Guest cerber Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 Szukam info na jakiej zasadzie dział ten wskaźnik, bo po rozebraniu zbiornika paliwa i ponownym złożeniu przy zatankowaniu do pełna wskazówka wychla mi się tylko do poziomu 3/4 i dalej nie idzie. Zastanawiam się czy taki wskaźnik jakoś trzeba ustawić, czy może pływak o coś zachacza i się blokuje w zbiorniku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cerber Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 Dobra temat już rozwiązany. Troche grzebania było pod siedzeniemi ale się udało. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Qubba Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 Dobra temat już rozwiązany. Troche grzebania było pod siedzeniemi ale się udało.Pozdrawiam to sie pochwal co zrobiles :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zicoo Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 wlasnie bo u mnie pokazuje to co che a nie to ile mam paliwa w zbiorniku :? opisz cos to moze skorzystam z dobrych rad i cus poprawie :wink: :wink: :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Michalek Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 Ja w swoim wyjalem pływak przy robieniu spodu. Teraz nie wiem po co!!! bo zaczal mi zle wskazywac :////// czy ma ktos pomysl jak to naprawic?? mozna po prostu kupic nowy pływak i ewentualnie jaka jest jego cena ??? Pozdrawiam. Sunny N13 1.3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Xzandafer Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 U mnie jeszcze smieszniej ale to nie z winy plywaka. Po podlaczeniu nowych zegarow wskazowka skoczyla na maxa (nawet poza skale ) i tam zostala na dobre, heh! Wiem, ze tak milo i optymistycznie to wyglada ale wole zeby dzialala Moze ktos kto to przeczyta wie w czym problem... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INC Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 U mnie jeszcze smieszniej ale to nie z winy plywaka. Po podlaczeniu nowych zegarow wskazowka skoczyla na maxa (nawet poza skale ) i tam zostala na dobre, heh! Wiem, ze tak milo i optymistycznie to wyglada ale wole zeby dzialala Moze ktos kto to przeczyta wie w czym problem... a u mnie calkowice w dol opadla looknij na moj temat na forum almery: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=12939 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cerber Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 No to było tak Samochód był kompletnie rozbierany do pospawania podłogi (ale to pikuś) głównie nadkoli a potem do konserwacji. No i po złożeniu na początku wogóle nic nie wskazywał. Okazało się że styki już nie łączyły na kostce. Kostkę więc odciełem i zlutowałem przewody bezpośrednio. No i już działał. Zatankowałem do pełna a tu zonk bo wskazówka wychyla się do 3/4 i dalej nic. Wię myśle że albo pływak się zawiesił (bądz zachacza o coś) albo się coś innego popsuło (np wskaźnik). Ale myśle sobie że zanim zaczne grzebać w zbiorniku pełnym paliwa sprawdze wskaźnik. Zdjełem więc tylnie siedzenie i na wiązce wychodzącej ze zbiornika sprawdziłem jakie są napięcia i które to + a który -. Wiedziałem że pokazywanie poziomu paliwa odbywa się na zasadzie przesuwania wskazówki po opornikach no i podałem 12 v na wskaźnik i wskazówka poszła na full. Więc już wiedziałem że to coś z czujnikiem w baku. No i odkręciłem i przyjżałem się. Okazało się że zle założyli mi ten czujnik, bo jest tam taki ząbek w który ma wejść obudowa wraz z czujnikiem ustawiająca go pod odpowienik kątem. A oni mi ten czyjnik zapakowali na siłe i nie trafili w ząbek No i to tyle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marud Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 U mnie może byc pusto w zbiorniku a i tak będzie pokazywało że jest 1/3 poziomu. Wyjmowałem juz pływak i zauważyłem, że ścieżki od oporników są zatarte mniej wiecej na tej właśnie wysokości. Sprawdziłem