Guest pawel_s Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 Niestety w moim autku już drugi raz poszła głowica. Po zasięgnięciu opinii kilku osób nie będę jej ponownie spawał. Szukam teraz nowego silnika. W innym topicu przema77 podesłał mi link do aukcji na allegro, http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=84728591 gdzie ktoś sprzedaje rozbitą P11 2.0 TD na części. Ma do sprzedania cały silnik chyba we w miarę rozsądnej cenie, ale boję się go kupić w ciemno. Tutaj wielka prośba do Was klubowiczów (szczególnie tych z północnej Polski). Czy ktoś z Was mógłby podjechać do Gdyni i obejrzeć ten silnik? Porozmawiać z człowiekiem i ocenić czy gra jest warta świeczki? Przy rozmowie w cztery oczy można się więcej dowiedzieć niż przez telefon. Jeżeli, ktoś miałby czas i ochotę to niech się do mnie odezwie na maila. Z góry wielkie dzięki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zetek Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 Witam. No przykra sprawa. Dlaczego za pierwszym razem poszła Tobie głowica???? CO do jej spawania to chodźby nie wiadomo kto ją pospawał w DIeslu to i tak kiedyś zawsze siądzie na nowo. Nie lepiej kupic samą głowice?????????? Oczywiście chodzi o koszty. Co do ceny silnika to jeżeli dają tzw. gwarancje rozruchową to brać. Pozdrówka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawel_s Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Witam.No przykra sprawa. Dlaczego za pierwszym razem poszła Tobie głowica???? Za pierwszym razem to było zaniedbanie poprzedniego właściciela U mnie ujewniło się to po zmianie płynu chłodzącego - porzedni był chyba z jakimiś uczelniaczami Nie lepiej kupic samą głowice?????????? Oczywiście chodzi o koszty. Może i faktycznie lepiej. Ale miałem robiony pomiar kompresji na moim silniku i wyszło mi po 28 barów na każdym cylindrze. Z tego co wiem to powinno być około 32. Teraz się boję, że jak zrobię głowicę i założę to później mi wyjdzie coś z kompresją i znowu będę musiał coś z tym silnikiem zrobić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaano Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 ...kuzyn mechanik mowil mi ze jeszcze nie widzial dobrze pospawanej glowicy... ale ponoc w dieslach to dosc popularna usterka (cisnienie, drgania..) ;((( ..do Gdyni mam jeszcze dalej niz ty ) tak swoja droga to chyba trudno bedzie ocenic stan - przebiegu nie ma podanego!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawel_s Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 To napiszcie mi jeszcze co byście zrobili na moim miejscu. Mogę kupić silnik (z pompą wtryskową) po przebiegu 136 kkm na 30 dniowej gwarancji. Silnik sprzedaje firma sprzedająca nowe i używane części do samchodów japońskich. Chcą za taki silnik ok 4300 pln. No i z drugiej strony ten silnik na allegro za połowę tej ceny. Sprzedający coś przebąkiwał, że samochód miał przejechane ok 160 kkm i też się zgodził udzielić mi gwarancji 30 dniowej. Tutaj z przebiegiem może być różnie. Mój też ma na liczniku 149 kkm a jestem pewien, że jak go kupowałem miał już ponad 200 kkm (pisałem kiedyś o tym na forum). Zastanawiam się również jak wyegzekwować ewentualną gwarancję. W ogóle nie wiem jakie ma znaczenie taka umowa cywilna (chodzi o to jak to osoba prywatna a nie firma wystawia taką gwarancję). Ostanie pytanie. Czy ma znaczenie to, że osprzęt silnika będzie pochdził od innych producentów? Zdaje mi się, że u mnie jest bosch, a w obydwu tych silnikach jest osprzęt zexela. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest przema77 Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 4300 za silnik to dużo za dużo.... będę szukał dalej i popytam się jeszcze. wstrzymaj się jeszcze pare dni! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawel_s Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 Wielkie dzięki za pomoc. Ale co myślisz o tym silniku za 2 tysiące z Gdyni? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest przema77 Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 jeżeli nie zobacze to nic nie powiem...niestety a prawdy od sprzedającego nigdy się nie dowiesz.