Guest wszok Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 przy powyzej 120 km od strony kierowcy wyraznie slychac szum wiatru czy u was tez sa podobne obiawy? a jesli nie to co wymienic? uszczelke ? cyz moze dokrecic zamek w dzwiach zeby bardziej przylegaly? w kazdym razie zadnych luzow niby nie ma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bonzo Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 radio głosniej :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wszok Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 heheh dobre.... dizeki za doradztwo.. i jeszcze jadna sprawa n14 150 tys przejechane. przy np. ruszaniu z 2 biedu bez gazu slychac lancuszek rozrzadu albo to samo przy odpalaniu samochodu 2 sek po odpaleniu tez dosc mocno slychac i nie wiem czy to normalne czy czas wymienic lancuszek? w kazdym razie na wysokich obrotach nic nie slychac ale na niskich troche tak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciek sunny92 Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 Wiesz co. u mnie też wieje i to z dwóch stron. Założyłem nawet owiewki bo myślałem, że to pomoże ale nic. A nawet jeszcze gorzej. Co robić??? Może zmienić auto? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bonzo Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 może spróbujcie dogiąć ramke szyby Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiX Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 Witam W moim saniaczu tez powyzej 100km/h zaczyna "gwizdac" od strony kierowcy, troche to denerwujące w dłuższej trasie, ale mam na to sposób - daje głośniej radio :wink: Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vaiu Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 uszczelki lub szyba sie nie dociska ale pewnie uszczelki :] a tak apropo to ja nie zwracam sobie glowy takim czym jak szum wiatru bo go nie slysze ;] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szopen Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 ten szum to choroba każdego sunny ( zwlaszcza hatchback) Powyżej pewnej prędkości drzwi przestają przylegać do uszczelki. Strasznie mnie to wkurza - powyżej 160 km/h halas jest taki jakbym jechal bez kasku na motocyklu. :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kondzio Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 Mi w likwidacji szumów "pomógł" ktoś na parkingu - przywalił mi w prawe lusterko i od czasu jak jest pęknięte to bardziej słychac szumy od strony pasażera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eden Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 moim zdaniem jak wiatry są do kierowcy to może niech kierowca mniej kapusty je wtedy nie bedzie wiatrów puszczał ;-))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wszok Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 wiesz co.... to nie kapusta... ale hm... jadlem wtedy grochowke wiec kto wie...... :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest raveland Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 ja nie wiem co wy chcecie od tych szumow ja sie ciesz ze powyzej 120 sa bo wtedy nie slysze nic silnika 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szymeq Posted January 5, 2006 Share Posted January 5, 2006 Ten szum to "anioł stróż" Wam szepcze do ucha. :wink: A tak poważnie to "przegiąć" ramke okna w drzwiach, troszkę cofnąć zamek aby "furtka" lepiej dociskała do uszczelki. Jak to nie pomoże to zostaje tylko zmiana uszczelek. Ewentalnie możesz je na nwo poutykać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest --Mlody-- Posted January 5, 2006 Share Posted January 5, 2006 a mi tak dziwnie sssssyczy spod maski, ale nie wiem czy jest sens likwidowac ten swist Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest grzesrock Posted January 5, 2006 Share Posted January 5, 2006 a mi sie podoba wtedy mam wrazenie ze pedze przynajmniej z 220km/h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wszok Posted January 5, 2006 Share Posted January 5, 2006 Mlody ile ci pali ten krazownik ?? z ciekawosci pytam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eden Posted January 5, 2006 Share Posted January 5, 2006 u mnie syczy gdzies z okolic kolektora wydechowego i to akurat jak go mocniej kręce wtedy mam wrazenie że mam TURBO i jak zagwiżdże fest wtedy zmieniam bieg sprawdzilem tam jest mala