Gość ryba! Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 nie, wogole inaczej je umiejscowiłem,w tylnych dzwiach nie było prolemu,wiekszy problem miałem z przednimi,umiejscowiłem je tak,ze wilgoc,woda ktora spływa z szyby nie ma prawa zalac siłownika,poniewaz jest on umiejsowiony w wewnątrz samochodu,zaraz za tapicerką ,siłowniki są 4 kilowe,myslałem ze bedą za słabe,ale po załozeniu stwierdzam,ze zupełnie wystarczą,(oczywiscie przy dobrze załozonych ciegnach) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość po_co_mi_nick Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 właśnie zamontowałem zamek+ alarm http://moto.allegro.pl/item134070217_134070217.html i mam maly problem. Jak zamykam auto pilotem/ kluczem to wszystko jest ok i sie zamyka. Ale jak próbuję otworzyć mam problem. Kluczem otworzę tylko jedne drzwi, a pilot tylko gasi alarm a nie otwiera drzwi. pomóżcie proszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Nie mam pojęcia. Może czegoś nie podłączyłeś, albo podłączyłeś, ale nie styka... A tak trochę poza tematem, to chyba nigdy nie kupiłbym sobie alarmu, który 1) nazywa się FREE WAY 2) można wyłączyć w trybie awaryjny otwierając drzwi, przekręcając stacyjkę i naciskając przycisk serwisowy (który pewnie jest ukryty w jakimś standardowym miejscu... a jak nie przycisk, to centralka, a złodzieje już dobrze wiedzą, które kable spiąć...). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ryba! Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 przewaznie we wszystkich centralnych zamkach sygnał z alarmu ktry otwiera /zamyka dzwi jest to sterowanie masą,sprawdz jeszcze raz styki miedzy alarmem a centralką! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość po_co_mi_nick Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 między centralką a alarmem to rozwiąże problem z tym ze po wylączeniu alarmu(pilotem) nie otwieraja się zamki. ale jest jeszcze drugi problem, mianowicie otwierając drzwi kierowcy kluczem inne drzwi sie nie otwierają. :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 po_co_mi_nick, Sprawdź czy wszystkie kable są podłączone Najwidoczniej masz podłączone że kluczykiem otwieraszt tylko 1 drzwi. A spróbuj wejść do auta i zamknij od kierowcy drzwi i zobacz czy wszystkie też zamkneły się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gbula Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 ale jest jeszcze drugi problem, mianowicie otwierając drzwi kierowcy kluczem inne drzwi sie nie otwierają. :?: Siłowniki są dwóch rodzajów: master i slave. Master to jest taki siłownik, który potrafi sterować innymi siłownikami a slave nie. Master od slave różni się tym, że ma więcej kabli: slave ma dwa a master więcej niż dwa (nie pamiętam dokładnie ile, ale na allegro znalazłem taki, który ma 5 kabli). Czyli najprawdopodobniej masz założony siłownik slave, albo źle podłączony master. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Raczej ma źle podłączony master, bo napisał, że z zamykaniem (czy to z pilota, czy kluczykiem) jest ok... po_co_mi_nick, gdybyś jednak nie był pewny, czy nie pomyliłeś siłowników, to zawsze możesz to sprawdzić od środka (przy pozamykanych drzwiach). Np. siadasz z tyłu i zamykasz drzwi i otwierasz - działa na jedne drzwi = jest slave, działa na wszystkie=jest master... Mastery powinny być z przodu (bo tylko z przodu są dziurki na kluczyk ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iee Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Cześć, Kontynuując temat centralnego zamka, czy ma ktoś może schemat podlączenia centralnego zamka do micry K11 '95 tak aby można bylo użyć oryginalnego pilota do immobilajzera NATS ? Pytam bo nie chcę mieć 2 pilotów ( od centralnego i od NATS) tylko jednego, ale nie mam pojęcia czy to jest możliwe i gdzie co podlączyć. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gbula Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Cześć, Kontynuując temat centralnego zamka, czy ma ktoś może schemat podlączenia centralnego zamka do micry K11 '95 tak aby można bylo użyć oryginalnego pilota do immobilajzera NATS ? Pytam bo nie chcę mieć 2 pilotów ( od centralnego i od NATS) tylko jednego, ale nie mam pojęcia czy to jest możliwe i gdzie co podlączyć. Pozdrawiam NATS raczej nie ma pilota - u mnie przynajmniej tak jest. Czujnik do NATS-a znajduje się w kluczyku. Może masz pilota do alarmu? Jeśli tak jest to wszystko zależy od niego. Podejrzewam, że alarmu w micrach nie montowali w fabrycznie, lecz w salonach - więc wszystko zależy jaki model centralki wybrał salon. Ja właśnie tak miałem i niestety w alarmie nie było możliwość sterowania zamkiem. Więc musiałem go zmienić na nowy z allegro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iee Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Hmmm, sam