Coobcio Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 Chłopaki to jest przebeig mocy i momentu Seryjnej P11 tej 135konnej... Teraz czekamy aż PAvoolon zmierzy się na hamowni i nałozymy jeden wykres na drogi i będzie wiadomo ile dają same walki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 tez jestem ciekawy. a ile moga dac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 no mam nadzieje ze niedlugo bedzie wykres, ok + 15 koni powinno byc bylem sobie dzisiaj polatac, do 180 idzie jak szatan ale jak wbijam piatke to predkosciomierz staje na 200 i koniec. ten sam objaw co po kupnie, widac nie sluzy mu stanie tyle czasu, mierzenie g-techem nie ma zadnego sensu, zero trakcji, a podczas jazdy przy redukcji na 2 jedno wielkie szuranie opon hehe a sa zmiowe 195 jedyne co zostalo to zmiana oleju i kontrola AFR na hamowni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 o tak AFR jak bajbardziej... Stary jeszcze tyle przed Toba SMT6 troche wyciśnie z tych wałków Power Buton też u GREGA76 dal 5KM i 6Nm jakoś tak ale zalewalo go przy 1200obr.min. Czekamy na wyniki z hamowni i pomiary AFR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 no mam nadzieje ze niedlugo bedzie wykres, ok + 15 koni powinno byc jedyne co zostalo to zmiana oleju i kontrola AFR na hamowni olej zmieniaj jak najcześciej jak go wysoko kręcisz, to nie zaszkodzi co 6 koła na przykład, a AFR TO MUS!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 ja musialem miec ch... w dym afr na seryjnej pompie paliwa, bo teraz silnik zupelnie inaczej chodzi po wymianie na pompe z s14 i spalil na 100 jakies 2L wiecej. znam sie tyle co nic ale tak podejrzewam.... :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.