Coobcio Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 głowa do góry Turbo też idzie do tego wsadzić z cziekawymi efektami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Qrde zaczynam łapać bakcyla, w najbliższym czasie bede miał po znajomościach dostęp do złomowanych autek. Od czego by taka turbina podeszła? Ostatnio stała 525TD albo 524td jakoś takie tam chyba motory były coś około 90 lata, ale tylko przednia połówka z silnikiem (była już przepalona na pół). Może turbo od niej pasować,bo jak tak o ja już jutro z samego rańca zacinam na złom czy jeszcze tam stoi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 turbina od 525, może i by była, trzeba by ją zobaczyc i pomierzyć strone wydechowa i ssącą oraz jak duzy jest WG, na pewno duzych mocy na niej nie uzyskasz, ale powinien być mały lag i duzy moment, jednak najlepiej jak byś znalazł cos od benzynki, może jakąś turbinke z grupy WV od 1,8T, ona sie szybko wkręca i myślę że do 1,6 była by idealna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 WG ?? Lag ?? A jezeli tylko od benz to bedzie problem bo rzadko coś takiego jest w benz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 wg to chyba chodzi o westgate-a a lag to tzw turbo-dziura. turbina z 525 tds mogla by byc ale duzo by nie dala. jest raczej mala ale sie dobrze wkreca i nie trzeba duzo czekac na jej efekty. poczytaj troche na streetracing.pl tam znajdziesz duzo informacji o turbo i innych takich... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 głowa do góry Turbo też idzie do tego wsadzić z cziekawymi efektami No też racja, ale jakim kosztem? Śledząc Twoje zmiany, to poprostu mnie przerasta, a poza tym musiałbym z połowę samochodu wymienić, żeby coś z tego było. Teraz wysoko nie wkręcam silnika, bo nie mam takiej potrzeby. Sama turbina kosztuje pewnie ze 3000 zł, a przeróbki? Lepsze hamulce? Lepsze zawieszenie? :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 za 1000zł możesz mieć turbine po regeneracji, w 3500zł można się zmieścic z całym zestawem jak się robi taki zupełny lajcik......... ja teraz kombinuje z elektrycznym turbo przy skodzie fabii, zawsze jest to jakaś alternatywa, dam znać jak to będzie działało , ale oczywiście u siebie montuje zwykłe turbo jak do tej pory wyniosło mnie ok 3500 i brakuje mi tylko wydechu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 A jaki daje przyrost mocy, momentu Twój tuning? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Ostatnio na Marynarskiej widzialem civica coupe (tez 3 dzrwiowy sedan taki ) bialo-zielony chyba. Taki mega optyk tuning jak z 2f2f- ale nie dal sie sprowokowac... WYDYGAL SIE PEWNIE NISMO :twisted:albo uznal ze 90PS Nissan to moze mu naskoczyc i Cie olal PS Sedan jest 2D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 A jaki daje przyrost mocy, momentu Twój tuning? sory pominołem obróbke głowicy (ale ona normalnie nie jest konieczna) i wychodzi że kosztowało mnie to juz ok 5 tys, przyrost ma być z seryjnych 130PS do 200-220 PS, a ile będzie zobaczymy........, może i ciut wiecej..... jeżeli chcesz zrobić jakieś lajtowe turbo które ci powinno dać do 40-50% przyrostu mocy to będzie ci potrzeba: turbina ok 800zł IC ok 250zł orurowanie 400zł kolektor ok 600 smt6 i strojenie ok 1000zł przewody olejowe ok 200zł ewentualnie jeszcze robocizna jakaś (ja robie sam), możliwe że i wtryski będą poptrzebne ale tego nie wiem w przypadku 1,6 pewnie by się okazało podczas strojenia(ok 300zł), no i wydech żeby mieć lepsze efekty ale to nie jest konieczne i to można odłozyc na później w sumie wychodzi ok 3550.... ale można wszystko sobie kupowac po koleii i nie wszystko na raz, ja już swoje części kompletuje dobre cztery miesiące......... jak by cos to wal i pytaj na pewno ja i coobci pomożemy, miło by było mieć w klubie 1,6 turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Ostatnio na Marynarskiej widzialem civica coupe (tez 3 dzrwiowy sedan taki ) bialo-zielony chyba. Taki mega optyk tuning jak z 2f2f- ale nie dal sie sprowokowac... WYDYGAL SIE PEWNIE NISMO :twisted:albo uznal ze 90PS Nissan to moze mu naskoczyc i Cie