Gość Albin Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Coobcio sugerujesz ,że kąt pochylenia koła ma być na 0 stopni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 tez gdzies obilo mi sie o uszy montowanie na wiszaco ale z drugiej strony co to za sens skoro po opuszczeniu kola nie ustawia sie tak jak byly wczesniej, katy przeciez tez sie ustawia na opuszczonym a nie w powietrzu :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Coobcio sugerujesz ,że kąt pochylenia koła ma być na 0 stopni? Jak mi ustawiali zbierzność to mi mówili że "z tylu na prawym tylnym kole nie ma idealnego ZERA jest negatyw na 2 stopnie a tego się niestety nie reguluje w pańskim przypadku, tylko zbierzność z przodu..." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shogun Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Witam Coobcio sugerujesz ,że kąt pochylenia koła ma być na 0 stopni? Wartości fabryczne pochylenia koła przód: 0 stopni +/- 45 minut. Pochylenie koła tył: -1 stopień +/- 45 minut. Tak przynajmniej twierdzi mój wydruk z pomiaru geometrii. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Generalnie moim zdaniem zasada jest taka ,żeby po zamontowaniu rozpurki kąty zgadzały się z fabrycznymi- dobry pomysł ma Coobcio ,żeby montując rozpurkę obserwować pochylenia na geometrii ,żeby nie powstawały naprężenia w stanie spoczyku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 ale lepiej miec lekki negatyw ustawiony, lekki a nie -2 w jednym kola w drugim 0 :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 zalozylem bez podnoszenia i wszystko pasi. wykrecilem po 2sruby tak zeby sie kolumny nie przestawily podregulowalem rozporke i dokrecilem tak ze nie ma zadnych naprezen na postoju, dzieki temu zbieznosc ani katy raczej sie nie zmienily Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 i o to chodzi i o to chodzi pochwal sie jak prima bedzie sie lepiej prowadzic. czasem sie przydaje cos wiecej niz tylko palnik po prostej pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 pochwal sie jak prima bedzie sie lepiej prowadzic. czasem sie przydaje cos wiecej niz tylko palnik po prostej wg mnie róznica powinna być odczuwalna - koleś w corku założył odrazu i przód, i tył - nawet siedząc z boku czuć było na zakrętach, że buda się nie "wychyla", że nie jest "miękka". No i auto sztywniejsze na poprzecznych jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 jest odczuwalna, wrazenia sa takie jakby z przodu byly twardsze sprezyny, fura sie juz tak nie kladzie na zakretach, dopiero teraz czuc jak miekka bude ma seryja prima :/ jazda testowa calkiem przyjemna, kreta dwupasmowka sforsowana przy 140 (po calej szerokosci drogi) przod jak przyklejony, przechylow prawie brak :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 tylko ostrożnie, żeby Cię dupsko nie dogoniło - postaraj sie teraz na tył założyć - a bedzie prawie jak F1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 a propos dupska, to niestety potrafi czasem byc bardzo zdradliwe, szczegolnie jak jest pelny zbiornik z gazem ale mam na to dobra metode, sandal w podloge, minimalna, bardzo krotka kontra i da sie wyjsc z prawie kazdej opresji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 sandal w podloge, minimalna, bardzo krotka kontra i da sie wyjsc z prawie kazdej opresji - pod warunkiem, że jeszcze Cie nie przegnie . Sam nie miałem swojego samochodu tak robionego jednak jeździłem i calibrą i corkiem z rozpórkami i bez. Różnica z tylną rozpórką jest odczuwalna jeśli np dociążony jest tył - własnie tak jak masz kocił pełny i butle- komfort spada ale sztywność i reakcja na ruch jest szybsza i pełniejsza - auto nie "przelewa się" tylko ładnie wciąga w drugą stronę ... osobiście jeśli ktoś właśnie pogania po mieście warto w to zainwestować i oczywiście sztywny zawias ... możesz na prostej oberwać ale na mieście szanse są olbrzymie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 jezdziłem p11 bez rozpórek ale na seryjnym zawiasie - moja GT duuużo lepiej w zakretach trzyma - co jest niezbyt dobre jak jest mokro bo mam takie lipne zimówki - ale ja lubie jak mi dupe rzuci - specjalnie prowokuje takie rzeczy pod warunkiem że nic nie jedzie za mną ani z naprzeciwka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 gdyby ktos byl zainteresowany, to sprzedaje swoje felgi z primery, wszystkie info tutaj: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=171928881 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 tylko nie mow ze wyprzedajesz graty z primery i sprzedajesz :?: siedemnastek pozazdrosciles :027: :?: :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekol Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Fele sliczne jak nie pozbede sie swojej p10 gt to chyba je wezme Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 primka zostaje i to jeszcze dlugo jedynie fele mi sie znudzily, dokladnie tak - czas na 17tki i glebe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Greg nie wiedziałem że wrzuciłes 17", jak masz foto to wsadz w wątek, ja jak skończe prace nad swoją Primką to też sie podziele Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Greg nie wiedziałem że wrzuciłes 17", jak masz foto to wsadz w wątek, ja jak skończe prace nad swoją Primką to też sie podziele Pozdro a kto powiedzial ze on mi pozazdroscil ja nic nie wiem. zima jest na 15 blaszanej na kolapaku latam koniec OT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Fotki GREGA kółek na mojej primie będą w Kwietniowym GT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 pozwolilem Ci sie pucowac :?: nie ladnie.... oj nie ladnie..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 To zwiększy sie nakład kwietniowego GT,bo chyba każdy zarejstrowany na tym forum będzie chciał go kupić i poczytac co piszą o Primce z suszarką... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 da sie zalozyc dluzsze szpilki w tylna piaste tak zeby nie rozwalic lozyska przy jej demontazu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Młotek i poszedł... Ps. czyżby jakieś dystanse się szykowały ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.