Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Coobciowóz - aktualnie 320KM & 420Nm @ 1 bar


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

o f*ck jaka locha... W sumie to mam procedurę startową ale w FWD to jakoś tak ciężko zastosować bez upalania laczy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W teorii to najlepsze przyspieszenie osiąga się na lekkim poślizgu opon, więc mysle,że jak to dobrze wystroisz to będzie dla nas małe zaskoczenie jak zobaczymy wyniki przyspieszeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawość mnie zżera ile do stówki teraz autko ma ? ? ?

PS. jak będziesz robił STAGE III to sprzedam ci moje maleństwo

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/816b798a859e7b2c.html :D:D:D:D

 

czy to jest HOLSET???jakie to ma potencjał chyba ze 450koni,co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy to jest HOLSET???jakie to ma potencjał chyba ze 450koni,co?

Do takich mocy żeby była mowa o w miarę streetowym wozie to tylko coś na Ball Beringu, moim idolem jest GT3071R, jak odłożę z czasem 4 tyś zł to kupię ją :)

 

Ale za nim do tego dojdzie to czeka mnie trochę pracy u Kiviego nad moją primera, trzeba wreszcie podmienić dół silnika na SR20DET :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No już wszystkie graty budowę mocnego dołu zebrane, oto i one:

DSCN1807.jpg

 

Czyli mamy tu wszystko co pozwoli mi na przekonwertowanie dołu na ten z SR20DET:

- blok z natryskami oleju na denka tłoka

- wydajniejsza pompa oleju

- grubsze, mocniejsze korbowody

- tłoki też mocniejsze i o niższym stopniu sprężania

- wyczynowe panewki główne i korbowodowe

- chromowe pierścienie

- mocna i sprawdzona uszczelka pod łeb...

 

Do tego z primery Kosy wytargałem główkę, która była poddana kompleksowej modyfikacji w Rally Project (powiększane i wypolerowane kanały, skrócone prowadnice ssące, przefazowane gniazda i zawory na 2 kąty i dodatkowo wycieniowane oraz komory spalania zostały wyokrąglone, oto i ona:

DSCN1814.jpg

 

A tutaj parę fotek porównawczych:

 

Mój stary korbowód i tłok (po lewo) VS ten od SR20DET:

DSCN1800.jpg

DSCN1801.jpg

 

Stara pompa oleju z SR20De VS nowa z SR20DET:

DSCN1802.jpg

DSCN1803.jpg

 

Stara komora spalania i nowa (po prawej):

GlowiceSR20DeVsGTIR.jpg

 

No i blok ze sływnymi "kranikami":

DSCN1799.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Graty z fotek powyżej nie wpływają na to jaką duża moc osiągnę tylko jak długo będę mógł się nią cieszyć :D

 

Pod koniec miesiąca przybędą graty które mam nadzieje że trochę tej mocy dodadzą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coobcia gruz wystrojony na ecumasterze i ladnie podaje. :P ciekawe ile teraz wypluja na Mackowych rolkach. udalo nam sie razem przejechac 30km a beze mnie jesze kuba z 50 wiec nie jest zle :D do hamowni tez pewnie da rade dojechac :diabel:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom ciesze się że już składanie silnika i jego pakowanie jest za mną... Mega dzięki dla wujka same zło - Kiviego :D

 

Narazie na dotarcie odpięty jest WG ale mimo to 0,3 bara dochodzi...

Jakieś 600-700km polatam nie przekraczając 5000obr.min, zmieniam oliwę i na rolki wio :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już po pierwszych jazdach na nowym silniku - kurcze miód i malina, oleju nie ubywa (kiedyś to co pomiar na hamowni 1 litr szło - no ale nie dziwne skoro 2 tłoki były popękane między pólkami, pierścienie też się rozdrobniły...)

Stabilne wolne obroty i co najciekawsze pomimo odprężenia silnika z 10,3:1 do 8,3:1 turbina wchodzi na boost już od 2500obr.min (bieg 3) przy 3000 obr.min jest pół bara :)

 

Tak więc motor obecnie składa się z:

- Mój stary wał po pierwszym szlifie główne i korbowodowe (0,25mm)

- cały dół z SR20DET FWD + przechonowanie garów (poniżej 0,01mm)

- głowica z Primery KOSY (trochę nadłubana...)

 

Narazie 131km najechane, pośmigam jeszcze z 900 zmienię olej na odpowiedniejszy i jazda na rolki :)

Ciekawe ile idzie na maksa dmuchnąć bez wspomagacza zapłonu typu MSD, który to grzecznie leży na pułeczce i czeka na "pchęłki" do soft limitera.

 

STARE SERCE co przed demontażem miało 320KM:

Od góry wszystko ładnie i pięknie jak widać:

DSCN1816.jpg

DSCN1821.jpg

 

Po wyjęciu tłoczków 3 i 4 widać ich ubytek (to się stało przed starachowicami AFR 13,5@5000obr.min do końca @ 1,3 bara @ 370cc, motor doprężony do 10,3:1 :D), nie było żadnego bum , tylko po wysprzęgleniu przygasał na wolnych - to mu linkę gazu podkręciłem i dalej jazda...

DSCN1826.jpg

DSCN1824.jpg

 

NOWE SERCE:

KG3.jpg

DSCN1831.jpg

DSCN1851.jpg

DSCN1857.jpg

DSCN1865.jpg

DSCN1868.jpg

DSCN1874.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...