olal PS Sedan jest 2D sedan jest 4D a coupe 2D pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 sprawna turbine z bmw 2,5 TDS mozna wyrwac juz za 400-450zł, mialem taka wiele razy w reku i moge ja śmiało polecic do silników nissanowskich 1,4 i 1,6 tak na sofcika do ok 140-150 KM nadaje sie idealnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość duce Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 A tak skoro juz mowa o turbo to slyszal ktos o nim w CGA3DE czyli takim moim 1.4?? Mysle, ze tak ze 110 - 120 HP mozna by wyciagnac... Zmiescilbym sie w 3000 PLN? I czy musialbym zmieniac skrzynie? Jezeli tak to koszt pewnie bylby znacznie wiekszy.... bo NCVT to delikatne jest przeciez... PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 nie jestem w stanie odpoweidzieć czy CVT wytrzyma - trzeba poszukać odpoweidzi na zachodznich forach... :x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 kurde no coobcio.... zarazasz turbochoroba... zaczynam sie rozgladac za jakas robotka w wakacje... to moze wystrugam 1.4 turbo ;] jak w hondzie sie da to czemu nie w nismo... tak ze 140 KM chociaz wycisnac... a moze sie da wiecej ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 pewnie że się da wiećej, nawet dużo więcej kwestja $$ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 pewnie że się da wiećej, nawet dużo więcej kwestja $$ no musze jakas robotke na zachodzie znalezc... chociaz na miesiac lub dwa, jak myslisz... 3500-4000 na start by starczylo ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 na start czego :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 na soft turbo do 1.4 ;] takei zeby sie fajnie na zakupy jezdzilo i zeby robilo psss czyli na turbine, kolektor, przewody olejowe, smt, wskazniki, ic, bov i oczywiscie strojenie. tak zeby z 0,5-0,8 bara nadmuchac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 0,8 bara hehe to juz jest sporo. zwykle faktyczne koszty przekraczaja to co sie wczesniej zaplanowalo, mysle ze na takiego sofciaka musisz liczyc z 5000-6000 lacznie, chyba ze masz dojscia i nie wyskocza zadne trudnosci przy robocie to moze troche mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mushroom Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 A czy ktoś się zastanawial nad kompresorem turbo? Jaki koszt tego jest? Słyszałem, że są gotowe zestawy i wychodzi to tanej jak turbo?? Nie wiem ile z tego jest prawdy, więc proszę o zabranie głosu kogoś kompetentnego. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 to w końcu nad kompresorem mechanicznym czy turbosprężarką, bo to nie to samo 8) kompresor jest z tym fajniejszy że auto natychmiastowo reaguje na dodanie gazu. Pewnie że można założyć np w salonie toyoty można sobie zamówic jako dodatek do wielu wersji toyoty. Kwestia zmian nastawow komputera i zamontowaniu przekładni do napędzania kompresora. Można też pomyśleć nad kompresorkiem ekektrycznym, ktory powinien mieć mniejszy pobór mocy, podobnie niż mechaniczny, podobnie jak np elektryczna pompa oleju jest bardziej ekonomiczna od pompy napędzanej paskiem rozrządu. Ale ten świst turbiny jest debeściarski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mushroom Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 chodziło mi o kompresor mechaniczny turbo, nie turbosprężarkę, wiem że to nie to samo i jak silnik reaguje na to, ale jak z montażem tego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 chodziło mi o kompresor mechaniczny turbo, nie turbosprężarkę, wiem że to nie to samo i jak silnik reaguje na to, ale jak z montażem tego?? chodzi ci o cos jak G w vw ?? no to ci powiem ze duzo tym nie nadmuchasz a finansowo cie to moze tez drogo wyjsc... musisz na to znalezc miejsce, jakas przekladnie zrobic... nie wiem czy to oplacalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 chodziło mi o kompresor mechaniczny turbo, nie turbosprężarkę, wiem że to nie to samo i jak silnik reaguje na to, ale jak z montażem tego?? jak widzisz że to nie to samo to czemu wciąż piszesz "turbo" o kompresorze mechanicznym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.