Gość symek Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Od momentu jak zamontowałem gaz w Słoneczku, co jakiś czas zdarzy mi się, że wyjeżdżę przez przypadek benzynę do spodu. Finał jest taki, że teraz auto na benzynie przygasa (czasami nawet gaśnie), "prycha", dławi się, nie chce jechać. Czy przyczyną tego jest zapchany filtr paliwa ?? Czy może jeszcze coś mogło się "uwalić" ... ??? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 predzej sie zapowietrza... i dlatego... filtr tez moze byc ze wzgledu na to ze na dnie zbiornika zbiera sie caly syf... wymien filtr, zalej z pol baku i powinno sie naprawic. postraj sie tez tak nie wykorzystywac do konca benzy bo szkoda pompy paliwowej.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość symek Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Ok, dzieki. Na allegro znalazłem filtry do Nissanów firmy JapanParts, cena 22zł. Warto to kupić ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość symek Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 A ta firma JapanParts może być ... ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 kup mann lub knecht... bedziesz zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość symek Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Filtr paliwa wymieniony. Ze starego wypłynęło błoto :shock: . Niestety jeszcze coś jest nie tak. Na luzie auto przygasa (100-200obr.) do 3 tyś. "muli go i szarpie" a od 3 tyś. rakieta. Hmm coś mi się zdaje, że przez to, że wyjeździłem „zupe” do spodu pompa paliwa mogła się zapchać ... A może to coś innego ... ??? :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mushroom Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Może masz zły mikser wstawiony. Był gdzieś wątek o tym i objawy były chyba podobne. Powinien być taki z dwiema dziurami. Poszukaj na forum, tam są nawet zdjęcia tego miksera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość symek Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Mikser mam dobry- z dwoma dziurami. Objawy takie pojawiły się po tym jak wyjeździłem zupe do spodu. Wcześniej tego nie było !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekGP Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Ja myślę, że czeka cię teraz czyszczenie gaźnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość symek Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Ehh, ale ja nie mam gaźnika, tylko wtrysk !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekGP Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Sorki. Bielmo na oczach. Chyba za dużo czasu spędzam w necie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 hmm.... a moze sie sprzeglo slizga ? albo przeczysc profilaktycznie przepustnice tym szprejem stp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość symek Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 NIEE, sprzęgło NOWE !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość symek Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Jakie są objawy uwalonej Sondy Lamda. Takie jak moje ?? Zrobilem dzisiaj autodiagnostyke - kod 55 - wiec wszystko ok. Ale podczas testu Lambdy - kontrolka mignęła tylko raz, wiec coś z nią jest nie tak ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 100nx&maxima Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 sprwadz czy nie spadł zaden z wezyków podcisnienia , - pod obudową filtra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 sprwadz czy nie spadł zaden z wezyków podcisnienia , - pod obudową filtraale to wtrysk. Moze nie panikuj przejezdzij troche na benzynie, dawaj mu w palinik niech paliwo oczysci Ci wstryskiwacze, moze bedzie oki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość symek Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Zatankowalem V-Power Racing 99+ i zrobilem 250KM z pedałem w podłodze- nic nie pomogło ... Wiec to pewnie Lambda albo pompa paliwa ... hmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość symek Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Na trasie, na 4 i 5 biegu na obrotach powyzej 3tyś jest super. Na 1,2,3 biegu do 3 tys. lipa- brak mocy i szarpie, a czasami nawet strzeli z wydechu ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość symek Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 No i już wiem co dolega mojej Nysce- okazało się, że mam "uwalony" jeden wtryskiwacz P.S. Tak orientacyjnie- ile może kosztować używany wtryskiwacz do GA16DE ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DJSzmer Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Znajomy ma problem z wymiana filtra paliwa w słoneczku 1.4 beznynka, trzeba go zalac paliwskiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DJSzmer Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Bombel, sunny n14 1.4 na wtrysku (ja mam od zawsze diesle'le, mala przygoda z gaznikowcem made in CCCP) i niestety mu nie pomoge. Ma nowy filtr i chce go wymienic sam ale nie wie czy go zalc trzeba czy nie. Bombel, mowisz wywalic stary, wyczyscic puszke i wrzucic nowy; "finisz"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Bombel, czy ty, aby nie mówisz o filtrze powietrza... W N14 1.4 filtr paliwa ma wymienne wkłady? Ja, u siebie przy wymianie zacisnąłem morsami przewody, wyjąłem stary filtr, założyłem nowy, wciśnąłem dolny wężyk, zalałem filtr benzyną i założyłem górny wężyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz N Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Witam !!! Podłacze sie czesciowo do tematu z pytaniem, bo mowa tu o filterku paliwa. Musze to zrobic a nie wiem jak przeprowadzic to najmniej boleśnie. Czy najlepiej wyjezdzic do konca paliwo i wtedy wymieniac , zeby jak najmniej ucieklo ? Jak najszybciej , najlepiej , najmniej utrudniajac sobie robote wymienic ten filtr paliwa. (nissan 14DS)? Pozdrawiam Mariusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacekb Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 genaralnie nie ma jakies wielkiej filozofii zdejmujesz filtr - wkładasz nowy ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał_sunny Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 a ja mam jeszcze inny problem, przy ostatnim tankowaniu rezerwa sie świeciła, ale mogłem spokojnie zrobić 40 km , aż tu nagle przy 190 km, zabrakło mi paliwa, a tak jak napisałem powinienem zrobić z 220 co najmniej. No i samochód mi zgasł. Ojciec mnie ściągnął do domu, samochód stal przez jeden dzień, i wczoraj wieczorem dojechałem na stacje wlałem do baku 5 litrów, z karnista i miałem jechać na stacje samochodem żeby do tankować więcej, aż tu nagle odpalam samochód, odpalił i zaczął tracić obroty i gaśnie, przez chwile było dobrze, ale później już jak odpalił, wsiadałem jak chciałem ruszyć to znowu z obrotów, jak na gaz wciskałem to mi nie reagował. i odpalił było normalnie i jechałem sie przejechać i zaczął sie krztusić i tak cały czas, nie wiem co może być czy wtryski zaciągnęły syfu jakiegoś z baku czy co? Wtedy jak mi zgasł to nic nie robiłem nie odpalałem i czekałem za ojcem. Co może być nie tak? dodam że jak chodzi i prze gazuje mu porządnie tak 4-5tys obrotów zejdzie poniżej do 800 obrotów i na gas juz nie reaguje. Z góry dzięki i proszę o szybka odpowiedź bo bardzo pilne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.