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaano Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 silnik za 2 tys. jest znosna cena - zawsze mozesz przelozyc tylko glowice a reszte zatrzymac na wszelki wypadek, jesli masz swoja pompe dobra to poco by ci byla druga? a 4 tys - tego juz nie odzyskasz - widziales jak stoja Primerki - ja zastanawiam sie za ile moglbym sprzedac swoja, bo chcialbym cos wiekszego i wlosy mi sie jeza!! jak tak dalej pojdzie to tylko "bencka" sie oplaci ( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest adamm Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 Paweł, jak masz w silniku pompę Zexela, to oznacza że silnik jest sprzed 98r, bo Zexela wstawiali w pierwszych p11-kach. Więc wątpliwe jest aby 9-letni silnik miał przejechane mniej niż 200kkm, chyba że juz od 5 lat leży na półce. Cwaniaki co handlują częściami, wiedzą że diesel nissana może mieć i przebieg 300kkm i nie wykazuje objawów zużycia, więc łatwo im wciskać bajery na temat przebiegów. Ja bym Ci radził - kupuj silnik nie starszy od tego co masz, a unikniesz wielu kłopotów. PS. Z tego co pamiętam w pierwszych silnikach CD20T (tych na Zexelu) był inaczej rozwiązany temat prędkościomierza pozdr Adam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawel_s Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 Jeszcze jedno pytanie. Czy może być spowodowana niższa kompresja (28 barów zamiast 32). Dodam, że pomiar miałem robiony po spawaniu głowicy i przejechaniu ok 5 tysięcy km. Czy wymiana samej głowicy na nową może coś pomóc czy trzeba będzie jeszcze coś zrobić z dołem silnika? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrzej Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 Wydaje mi się że stan pierścieni i cylindrów... OT - Był silniczek w Wałbrzychu -przebieg ok 130 tys za 2tys.zł - ale sie zmył :cry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawel_s Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 Wydaje mi się że stan pierścieni i cylindrów... OT - Był silniczek w Wałbrzychu -przebieg ok 130 tys za 2tys.zł - ale sie zmył :cry: Mają mieć dostawę w czwartek - piątek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrzej Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 Mają mieć dostawę w czwartek - piątek A mi dziś rano że mam dzwonić za 2 tyg :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Paweł6 Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 Witam kieruje do Pawła s Słuchaj jesli chodzi o tego sprzedawce z Gdyni to ręcze za niego. Wystawiłem kiedys post cyt kontrolka check i nierówne obroty w Dieslu usterka okazał sie czujnik wału obrotów Nowy w ASO kosztuje 270 zł apan Paweł sprzedał mi za 70 zł + sam pokrył koszta przesyłki oczywiscie w stanie idealnym Kilka dni temu znowu u niego zamawiałem i słuchaj za amortyzatory na tył kompletne spręzyny itp oczywiscie 2 sztuki + lusterko lewe kompletne orginalne zapłaciłem tylko 150 zł a to o czyms swiadczy Polecam tego człowieka w 100%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest przema77 Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 hmm......sprężyna to nie silnik.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cornholio78 Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 Bydgoszcz: 052-3425325 gość ma nówki i używki do nissana, silniki też Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaano Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 to wrzuccie jakies namiary mailowe lub tel. - kazdemu sie przyda - (chyba ze nie w tym dziale) - ale jak juz jest.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawel_s Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 Jutro kupuję głowicę i mam nadzieję, że niedługo samochód zacznie znowu jeździć Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest przema77 Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 gdzie kupiłeś i za ile? już uzbrojona i po plantowaniu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawel_s Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 gdzie kupiłeś i za ile? już uzbrojona i po plantowaniu? Z tej aukcji allegro, do której podesłałeś mi link. Jeszcze raz wielkie dzięki. Cena końcowa będzie wiadoma jutro. Chyba raczej z osprzętem bo wykręcana z silnika. Planować będę raczej sam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest przema77 Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 to dam ci dobry namiar jeżeli będziesz potrzebował ,,,, ale dziś nie mam. przypomnij mi się juro na maila;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawel_s Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 W sumie to mam kogoś kto to zrobi. Najpierw oczywiście sprawdzi mi ciśnieniow głowicę na zimno i ciepło. Tak z ciekawości w jakiej części miasta masz ten kontakt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest przema77 Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 chyba na krasnobrodzkiej ale nie jestem pewny. jutro będę wiedział Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawel_s Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 chyba na krasnobrodzkiej ale nie jestem pewny. jutro będę wiedział Przy trasie toruńskiej - tam właśnie będę to robił Podobno najlepszy warsztat w wawie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.