Gość Maras Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 Taki trochę off topic. Możecie zapodać jakimiś linkami, gdzie można sobie poczytać o silnikach i jak jego poszczególne elementy wpływają na pracę, moc itp? Poruszacie tu ciekawe tematy, tylko trochę niezrozumiałe dla przeciętnego kierowcy PS. pavoolon widze na fotce, że masz taki sam jak ja katalog z 1991. To były czasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 no zgadza sie hehe. w necie jest cala masa informacji o tuningu, na forum tez wiadomosci nie brakuje, tu masz prosto i przejrzyscie napisane o co biega: http://www.godula.cc.pl/index.php?mode=Teo...20kompleksowego http://www.chojnacki.com.pl/wersja_GT.php http://www.chojnacki.com.pl/filozofia.php http://www.g20.net/forum/showthread.php?t=16497 PS. no Akarczma wrzucajcie filmy jak to lata, jak wywalisz zwezke to powinno byc konkretnie, warto tez zmienic fragment wydechu miedzy kolektorem a srodkowym tlumikiem zeby dac szanse walkom na pokazanie swoich mozliwosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 zeby bylo widac efekty musze wywalic zwezke,bo ten j**any gaz siedzi,no ale to za pare miechow.moje odczucia sa takie:jezdzi fajniej niz na walkach co byly.Coobcio zna sie na rzeczy,nie kuca na robocie.autko ma wiekszego kopa,a konkretny przy 5000 obrotow,no i widac ze chce sie wkrecic wiecej niz te 7100obr/min.filmy ma Coobcio,ja tylko foty ale wrzuce jak wroce do domu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 no w mordę jeża,to naprawdę wyczynowe wałki,cięzko będzie tym jeździć na ulicy[tzn na codzień]konieczne poważne mody głowicy,oraz korekta oprogramowania,,, moje świątki mają zdaje się268/256,silniczek pracuje równo jak w serii,o dziwo jest o wiele bardziej elastyczny już od 2000obr,ale wydaje mi sięże taka jest specyfikacja mojej przeróbki na gaźniki/jednym słowem na wysokich obrotach będziesz miał szatana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 no ty masz duzo lagodniejsze walki, jak zamawialem to Swiatek mowil ze do SR20DE mozna dawac agresywniejsze bez problemu, zreszta jutro sie okaze jak to lata. trzeba bedzie pokombinowac z przeniesieniem odcinki wyzej tylko kij wie ile wytrzymaja sprezyny zanim zaczna plywac zawory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 no czekam z ciekawościąjak to będzie hulać,na 7,0 na gtechu zejdziesz może :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 ciekawe jak sobie odcinke przeniesiesz?? jednyny mi znany sposób to STAND ALONE temat dogłebnie sprawdzany nie tylko przeze mnie na tym forum koszt stand alona:od 5 kpln!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 no Ty masz i tak lepiej, u mnie jest redline na 6500 wiec ewentualnie skonczy sie na przekladce kompa z GT (7100), dobre i to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 no Ty masz i tak lepiej, u mnie jest redline na 6500 wiec ewentualnie skonczy sie na przekladce kompa z GT (7100), dobre i to hmm a myslisz ze bedzie o plug&paly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 ewentualnie moze zmiana kompa na tego z Sunny GTi - licznikowe 7600 zdaje sie A wracajac do walkow... wszystko fajnie, ale moze mi powiecie dlaczego jeszcze niedawno po odblokowaniu dolotu i wydechu silnik krecil mi sie z checia do redline'a a teraz czuje troche wczesniej spadek mocy... czym to moze byc powodowane, czyzby wlasnie wytarcie walkow?? Bo tez bym sobie wsadzil taki hardcore walki, ale po co jezeli przez defekt czegos innego nie bede mogl ich wykorzystac na wysokich obrotach?? Tak wiec pytam, a moj problem chyba nie jest odosobniony bo juz cos tam slyszalem wczesniej na ten temat... na wolnych obrotach zaczyna brzmiec jak diesel, a powyzej 7000 traci moc... ktos wie cos?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 jak klekocze to głowica do roboty....ja właśnie sie na to szykuje lada tydzień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 komp z GT powinien podpasowac choc na 100% nie wiadomo, z sunny GTI nie podejdzie, zreszta rolkowe dzwigienki na seryjnych sprezynach by nie przezyly takich obrotow - plywanie zaworow pewne PS. Sami sprobuj odkrecic korek oleju, moze bedzie widac walki, najwyzej pomacaj palcem, a nuz sie uda zdiagnozowac PS2. Gre mozesz mi napisac do jakich obrotow licznikowo dochodzi Twoja alma? bo mi obrotomierz pokazuje ok 6900 na odcince, cos sporo zawyza albo limiter jest wyzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 DO LICZNIKOWYCH 7200-7300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 sorki ze tak wyskocze, czy przestawialiscie odcinke czy jzu tak mieliscie od poczatku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 zmieńcie wtryski na gaźniki,to zakręcicie do ukręcenia korbowodów,hihihi ja ze względów bezpieczeństwa kręcę na 7600 max,choć ze 2 razy dokręćiłem do 8500 :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 ja ze względów bezpieczeństwa kręcę na 7600 max,choć ze 2 razy dokręćiłem do 8500 :wink: hehehehe dobre dobre, tez bym tak chcial to swiadczy o tym ze sa rezerwy w tej dziedzinie, a balem sie ze beda plywac zawory co do odcinki to narazie nic nie ruszalem, P11/N15 maja seryjnie na 7100 a starsze modele jak P10/Sunny na 7500 (wersje GT/GTI) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 a w mojej skurwiele zrobili na 6600. chociaz czasem licznikowo wyskoczy 6700-800 ale to blad pomiaru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 no prosze jak fajnie, i tym sposobem dowiedzialem sie ze musze zrobic glowice :/ hip hip hura :/ no ale trudno, przy okazji sie ja lekko zmodyfikuje najwyzej... tylko kiedy ja na to kase uzbieram :/ A co do stanu moich walkow... faktycznie juz dawno nie sprawdzalem, ale jeszcze pol roku temu bylo ok... No nic, wystarczy wygrac w totka i wszystko bedzie znowu pieknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 wlasnie wrocilem z wawy.jak na tych waleczkach pieknie leci od 5000 do konca.miod.zaraz wrzuce jakies foty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 spoko to czekamy, a jak sie spisuje w przedziale 3000-5000, jest poprawa? PS. wychodzi na to ze u mnie jest odcinka na 6750 a nie 6500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 wlasnie wrocilem z wawy.jak na tych waleczkach pieknie leci od 5000 do konca.miod.zaraz wrzuce jakies foty no to dawaj dawaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Jeżdziłem na tym typie,sorry usiłowałem jeżdzić na co dzien,to są może idobre wałki,ale do sportu.Cała moc ze średnich obrotów gdzieś znika,za to od 5000rpm,to hoho,tylko to nie do jazdy na co dzień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 a hgw.jest fajnie, a jak zdejme gaz to dopiero sie obudzi krowa. lecimy z fotkami kaman. jest sobie silnik i lecimy z koksem waleczek zdjety i nowy lezy zalozony fajne dresy czary mary hokus pokus i ciach ostatnie dociagniecia i cacy.tu fotka po kreceniu rozrusznikiem.smarowanie jest Coobcio wroci to wrzuci lepsze foty i film pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 ze tak zapytam. to wy macie po jednej krzywce na 2 zawory?? :shock: w mojej kazdy zawor ma osobna krzywke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 to nie byly dresy :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.