nie wiem. Na szybach mam naklejki NATS natomiast mam oryginalnego pilota z logo NISSANA, naciśnięcie którego wylącza mrugającą diodę i umożliwia odpalenie samochodu, stąd też myślalem, że to immobilizer a nie alarm. Jeśli to co mam, to fabryczny alarm nissana, to gdzie w samochodzie mogę szukać centralki do niego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ucho7 Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 W sobotę zamotowałem w samochodzie mojej żonki (Micra K-11 96' 3d) uniwersalny centralny zamek. Zamek kupiłem w sklepie internetowym firmy, która wystawia swoje produkty na Allegro. Jest to dokładnie TEN zestaw. Muszę przyznać, że zbagatelizowałem czasochłonność tego przedsięwzięcia. Planowałem, że zajmie mi to max 3 h, a skończyło się na 7h. Nie jestem szpecem od montażu centralnych zamków, ale z drugiej strony nie jestem również lamerem samochodowym. Żeby zrobić to porządnie to jedna osoba potrzebuje około 6-7h. A oto sposób montażu: 1. Montaż siłowników. - w drzwiach kierowcy montujemy siłownik "master". To taki siłownik, który posiada wyjścia do sterowania innymi siłownikami "slave". Optycznie - siłownik "master" posiada większą ilość przewodów, w moim zestawie master - 5, slave -2. - polecam montaż siłownika bezpośrednio na drzwiach (bez szyn montażowych), podpinamy się do cięgna najbliżej zamka (w k-11 są dwa cięgna do zamykania/otwierania drzwi, jedno przy klamce, drugie przy zamku. Aby zamontować siłownik na cięgnie"od zamka" należy jedynie wywiercić w drzwiach 2 otwory i wyciąć szlifierką kontową otwór w osłonie cięgna. 2. Przeciągnięcie przewodów. - tu jest ciężko. Dużo problemu stwarza przeciągnięcie przewodów przez łączenie drzwi - nadwozie. Ja postanowiłem przeciągnąć przewody tak jak idą przewody od głośników. W przednich słupkach są otwory zaślepine kawałkami gąbki. Trzeba ją wyciągnąć i przeciągnąć przewody w osłonach fabrycznych. O ile przeciągnięcie przez drzwi kierowcy jest do zrobienia, o tyle przeciągnięcie przez drzwi pasażera to nie lada problem. - aby przeciągnąć przewody przez drzwi pasażera wybrałem w sumie trochę spartański sposób. Problemem jest zespół wentylatora w K11, który skutecznie przesłania otwór do przeciągnięcia przewodu. Ja zdemontowałem pokrywę schowka i wyciąłem część plastiku w obudowie schowka. 3. Podłącznie centralki - zasilanie - znalazłem przewód w którym mam napięcie "przed stacyjką", masę wziąłem z nadwozia. - kierunkowskazy - podpiłem się pod przewody od przełącznika kierunkowskazów. Spiąłem prawą i lewą stronę kierunkowskazów z wykorzystaniem 2 diód. (żeby odseparować prawą i lewą stronę). - wyłącznik drzwi - podpiąłem się pod przewód wyłącznika w miejscu najbliższym centralki. Uwaga - wyłącznik steruje masą! - kotrolka centralnego zamka - zamontowałem w obudowie zaślepki przełącznika koło reg. świateł. Nie montowałem syrenki i nie podpinałem się pod stacyjkę i pedał hamulca. W razie pytań służę pomocą. pozdrawiam Ucho7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 W razie pytań służę pomocą. pozdrawiam zrobiles jakeis foty jak to wygladalo na biezaco? Gdzie umiesciles modul i dlaczego brales napiecie gdzies ze stacyjki I dlaczego kupiles zestaw przeznaczony na 4 drzwi? po co, sqa tansze na 2d i do tego oba mastery sa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kulin Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 czy ten pilot co jest przy kluczykach to jest immobilazer czy alarm, jak to sprawdzić ? Mi się wydaje że jest to immobilazer, bo po otwarciu drzwi dioda koło lewarka od biegów dalej świeci, dopiero po naciśnieciu jednego a potem drugiego przyciku gaśnie i wtedy moge odpalić autko. Czy jest szansa podpiąć pod tego pilota centralny uniwersalny zamek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klad92 Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 witam, mam takie dziwne pewnie pytanie, posiadam micra k11 , 2002 r, mam klucz do centralnego zamka, wymieniłam baterie, koles od ktorego kupiłam mówił, ze odłaczył alarm bo jego żonie przeszkadzał. czy ktoś wie jak go teraz podłaczyc, ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Witamy koleżankę. Sprawdź czy w komorze silnika jest tuba-syrena od alarmu. Tubę można wyłączyć aby nie hałasowała, lecz potrzebny jest do tego mały kluczyk który również powinnaś mieć. Może w ogóle nie ma alarmu a jest tylko centralny? Znalazłem Ci koleżanko jeszcze coś takiego...... "......Alarm jest w trybie serwisowym prawdopodobnie posiadasz alarm avitala lu cliforda w tym przypadku musisz na przekreconym kluczyku przełączyć ukryty przełącznik, który jest prawdopodobnie w nogach kierowcy pod kierownicą......" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.