Primerka25 Posted November 30, 2023 Share Posted November 30, 2023 Cześć! Szanowni, Mam dylemat. Moja primerka p12 1.8 w lpg z 2005 została zdiagnozowana praktycznie zerową kompresją na drugim cylindrze. Auto przestało pracować na czterech garach, kopci, raz odpala, raz nie. Zaufany majster zrobił próby/testy i 100% mam pewność iż motor wymaga remontu. Jak myślicie, czy warto się w to bawić? Auto w rękach od 3 lat, jedyną poważniejszą awaria był zatkany katalizator, a tak to nic. Na ten moment silnik jest drugą poważną awarią tego auta. Robił ktoś z Was remont i czy jest to opłacalne? Zastanawiam się nad sensem remontu, ew. wymianą auto na zupełnie inną marką, tylko problem polega na tym, iż nie wiem komu można ufać, a komu nie, jeśli chodzi o zakup auta w granicach 12-17 tyś. Będę wdzięczny za odpowiedzi. Dziękuję, Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted November 30, 2023 Share Posted November 30, 2023 wszystko zależy czy będziesz to robił sam czy zlecisz, jak samo to policz koszt części i będziesz wiedział, ogólnie ten silnik to żaden problem zrobić nei jest to technologia kosmiczna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kerimdarg Posted March 7, 2024 Share Posted March 7, 2024 Koszty zapewne będą, jednak radzę wyremontować motor skoro z resztą nie maż większych kłopotów. Robiłem remont 2, 0 warto było, choć nie tanio. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chytry.lis Posted March 13, 2024 Share Posted March 13, 2024 jak możesz to napisz kilka szczegółów "dla potomności" - w skrócie co zrobiłeś i jakie koszty z tym związane poniosłeś Ja mam co prawda 1,9 DCI ale może będą inni których taka garść informacji uszczęśliwi ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stuff1000 Posted March 13, 2024 Share Posted March 13, 2024 Zalezy od stanu reszty samochodu, ja bym poszukal slupek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
navnet Posted March 24, 2024 Share Posted March 24, 2024 Zazwyczaj wypalony JEDEN zawór wydechowy w cylindrze bez kompresji. Nie wróżyć, zdjąć głowicę i sprawdzić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.