dzirka w uszczelce ale ten swist tak mi sie podoba że go nie likwiduje na razie ;-))) takie TURBO w moim dieselku pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szymeq Posted January 5, 2006 Share Posted January 5, 2006 a mi tak dziwnie sssssyczy spod maski, ale nie wiem czy jest sens likwidowac ten swist Jak masz świsty pod maską znaczy że powietrze które się tam dostaje ma zawirowania - pewnie masz krzywo przewody poukładane. A i pewnie jeszcze nie są w peszlach tylko luzem wiszą. Aby to zlikwidować lub zmniejszyć natężenie świstu należy wydrążyc dziurę fi 100 na rurę kanalizacyjną, tak aby storzyć coś a'la tunel, przeprowadzic pomiędzy siedzieniami aż do bagażnika. Tam zastosowac turbinkę która wymiesza powietrze z tym co się ulatnia z wentyla koła zapasowego. Całość tego zmieszanego powietrza będzie uwalniana po otwarciu bagażnika. Gdybyś miał problem z realizacją zadzwoń do Słodowego ew. zdjęcie poglądowe masz tu : http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...650&start=0 Pozdrawiam Mac Gywer 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bart1awo Posted January 22, 2007 Share Posted January 22, 2007 Dobra, Panowie, a tak na powaznie, to jak poradzic sobie z tymi swiszczacymi uszczelkami? Mnie tez nurtuje ten problem. Chcialbym, zeby w samochodzie bylo cicho, a podkrecanie radia daje raczej odwrotny efekt... :-/ Szymeq, co to znaczy ""przegiąć" ramke okna w drzwiach" ? O jaka ramke chodzi, bo nie czaje ? A moze ma ktos namiar na zrodlo tanich i dobrych uszczelek ? Z tego co pamietam, to koszt w ASO cos kolo 1 tys. zł (chyba na wszystkie drzwi, ale nie jestem pewien). Moze sa jakies zamienniki ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szymeq Posted January 22, 2007 Share Posted January 22, 2007 Podgjąć ramkę - tzn przy otwartch drzwiach od wewn zapierasz sie kolanem mniej więcej w miejscu gdzie kończy sie tapicerka a zaczyna szyba - jak najbliżej rogu drzwi od strony zamka i rękami silnie ale z wyczuciem szarpiesz ( szyba musi być opuszczona w dół na max ) za ramke okna. Zamykasz drzwi i patrzysz czy dolega dobrze .... sprawa wyczucia i umiejętnego szarpnięcia za ramkę - tylko nie złam jej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bart1awo Posted January 22, 2007 Share Posted January 22, 2007 Heh, wlasnym oczom nie wierze - niezly patent - chyba sie skusze i wyprobuje go na moim aucie, tylko moze zamiast kolana uzycje hydraulicznego rozpieraka, jezeli uda mi sie pozyczyc. W sumie pomysl moze byc nieglupi z tym podgieciem, a tak na szybko to wydaje mi sie, ze trzeba podgiac ta ramke rowniez w przedniej czesci, bo uszczelka szumi chyba raczej na calej dlugosci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szymeq Posted January 23, 2007 Share Posted January 23, 2007 Heh, wlasnym oczom nie wierze - niezly patent - patent zaczerpnięty z autoryzowanego serwisu i nie tylko Można oczywiście i z przodu - rozpierak jest nie wygodny i długo trwa przygotowanie do szybkiego szarpnięcia - nie raz trzeba kilka razy... oczywiście najpierw trzeba zerknąć wzdłuż płaszczyzny ramki okna i nadwozia aby zobaczyć gdzie najbardziej odstaje. Kolano podeprzeć jak najbliżej miejsca "obszaru roboczego" - mozna pod kolano podłożyć kawałek czegoś miękkiego [ Dodano: Wto 23 Sty, 2007 08:50 ] i na końcu sprawdzic jak chodzi szyba - czy nie chaczy i nie stawia oporu - jeśli tak to za mocno przegieliśmy "pałę" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest misiek_83 Posted January 23, 2007 Share Posted January 23, 2007 U mnie z tylu Robie jak koledzy wyzej napisali,podkrecam glosniej radyjko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szopen Posted January 23, 2007 Share Posted January 23, 2007 U mnie ustąpiło po wymianie bolców w zawiasach drzwi, kupuje sie taki zestaw naprawczy , kosztuje okolo 50 zł. Nagle wszelkie szumy ustały. Zanim zaczniecie łamać drzwi kolanem , sprawdzcie czy przypadkiem zawiasy nie dostały luzów . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szymeq Posted January 23, 2007 Share Posted January 23, 2007 Nagle wszelkie szumy ustały. Zanim zaczniecie łamać drzwi kolanem , sprawdzcie czy przypadkiem zawiasy nie dostały luzów . Oczywiście - masz rację, należy to sprawdzić - zakładałem, że luzy na drzwiach zostały wyeliminowne i one nie występują Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.