Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Coobciowóz - aktualnie 320KM & 420Nm @ 1 bar


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość maddrajwer

OK Coobcio - myslę że emocje i napięcie osiągnęły odpowiedni poziom ;) i możesz nam powiedzieć co się stało z Twoim nismo ??

 

EDIT: Się trafiliśmy z czasem ;)

Dobrze że bez uszkodzeń się obeszło, bo już były tutaj strachy.Powodzenie w dalszym dłubaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps. Dzięki Grzesiu, że mnie wczoraj nakarmiłeś - byłem zjebany i nie przytomny po tej wymianie sprzęgła- przy montowaniu skrzyni już miałem czarno przed oczami, no i oczywiście za Sterowanie z opcją pałowania primy na rozkaz :P

 

Pss. Jestem w szoku ze przy doładowaniu 1bar nie było żadnego spalania stukowego mimo że motor mam doprężony :)

 

eny tajm eny łer jak to powiadaja za woda :wink: dl mnie to byla przyjemnosc i dobra zabawa. woz jest tak wsciekly ze trudno nim jechac po trzech pasach :lol: faktycznie szkoda tych problemow z WG bo bylem ciekaw ile cos takiego trzasnie. kilka dni i wszystko by bylo dopracowane a dla spektakularnego "BOOM" nie bylo sensu sie spinac.

 

pozdro

 

ps. mama faktycznie dobra zupe gotuje :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strojenei strojeniem - musze zdemontować całe turbo i nieco Frezem powiększyć dziurę w muszli wydechowej od sprężarki - jak to nie pomorze to będize znowu spawanie, cięcie i krzesanie iskier :D

 

MSD, jak mi coś wpadnie na konto to przelewam CI kase na wysyłkę i jeszcze weźmiemy do tego Soft toucha by było gładkie odcięcie obrotów a nie jak teraz 7400 i strzały jak z armaty :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba u mojego kumpla w Corsie z silnikiem 1.2 turbo pompowało 1.2 bara i pompuje dość wysoko, bo dopiero od jakiś 3000 czy 3500obr/min. Po założeniu Blow-offa mamy wrażenie,że ciut mniej pompuje, bo robi gorsze czasy na G-techu, więc będziemy zmieniali go na jakiegoś innego. Pomimo tak dużego ciśnienia doładowania auto nie ma spalania stukowego. Pierwotnie mieliśmy lekko doprężony silnik i wszystko było ok i super zapiepszało, ale nie zmieniliśmy świec na zimniejsze i jedna z fabrycznych zaczeła padać i czasami nie dopalała mieszanki i wzrosła nam temp w komorze spalania na tyle, że jeden tłok się lekko nadtopił. Teraz silnik odprężyliśmy i jest wszystko ok. Na G-techu 96km/h osiąga w 6.89s, więc to chyba dobry wynik jak na 1.2 8V które seryjnie miało 45KM i setke robiło w 19s. Wczoraj miała polecieć na 1/4 na bemowie, ale jej nie dopuścili, bo nie mieliśmy dowodu rejestracyjnego, bo psy wabrały a nikt nie pomyślał żeby wziąść dowód i blachy od corsy mojej Kobitki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No wczoraj wieczorem przytargalem nowe Serce (SR20DET from Bluebird U13):

WreszcieMojDET.jpg

 

Dzięki Greg za pomoc przy rozładunku :)

 

Stary silnik doprężam po przez tłoki z SR20DE i pakuje do jakiejś Budy - chce się pobawić i zobaczyć ile da rade z niego na maksa wycisnąć (z seryjnych wałków GT)

 

A Nowy z natryskami oleju na denka tłoka i pięknąinsalcją wodno-olejową pakuje pod mache do srebrnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W obecnym silniku zmienie kolektor ssący na taki z ebay za 100$ i zobacze ile idzie z niego wycisnąć na maksa z N/A :D

 

Następnie albo go sprzedam albo z czasem zeswapuje do jakiejś lekkiej budy...

 

Ps. nie pamiętam czy się chwalilem ale uznali mi reklamacje z BILSTEINAMI B6 - wana materiału niby, reklamacja trwała 4 meisiące... Gość wczoraj miał mi je wyslać zobaczymy czy na poniedziałek dojdą :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

6 miesięcy trwała reklamacjia Bilsteinów B6 w firmie MTS... skandal.

