Gość wszok Opublikowano 3 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 przy powyzej 120 km od strony kierowcy wyraznie slychac szum wiatru czy u was tez sa podobne obiawy? a jesli nie to co wymienic? uszczelke ? cyz moze dokrecic zamek w dzwiach zeby bardziej przylegaly? w kazdym razie zadnych luzow niby nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 3 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 radio głosniej :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 3 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 heheh dobre.... dizeki za doradztwo.. i jeszcze jadna sprawa n14 150 tys przejechane. przy np. ruszaniu z 2 biedu bez gazu slychac lancuszek rozrzadu albo to samo przy odpalaniu samochodu 2 sek po odpaleniu tez dosc mocno slychac i nie wiem czy to normalne czy czas wymienic lancuszek? w kazdym razie na wysokich obrotach nic nie slychac ale na niskich troche tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciek sunny92 Opublikowano 3 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 Wiesz co. u mnie też wieje i to z dwóch stron. Założyłem nawet owiewki bo myślałem, że to pomoże ale nic. A nawet jeszcze gorzej. Co robić??? Może zmienić auto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 3 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 może spróbujcie dogiąć ramke szyby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiX Opublikowano 3 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 Witam W moim saniaczu tez powyzej 100km/h zaczyna "gwizdac" od strony kierowcy, troche to denerwujące w dłuższej trasie, ale mam na to sposób - daje głośniej radio :wink: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vaiu Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 uszczelki lub szyba sie nie dociska ale pewnie uszczelki :] a tak apropo to ja nie zwracam sobie glowy takim czym jak szum wiatru bo go nie slysze ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szopen Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 ten szum to choroba każdego sunny ( zwlaszcza hatchback) Powyżej pewnej prędkości drzwi przestają przylegać do uszczelki. Strasznie mnie to wkurza - powyżej 160 km/h halas jest taki jakbym jechal bez kasku na motocyklu. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kondzio Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 Mi w likwidacji szumów "pomógł" ktoś na parkingu - przywalił mi w prawe lusterko i od czasu jak jest pęknięte to bardziej słychac szumy od strony pasażera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Eden Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 moim zdaniem jak wiatry są do kierowcy to może niech kierowca mniej kapusty je wtedy nie bedzie wiatrów puszczał ;-))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 wiesz co.... to nie kapusta... ale hm... jadlem wtedy grochowke wiec kto wie...... :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raveland Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 ja nie wiem co wy chcecie od tych szumow ja sie ciesz ze powyzej 120 sa bo wtedy nie slysze nic silnika 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 Ten szum to "anioł stróż" Wam szepcze do ucha. :wink: A tak poważnie to "przegiąć" ramke okna w drzwiach, troszkę cofnąć zamek aby "furtka" lepiej dociskała do uszczelki. Jak to nie pomoże to zostaje tylko zmiana uszczelek. Ewentalnie możesz je na nwo poutykać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość --Mlody-- Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 a mi tak dziwnie sssssyczy spod maski, ale nie wiem czy jest sens likwidowac ten swist Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesrock Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 a mi sie podoba wtedy mam wrazenie ze pedze przynajmniej z 220km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 Mlody ile ci pali ten krazownik ?? z ciekawosci pytam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Eden Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 u mnie syczy gdzies z okolic kolektora wydechowego i to akurat jak go mocniej kręce wtedy mam wrazenie