Gość Mrozu Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 moim zdaniem wogóle nie powinno się brać pod uwage zmiany wydechu za slabszej jednostki napędowej bo to jechać nie będzie tylko wypije więcej. najlepiej żeby rurka byla zawsze większa (szersza) ale mądrala ze mnie Ale przecież wszyscy piszą o zakładaniu tłumika od najmocniejszych wersji a nie od najsłabszych :?: Nie wiem czemu się dziwisz, że powyżej 4000 nie chciał Ci jechać. To normalne jak nie miał już przepustowości to poprostu dławił silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejwra Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 macie jakiś namiar w Wawie gdzie można kupic cały wydech od almery GTI? ten od Coobcia za***isty ale niestety za głośny będzie a i czy od GTI będzie pasował pod łącznik elastyczny w 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 bez koncowego tlumika tez sie niezle jezdzi, dzwieki rzucaja na kolana, szczegolnie przy zmianie biegu na odcince 8) zreszta mozesz zawsze wrzucic jakis przelotowo-komorowy i po sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 z wydechami to jest skomplikowana sprawa, jak się ścigałem na moto to sam sobie robiłem i konstruowałem wydechy, ale do tej pory nie wiem jakie prawa tym rządzą :roll: np. w kilku silnikach po zrobieniu przelotu miałem spadek mocy... dopiero zrobienie przewężenia w ostatnim tłumiku dało przyrost... co prawda silniki w moto to zupełnie inna bajka bo zaczynją jechać od 10000rpm stąd wniosek że wydech trzeba projektować pod konkretny silnik z konkretnymi modyfikacjami... ciężko jest tak coś trafić na chybił trafił... a przynajmnie modyfikacje trzeba sprawdzać na hamowni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 JA osobiscie nie weirze w jakieś tam teorje co do wydechów trzeba zrobić wiele wydechów i sprawdzać to na hamowni jest tyle mozliwosci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bun Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Czy koncowy tlumik z P10 GT mozna polaczyc z wydechem 2 cale bez kata i tlumika srodkowego w GA16DE. Czy nie bedzie tego wszystkiego ten koncowy dlawil no i czy bedzie w miare cicho? ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejwra Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 dobre pytanie, oczekujemy dobrej odpowiedzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Będzie cichuto, w stosunku do pełnego przelotu, jednak po drodze przydało by się dać jakąś przelotówke. Osobiście jak się już robi wydech caly od nowa to najlepsze rozwiązanie to zrobić pełny przelot tak jak GOAGO na 3 tlumikach - bardzo cicho a zarazem ciekawey efekt akustyczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bun Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 moglbys rozwinac temat z ta przelotowka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 tłumik przelotowy to taki co nie ma przegród, tłumi on tylko rezonans fal, jak się patrzy przez niego to jest to zwykła rura z ponawiercanymi od środka gęsto dziurkami i ta rura jest owinięta materiałem tłumiącym, nazywa się przelotowy bo nie zatrzymuje spalin tylko one sobie lecą jak w zwykłej rurze... mogą być w nim ewentualnie jakieś zwężki które mają na celu wyciszenie.. ale też skutecznie hamują spaliny co jest nie korzystne... jeżeli chodzi o zaadoptowanie ostatniego tłumika z primery GT to ja uważam że może skutecznie zapchać wydech, jak jest już zrobiony przelot na 2 cale to już lepiej przy tym zostać i ewentualnie zastosowac kilka tłumików rezonansowych i też można zrobić ciche autko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bun Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 ok fajnie a tak jeszcze jaki mialby byc cel tego srodkowego przelotowego? no i jednoznacznie prosze : koncowy z GT zapcha ten 2calowy wydech czy nie? i ew. jaki by nie zapchal? ;] edit: myslalem tez o zamianie caleg wydechu na taki z GT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 nie zapchał by dowlony tlumik przelotowy. wydechy przelotowe są bardzo luźne i "niezapychające" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 jaki mialby byc cel tego srodkowego przelotowego? Za pomocą tłumika środkowego przelotowego zachowasz pojemność układu wydechowego (bardzo ważną), nie zdławisz nim przelotu spalin a przy okazji wyciszysz wysokie tony czyli metaliczny dźwięk. Elo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bun Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 czyli optymalne wyjscie to 2 cale srodkowy przelotowy i koncowy przelotowy? i najwazniejsze co z dzwiekiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejwra Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 A czy mógłby ktoś powiedzieć jak ma być??? przelotowe? przelotowy? jeden dwa, z GT czy jak??? od portek jak ma byc najlepiej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Najtaniej to poprostu neich idzie sama rura od kolektora wydechowego powiedzmy te 2 cale ale nie więcej a na końcu niech będize koncowy z 2.0, jak będzie pełen przelot 2" w silniku 1,4 i 1,6 to może być wydech nieco zaluźny, choć dla seryjnych walków to praktycznie nie ma znaczenia i tak będą przyrsty mocy i tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejwra Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 A najlepiej? A i czy od primery gt bedzie do almery pasował Coobcio jak myślisz? Bo do almery 2.0 GTi trudno za***iście znaleźć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Kazdy tlumik bedzie pasował kwestja przerobienia mocowań i porpwadzenia kawalka rury... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stAWek Opublikowano 24 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 jeżeli dobrze rozumiem te wszystkie wywody to w momencie gdy usune katalizator to powiniem zmienić tłumik końcowy na większy żeby spaliny nie zwalniały a w efekcji żeby nie dławił się silnik. Czy może zmiana w przepływie jest tak minimalna że nie tzreba nic robić??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 Katalizator bardziej blokuje wydech jak końcowy tlumik, dlatego jak się wywali katalizator to znacznie szybszemu złózyciu ulega końcowy tłumik bo to w nim zbiera się ciśnienie. Wycięcie kata to pierwszy krok do rozluznienia wydechu a w efekcie dodania troche mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bun Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 wychech srednicy 50 mm bez kata z srodkowym i koncowym tlumikiem od primy gt to rozsadne? czy moze mniejsza srednica byla by odpowiedniejsza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 bun, Wystarczy sam końcowy od primery GT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bun Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 a wychech 50mm to juz przerost formy nad trescia w tym przypadku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 50mm jak najbardizej się nada. Seryjnie masz chyba 46mm, tłumik przelotowy o takiej średnicy będzie się prosto montwaoło bo będzie nachodzić na twoją rure, dodam że śrendnica mierzona na zewnatrz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bun Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 przelotu narazie nie bedzie ale pozniej mam nadzieje ze uda sie to zrobic... tylko z przelotami niestety taki bol ze glosne sa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.