oporności na nich i niby wszystko jest ok, z tym, że wygląda to tak jakby przerwy między nimi były pozłączane. Próbowałem to wyczyścić ale nic nie dało. Da się to jakoś naprawić czy po prostu kupić używkę i wymienić ? Jeszcze jedno nurtujące mnie pytanie. Z boku jest taki mały zbiorniczek w kształcie walca do którego jest podłączony kabelek. Co to jest ? pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejka_sz Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Jeszcze jedno nurtujące mnie pytanie. Z boku jest taki mały zbiorniczek w kształcie walca do którego jest podłączony kabelek. Co to jest ? Czujnik od rezerwy. Jak czujnik nie jest zanurzony w benzynie to wtedy kontrolna swieci na desce. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marud Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Czujnik od rezerwy. Jak czujnik nie jest zanurzony w benzynie to wtedy kontrolna swieci na desce. Dzięki za podpowiedź Znaczy, że uszkodzony bo się nie świeci pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cerber Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 A ja taki czyjnik właśnie widziałem na allegro ooo tu http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=83586994 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejka_sz Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 A ja taki czyjnik właśnie widziałem na allegro ooo tu http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=83586994 To jest czujnik poziomu paliwa (na wskaznik) a nie czujnik rezerwy.. Tak wyglada pompa paliwa wraz z czujnikiem poziomu paliwa i czujnikiem rezerwy: A tak wyglada sam czujnik rezerwy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cerber Posted January 29, 2006 Share Posted January 29, 2006 Jak bym mógł to bym ci zaśpiewał nie nie nie To co na alegro jest to jest do wersji gaźnikowej i u mnie tak cały ten element wygląda i jest tam zarówno jak widać pływak wraz z wskaźnikiem poziomu paliwa jak również czyjnik rezerwy umieszczony wewnątrz walca z siatki. A to co pokazałeś na zdjęciach to jest do innych wersji które mają oprócz tego wszystkiego również pompe paliwa, a gażniki tego nie mają. Pozdrawiam PS Do wersji z wtryskiem też widziałem ten cały element z pompą na allegro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejka_sz Posted January 29, 2006 Share Posted January 29, 2006 Nie bede sie z Toba sprzeczal bo nie mialem tego w rekach co jest wystawione na allegro. Powiem tak.. to co tam widze ma tylko plywak wraz z czujnikiem poziomu paliwa. Nie widze tam nigdzie czujnika rezerwy. Ten walec z siatka to nic innego jak filtr wstepny paliwa. Ten okragly walec (sitko) zalozony jest bezposrednio na rurke paliwowa... gdziez jest przewod elektryczny od tego czujnika? Wewnatrz rurki? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marud Posted January 29, 2006 Share Posted January 29, 2006 Allegro gaźnik, maciejka_sz wtrysk. Problem rozwiązany:) A ten czujnik rezerwy w wersji gaźnikowej na fotce z Allegro jest zasłoniony wstępnym filterkiem. pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sparrow_ Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Mam pytanie zwiazane z czujnikami i wskaznikiem poziomu paliwa poziadam sobie nissana sunny 2.0 D i wskaznik paliwa dzial dosc dziwie, przykalad z zycia wziety: mialem okolo 1/3 zbiornika paliwa zatankowalem do pelna wskazowka jak stala na 1/3 tak i stala nie ruszyla sie dopiero po uplyei jakiegos czau 3 h badz tez calej nocy wskazowka sie poruszyla ale gdy mialem zalen apo sam kurek wskazowka badzo szybko opadla i po chwili znou sie podnosila, oraz od pewniego czasu caly czas siweci mi sie rezerwa ("lekko" swieci). co to moze byc pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiX Posted July 5, 2006 Share Posted July 5, 2006 Witam mam problem z pływakiem (chyba). Wczoraj bedąc pewnym ze mam w zbiorniki jeszcze ok 9litrów paliwa