Z dniem dzisiejszym doczekałem się ich ufff...

Nareszcie amorki są już w moich rękach

IMG_0150-1.jpg

IMG_0151.jpg

IMG_0152-1.jpg

 

Tylko jakby tu je zamontować - mam troche utrudniony dostęp do kół tylnych:P :?:

Pierdolnik.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za nim je zamontuje odwiedzą jeszcze pana Tadeusza z Zerkopolu coby je deczko utwardził, powiedzmy o 150%, może wtedy auto będzie chciało na wprost jechać :D

Chociaz bez szpery może sie to nie udać :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Z okazji nowego roku przybyły zabawki do TurboKrowy :)

POWERpaka.jpg

 

Nowy wzmacniacz dla układu zapłonowego z opcją łagodnej odcinki by MSD:

MSDpaczka.jpg

 

A odpowiednio wydajniejsze wtryski paliwa powinny dotrzeć jeszcze w tej połowie miesiąca :)

 

Mega THX dla Wielkiego Waca ! ! !

 

Jak nowe, duże (555ccm) wtryski paliwa dojdą to biorę się ostro za robotę, tzn: dół z SR20DET wraz z wymiennikiem ciepła do tego główka z dawnej Primery Kosy przygotowana przez Rally Project (Powiększone i wypolerowane kanały, zawory ssące na 2 kąty, komora spalania wypolerowana i przerobiona na okrągłą)

 

A i bym zapomniał co jeszcze nowego przyniósł nowy rok, ten malusieńki akumulatorek:

Lekkiakumulatorek.jpg

Wymiary 13x18cm i wysokość 21cm :) - dzięki takim wymianą mam nadzieję że wpierdzielę go gdzieś z tyłu w boczek... Tak się zastanawiałem czy nie pójść w ślady Kiviego i nie zastosować żelówki z motocykla tzn. 19Ah i 160A przy nieco mniejszych wymiarach ukrycie go w boczku z tyłu nie stanowiło by najmniejszego problemu ale ten mały prąd mnie jakoś nie przekonuje, choć jak auto stoi w ciepłym garażu to nie ma najmniejszych problemów ze swobodnym kręceniem silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

POWERpaka.jpg

 

widze ze paka jest. nawet ta sama tasma oklejona co ja ja chlastalem. dobrze. przynajmniej wiem ze celnik skur.yn nosa tam nie wsadzal

 

[ Dodano: Sro 03 Sty, 2007 20:01 ]

DSC02030.jpg

 

a tu fota nowych wtryskow, ktore juz sa w drodze na kuby drzwi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe stary ciesz się bardzo !!

Ps. do czasu nadejścia nowych wtrysków zbieram kolejne diwajsy, tak więc już nabyłem świniaka - nieco bardziej precyzyjnego jak SMT6, jednak do jak ktoś ma zamiar śmigać GAZ/PB to już się tak dobrze nie sprawdzi jak SMT6 ale za to ma procedurę startową i co najistotniejsze Interpolacje, do tego czujnik ciśnienia powietrza w przedziale - 1bar + 1,5 bara, wygląda to tak:

IMG_0284.jpg

 

No i wreszcie udało mi się dorwać czujnik ciśnienia oleju - coby wreszcie odpalić dodatkowy wskaźnik na cyferblacie :)

IMG_0279.jpg

 

Jak wszystkie te gadżety wsadzę na swoje miejsce to dopiero zacznie się gruba robota - oczywiście bez pomocy Kiviego się nie obejdzie bowiem z 3 silników powstanie jeden taki konkretniejszy pod Turbo a drugi konkretny pod N/A :D

 

[ Dodano: Pon 08 Sty, 2007 14:55 ]

A przypomniało mi się że jeszcze zamawiałem uszczelkę termiczną między głowicę a kolektor ssący - coby powietrze dodatkowo się nie podgrzewało w kolektorze ssącym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dzisiaj o 15:00 ma być u mnie pan z Wtryskami od Waca - coś dobrego nosa miałem że tak dziś jest ten dzień :D

 

Ps. w Garage posprzątałem więc mam jak podpiąć się z DET i wymienić ten prawy tylny amorek :D

 

I już mnie tu nie ma :) :diabel:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...