i to do tego autka to wszystko jak dla mnie powinno grac... ale niestety jeszcze nie dziala furka bo przewodow olejowych nie mam dorobionych. w poniedzialek dopiero bede dorabiac.. ale wydeszek kozaczek... jak zgram foty to walne tutaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 Turbina Odemnie na pewno o wiele wydajniejsza od tej pikawki co miał - T25. Ps. to widze żę DEcy z Top Mountem nie jest pierwsz Pss. Moze zapodasz jakieś zdjęcia ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Decy Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 no wlasnie tez mnie to martwi ze pierwszy nie jestem.. ale tak w ogole to T28 pompuje do 250koni a nie T3.... Kuba jak to jest??? jest wydajniejsza od T28 czy jak? PS a fotek teraz nie zapodam bo nie siedze w domu tylko w robocie... jak bede w domu mial chwilke to je zapodam.... a i mam pytanie czy zamowisz mi te przewody olejowe i zaslepisz wode??? moze uda nam sie uslyszec potwora w poiedzialek wieczor???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 fajnie fajnie, im wiecej 200SX-ow w klubie tym lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 T28 i T3 mają porównywalne parametry z tym że na T28 250koni osiągniesz na 1,2 bara doaldowaniu a zeby na T3 mieć tą moc wystarczy ze bedziesz walił 0,9... Oczywiscie nie ma prboelmy żeby więcej dmuchnąć na tej T3... Dolot oraz zaslepienie wody i nalanie plynu zrobie w poneidzialek, co do przewodów to je pomiarze i jak bede mieć transport to pojade do pana ktory to dorobi. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Decy Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 no to luzik. to moze w poniedzialek pojedziemy do niego.. moze uda mi sie furaczka skombinowac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 Warunki na drogach wzorowe do Soft Driftów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Decy Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 no niby tak tylko na tych moich lysolcaach to wiesz,,,, hehe musze sobie jakies dwie oponki kupic i wtedy moze byc sofcik a nawet harddrifting,,,.... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 Joł decy dawaj fotki, dziś już prawie wszystko Ci zrobiłem. --- Uporałeś się z resztą ? Jak to chodzi ?? FOTY FOTY FOTY ! ! ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pio@ridaz-unit.pl Opublikowano 19 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 Też jestem ciekaw czy nic sie nie wysra :twisted: bo dzis pare przejść nismo miał :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 19 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 myslisz ze seryjne graty ci wytrzymaja?masz tam ca18det no nie? na razie nic nie moowisz o wzmacnianiu tylko o pompowaniu jestes pewien ze nic ci sie nie wysra :roll: jakos mam watpliwosci... P.S.coobcio na wstepie mam prosbe nie pisz ile na innych forach osiagaja na seryjnych silnikach pzdr i dajcie spokooj z offtopami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 Ja się teraz do tego nie dotykam bo będzie na mnie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 19 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 Choć pewno o ile znam życie to ja będe musiał to poprawiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Decy Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 GIO seryjne graty spokojnie wytrzymuja do 250KM.. do 300KM wyttrzymuje wal i korbowody... stryski trzeba wzmocnic dopiero powyzej 250. mozna dowalic regulator jedynie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 wiesz powiem ci tak: jak przejezdzisz na takim setupie 2 lata i nic ci sie nie wysra i nie bedzie pierdzielic to uwierze 8) bo tylko wtedy to ma dla mnie sens - powodzenia. wszyscy tylko moowia jak im super wszystko lata ale jak sie pierdzieli to jakos nikt nie chce sie przyznac oficjalnie ...wszystko zalezy gloownie od tego jaki bedziesz mial boost ale nawet jesli bedzie maly to nie obedzie sie bez mega LAGA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IceMan Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 T28 i T3 mają porównywalne parametry z tym że na T28 250koni osiągniesz na 1,2 bara doaldowaniu a zeby na T3 mieć tą moc wystarczy ze bedziesz walił 0,9... widzę tutaj pewną nieprawde t28 styknie napewno do więcej, dowód ? Dr Red Devil 273 ps na 0,9 o ile dobrze pamiętam i to jeszcze bez smt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 tylko żę Dr Red Devil ma S14A a tam już neico lepsze suszarki byly montowane niż potocznie uzywane T28 z S14... Zresztą jeszcze 10 koni idzie wystrugać z tej jego suszarki, neizwolocznie ile by podnosił to dołądowanie to moc by mu juz nie bedzie rosła tylko moment obr. bedzie się uwypuklać tak swojądrogą czy przypadkiem nie ma on u siebie tego kolektora równodleglosciowego - MaeanRacing ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Decy Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 s14a chyba lataly na borberingach z tego co sie nie myle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 S14a miała tylko po jednej stronie lozysko kulkowe a zdrogiej ślizgowe a zwykla S14 obydwa ślizgowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IceMan Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 dr red devil ma s14 ze stockową turbiną t28 czekam na dalsze argumenty że t28 nie da rady skoro daje jasne, lepiej isc na łatwizne i montować turbo wielkie jak wiaderko zamiast z głową porobić modyfikacje na mniejszej turbinie a kolektor wydechowy ma zmieniony, ale to chyba na tym polega że robisz pierw podstawowe mody, fmic, dolot, wydech przelot i kolektor, żeby poprawić fabryke a potem bawisz się z resztą robienie wielkiego turbo na seryjnym kolektorze to przeciez bez sensu pewnie po wystrojeniu dobrym wszystkiego mozna sie zblizyc do 300ps Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Decy Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 mowisz ze sr20det na t 28 ma 270 KM.. jasne ze bedzie miala wiecej niz ca19det bo przeca kurde zdejmij turbo z jednego i drugiego i bedziesz mial 40KM roznicy miedzy sr a ca na kozysc SR.. no nie????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IceMan Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 to do mnie bylo ? przeciez to Coobcio twierdzi ze sie nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.