że mam TURBO i jak zagwiżdże fest wtedy zmieniam bieg sprawdzilem tam jest mala dzirka w uszczelce ale ten swist tak mi sie podoba że go nie likwiduje na razie ;-))) takie TURBO w moim dieselku pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 a mi tak dziwnie sssssyczy spod maski, ale nie wiem czy jest sens likwidowac ten swist Jak masz świsty pod maską znaczy że powietrze które się tam dostaje ma zawirowania - pewnie masz krzywo przewody poukładane. A i pewnie jeszcze nie są w peszlach tylko luzem wiszą. Aby to zlikwidować lub zmniejszyć natężenie świstu należy wydrążyc dziurę fi 100 na rurę kanalizacyjną, tak aby storzyć coś a'la tunel, przeprowadzic pomiędzy siedzieniami aż do bagażnika. Tam zastosowac turbinkę która wymiesza powietrze z tym co się ulatnia z wentyla koła zapasowego. Całość tego zmieszanego powietrza będzie uwalniana po otwarciu bagażnika. Gdybyś miał problem z realizacją zadzwoń do Słodowego ew. zdjęcie poglądowe masz tu : http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...650&start=0 Pozdrawiam Mac Gywer 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bart1awo Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Dobra, Panowie, a tak na powaznie, to jak poradzic sobie z tymi swiszczacymi uszczelkami? Mnie tez nurtuje ten problem. Chcialbym, zeby w samochodzie bylo cicho, a podkrecanie radia daje raczej odwrotny efekt... :-/ Szymeq, co to znaczy ""przegiąć" ramke okna w drzwiach" ? O jaka ramke chodzi, bo nie czaje ? A moze ma ktos namiar na zrodlo tanich i dobrych uszczelek ? Z tego co pamietam, to koszt w ASO cos kolo 1 tys. zł (chyba na wszystkie drzwi, ale nie jestem pewien). Moze sa jakies zamienniki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Podgjąć ramkę - tzn przy otwartch drzwiach od wewn zapierasz sie kolanem mniej więcej w miejscu gdzie kończy sie tapicerka a zaczyna szyba - jak najbliżej rogu drzwi od strony zamka i rękami silnie ale z wyczuciem szarpiesz ( szyba musi być opuszczona w dół na max ) za ramke okna. Zamykasz drzwi i patrzysz czy dolega dobrze .... sprawa wyczucia i umiejętnego szarpnięcia za ramkę - tylko nie złam jej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bart1awo Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Heh, wlasnym oczom nie wierze - niezly patent - chyba sie skusze i wyprobuje go na moim aucie, tylko moze zamiast kolana uzycje hydraulicznego rozpieraka, jezeli uda mi sie pozyczyc. W sumie pomysl moze byc nieglupi z tym podgieciem, a tak na szybko to wydaje mi sie, ze trzeba podgiac ta ramke rowniez w przedniej czesci, bo uszczelka szumi chyba raczej na calej dlugosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Heh, wlasnym oczom nie wierze - niezly patent - patent zaczerpnięty z autoryzowanego serwisu i nie tylko Można oczywiście i z przodu - rozpierak jest nie wygodny i długo trwa przygotowanie do szybkiego szarpnięcia - nie raz trzeba kilka razy... oczywiście najpierw trzeba zerknąć wzdłuż płaszczyzny ramki okna i nadwozia aby zobaczyć gdzie najbardziej odstaje. Kolano podeprzeć jak najbliżej miejsca "obszaru roboczego" - mozna pod kolano podłożyć kawałek czegoś miękkiego [ Dodano: Wto 23 Sty, 2007 08:50 ] i na końcu sprawdzic jak chodzi szyba - czy nie chaczy i nie stawia oporu - jeśli tak to za mocno przegieliśmy "pałę" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 U mnie z tylu Robie jak koledzy wyzej napisali,podkrecam glosniej radyjko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szopen Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 U mnie ustąpiło po wymianie bolców w zawiasach drzwi, kupuje sie taki zestaw naprawczy , kosztuje okolo 50 zł. Nagle wszelkie szumy ustały. Zanim zaczniecie łamać drzwi kolanem , sprawdzcie czy przypadkiem zawiasy nie dostały luzów . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Nagle wszelkie szumy ustały. Zanim zaczniecie łamać drzwi kolanem , sprawdzcie czy przypadkiem zawiasy nie dostały luzów . Oczywiście - masz rację, należy to sprawdzić - zakładałem, że luzy na drzwiach zostały wyeliminowne i one nie występują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.