Coobcio Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 GRE ma Almere GTI z nieco nowszym SR20DE - na rolkach i jego silnik ma odcinkę na 7100 a czerwone pole zaczyna się od 7000 - zegary ma orginalne. Natomiast młody ma Silnik SR20DET z ECU od SR20DE (dzwignei bez rolek) i kręci mu się motor do 7500obr.min (czerwone pole też od 7500) - zegary ma ze zmienionymi tablicami. Co do wyższego kręcenia twojego silnika a montarzu turbo to polecam napisać osobny temat i nierobić tu offtopa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość --Mlody-- Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 turbo to świetna sprawa, wspaniale podnosi i uspokaja charakterystyke mocy. Po obejrzeniu dwóch filmików a konkretnie: a4alma2.MOV DSCN2779.mov mam kilka pytań: 1. na filmiku a4alma2.MOV obrotomierz jest po prawej stronie i czerwone pole zaczyna się od 7 tys obr, a na filmiku DSCN2779.mov obrotomierz jest po lewej stronie i czerwone pole zaczyna się przy 7.5 tys. Inna jest też czcionka i barwa cyferek na wskaźnikach. Zmieniałeś tablice wskaźników, czy zmodyfikowałes same tarcze i przy okazji zamieniłeś miejsce obrotomierza z prędkościomierzem? 2. Wcześniej pisałeś że masz 236 koni @ 0.5 bara, a teraz że 236 koni @ 0.55. W jakim celu podniosłeś cisnienie na turbosprężarce i czemu nie wpłynęło to na zmianę mocy maksymalnej? 3. Ile Twój silnik miał w serii a ile po poszczególnych modyfikacjach i jak się to przekładało na osiągi? 4. Czy zmieniałeś skrzynię biegów między tymi filmikami? 5. Czy wg Ciebie w seryjnym silniku SR20DE takim jak u mnie lepiej jest podnieść moc do np 180 KM nie podnosząc odcięcia (7 tys) za pomoca turbosprężarki czy np samych wałków, wydechu, dolotu itp. 1. Tarcze zmienialem i projekt z logo `nismo` i gtR byl robiony na zamowienie . Tak wogole to rozmawiamy o 2 roznych samochodach, czyli SUNNY i Almerze , a one maja zupelnie inne zegary. 2. Cisnienie doladowania jest caly czas takie samo, roznica wynikala z dokladnosci podawanych cyfr, tzn wczesniej do `dziesiatych` a teraz dokladnie podalem co do `setnych` . W zasadzie roznica pomiedzy 0.5 a 0.55 jest zadna wrecz nieodczuwalna, tymbardziej ze same warunki atmosferyczne podnosza badz zmniejszaja wartosc ladunku podawaniej w jednostce powietrza, czyli w duzy mroz samochod idzie znacznie lepiej a wskaznik doladowania wchodzi na delikatnie ponad 0.6 bara. Sam z siebie, bez recznego zwiekszania cisnienia. 3. Seria byla w specyfikacji 2.0 16V , 155 w serii (silnik z primery GT) po paru dorbnych przerobkach, jak na wolnossace 2.0 jechal rewelacyjnie, prawie jak Samiego Osiagi po modyfikacjach jesli chodzi o odczucia z jazdy - astronomiczne, co do danych w sek no to do 100 km/h ponad sekunde lepiej (bylo 6.XX ) , a na 400 w zasadzie nie wiem. 4. Skrzynie mam z primery wiec jest dluzsza niz w almerze grze, widze ze nie skumales ze to filmiki z 2 roznych samochodow 5.W Twoim przypadku lepiej pobawic sie w walki i strojenie smt6 , jakis luzniejszy aczkolwiek nie wiele glosniejszy wydech i brnac pod 180KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 dzięki za odpowiedzi. Zawsze myślałem że jak jest 0.55 i się zaokrągla topodaje się w górę a nie po prostu odcina 5 co do 4 - wiem czyje to filmiki, źle sformułowałem pytanie powinienem zadać je nieco inaczej: kto z was zmieniał skrzynię, czyli jaka jest róznica w skrzyniach między tymi dwoma fimikami. Ps myślałem że sunny i almera mają te same wskaźniki tak to jest jak się pisze 2 posty naraz musze sie bardziej koncentrować na tym co piszę bo nieraz jak przeczytam swój post to widze takie kwiatki że głowa boli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 myślałem że sunny i almera mają te same wskaźniki Niestety nawet Sunny N14 '91 i Sunny N14 '94 maja inne zegary. W '93 zmienil sie predkosciomierz z linki (obr z lewej) na elektrycznie sterowany (z prawej) i stad zmiana miejsc (chyba po to zeby latwiej odroznic). W Sunny GTI do konca produkcji byl na linke, a w Almerze GTI z tego co pamietam juz na impuls elektryczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.