wskazówka była prawie na pierwszej kresce pojechalem po znajomą gdy wskazówka spadla nagle na czerwone pole i zapaliła się rezerwa wróciłem do domu auto nagle zgasło zrobiłem ok 15km , się okazało brak paliwa. Dziś poszedłem z karnistrem na stacje zalałem do karnistra 6 litrów zalałem auto i nagle wskażówka pokazuje prawie do pierwszej kreski ze jest ok 12 litrów. I teraz pytanie co to może być :?: Już zaczołem rozbierać auto zeby dostać się do pływaka, ale troche mam stracha bo tam pełno benzyny jest. Pozdrawiam i czekam na podpowiedz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INC Posted July 5, 2006 Share Posted July 5, 2006 Witam mam problem z pływakiem (chyba).Wczoraj bedąc pewnym ze mam w zbiorniki jeszcze ok 9litrów paliwa wskazówka była prawie na pierwszej kresce pojechalem po znajomą gdy wskazówka spadla nagle na czerwone pole i zapaliła się rezerwa wróciłem do domu auto nagle zgasło zrobiłem ok 15km , się okazało brak paliwa. Dziś poszedłem z karnistrem na stacje zalałem do karnistra 6 litrów zalałem auto i nagle wskażówka pokazuje prawie do pierwszej kreski ze jest ok 12 litrów. I teraz pytanie co to może być :?: Już zaczołem rozbierać auto zeby dostać się do pływaka, ale troche mam stracha bo tam pełno benzyny jest. Pozdrawiam i czekam na podpowiedz no to co ze benzyna ?? bedziesz troche smierdzial co do wskaznika.... on pokazuje orientacyjnie. moze poprostu stales na gorce i sie przelalo pod plywak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dominik86st Posted July 5, 2006 Share Posted July 5, 2006 u mnie to norma że wskaźnik się zacina, np jest na drugiej kresce od góry od dobrych 300 km i ruszy się jak trochę powalę w zegary jak w ruski telewizor... pływak? zegary? kit z tym i tak mu nie ufam, patrzę na kilometromierz zawsze, ale fakt że przydałby się przynajmniej dla ogólnego wglądu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiX Posted July 5, 2006 Share Posted July 5, 2006 ale to się zdarzylo pierwszy raz. 2 dni wczesniej zatakowałem go pod kurek, to może się plywak troche wygioł. Dobra ide działać z tym pływakiem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cerber Posted July 5, 2006 Share Posted July 5, 2006 No nie wiem czy dobrze szukasz przyczyny bo: Napisałeś " wskazówka spadla nagle na czerwone pole i zapaliła się rezerwa" Ogólnie jest tak że pływak jest urządzeniem mechanicznym a wskaźnik rezerwy jest czujnikiem elektronicznym i na dodatek są oddzielnie wic jeśli nawet by się pływak zawiesił to wskaźnik rezerwy by się zapalił w momencie niskiego poziomu paliwa. Ja bym sprawdził przede wszystkim stan kostki będącej pod tylnimi siedzeniami, może coś nie łączyło na stykach. Pozatym nieruszałbym tam pływaka bo chyba że powtórzy ci się znowu historia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mikey_one Posted July 5, 2006 Share Posted July 5, 2006 Witam. U mnie czujnik poziomu paliwa jeszcze jakiś czas temu działał jak chciał, a teraz przestał wogóle. Na dniach zabieram się za to. Jak go rozszyfruję i dojdę co jest co to może rozwiąże się trochę problemów i niewiadomych u innych. O postępach poinformuje na bieżąco... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tomi_ Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 U mnie może byc pusto w zbiorniku a i tak będzie pokazywało że jest 1/3 poziomu. Co to jest ? Miałem kiedyś dokładnie tak tak w Primerze P10. Wieszał sie pływak. Rozwiązaniem okazało się: poluzować pompę paliwa, obrócic ją nieznacznie prawo (lub w lewo już nie pamiętam) i przykręcic z powrotem. Niewielki obrót całej pompy sprawił, że pływak przestał haczyć o coś. Pozdrawiam Tomi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
And482 Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 A u mnie nic nie dziala ani kontrolka ani wskazówka :( ale chyba zaczne od bezpiecznikow sprawdzania Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.