Gość Skała Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 W sierpniu wymieniłem na tył kayaba Excel G ina przeglądzie lewy trzymał aż16%.Jeszcze nie zdązyłem reklamować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Na polskie drogi polecam amortyzatory BILSTEIN B6 i do tego ich regulacja, seryjne nastawy to 60N na ugięciu i 180N na odbiciu, pod niższe sprężyny coby nie bujało i zachować wyższy komfort jak na seryjnych amorkach z obniżającymi springami polecam ustawienie 100/300... Kuba ja nie chce taczki wystarczy ze na profulu 40 jest juz twardo. a co do bilsteinow b6 to: 1. na oficlajnej stronie w katalogu nie ma tylko b4 2. ile one Cie kosztowaly? 3. po ilu kilometrach je reklamowales? 4. ile zaplaciles za usztywnienie? ja autem jezdze codziennie do pracy a nie trzymam okragly rok w garazu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 polecam eibach "Pro kit" ... Eibach daje gwarancję na 1 000 000 kilometrów mam taki u siebie, seryjnie był montowany do P11 GT Sport Line i 200 SX s14a Sport Line w almerce GTi siadły mi z tyłu amorki i zastanawiałem sie nad Kayabami Excel G ale mechanik doradził mi Sachsa - tańsze i bardziej wytrzymałe ... miał rację http://eibach.com/cgi-bin/htmlos.exe/04107...818262200009334 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 1. na oficlajnej stronie w katalogu nie ma tylko b42. ile one Cie kosztowaly? 3. po ilu kilometrach je reklamowales? 4. ile zaplaciles za usztywnienie? Priemry P10/P11 i P11/144 mają z przodu takie same amorki... Moje tylne B6 wysrały się po zimie ok półtora miesiaca jazdy do KSR i z powrotem - gwarancje uznali po dlugim oczewiwaniu, odrazu jak tylko odebralem nóweksy to dałem je do zerkopolu na utwardzenie biorą 150zł od sztuki. Kosz kompletu B6 do mnie w MTS Bilstein - najtaniej w PL wychodzi do mojej P10 1460zł (z wysyłkami) plus regulacje... Z tym że po regulacji Gwarancje daje już Zerkopol :D Który jakbym brał od nich chciał blisko 3200zł za taki komplecik (z montażem czyli przerobieniem obudów tylnych amorków, ja to zrobiłem we własnym zakresie...) Jak chcesz komfort i możliwości włąsnoręcznego ustawiania to zdecydowanie polecam KONI... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość auto-moto Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 fajnie, ale o co chodzi? masz takie na zbyciu? widze ze wg tabelki nie ma do p11 SRi kajab SR. czy ten model AGX jest twardszy/lepszy? jak sa do nabycia to poprosze o cene. pozdrawiam [ Dodano: Sob 26 Maj, 2007 17:38 ] juz wiem co to AGX. czekam na cene. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość auto-moto Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 juz wiem co to AGX. czekam na cene. 460 zł za sztukę :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shogun Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 Witam 460 zł za sztukę a po rabacie? jaka byłaby cena? Nadaje się do obniżonych zawieszeń? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość auto-moto Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 a po rabacie? jaka byłaby cena? Nadaje się do obniżonych zawieszeń? Odnośnie pytania,czy nadeje się do zawieszeń sportowych? TAK,to jest amortyzator do tego przeznaczony.Ma regulowaną siłę tłumienia Co do ceny to cena jest stała,po rabacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mwerd Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Witam, jestem na etapie wymiany amortyzatorów tylnych. Chciałbym troszkę utwardzić zawieszenie i się zastanawiam czy mógłbym wstawić amortyzatory z wersji GT. Są Kayaby 341227 ze zwykłej wersji oraz 341228 z GT/SRI. Sach 230461 ze zwykłej oraz 230463 z GTI/SRI. Czy wszystkie te amortyzatory mają takie same wymiary i mocowanie? Nie będzie problemów z zamontowaniem? Czy te "sportowe" amorki różnią się od "standardowych" tylko twardością? Czy będą jakieś skutki uboczne zastosowania amortyzatorów od GT? (np. inne elementy zawieszenia będą bardziej obciążone i się szybciej zużyją?) Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Pewnie że warto, na nasze polskie drogi najlepsze połącznie to seryjna sprężyna + twardszy amortyzator, nie tracisz praktycznie nic na komforcie a auto o niebo lepiej się prowadzi, pewniej i szybciej reaguje na ruchy kierownicy. Ludzie często popełniają błędy kupując jedynie obniżające springi tracą od cholery na komforcie, i auto skacze jak pingpong - nie daje się prowadzić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Zakładaj zakladaj ja tak już dwa auta utwardziłem i zawsze byłem zadowolony z efektu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość auto-moto Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Załóż sobie KAYABA 341228 -> http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=34044 Cena promocyjna 190 zł brutto za sztukę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Nie ukrywam że najlepsze amorki to te ultra SR - chłopaki co śmigają sannymi w rajdach zachwalają je bardzo... i uwaga komfort wcale tak nie legnie !! oczywiście w połączeniu z seryjną sprężyną choć do ultra SR można już stosować obniżaną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość auto-moto Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Nie ukrywam że najlepsze amorki to te ultra SR ....moze chodzi ci o AGX z regulowaną siłą tłumienia -> http://www.allegro.pl/item247760151_amorty...an_primera.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siara25 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 ja mam pytanie odnosnie amorkow na tył do Primerki P10 2.0 benzyna z 93 roku czy pasuja do niej amorki od innej wersji silnikowej P10?np od 1.6 lub 2.0 diesel.byłbym bardzo wdzieczny za odpowiedz.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość honey28 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 A ja na KYB niemoge zlego slowa powiedziec , jak kupilem z niemiec primerke prawie rok temu na zawiasie sprężyny H&R -3mm i amory KYB pomaranczowe ( tylko niewiem wlasnie co to za model i czy gazowe czy olejowe) to sprawują sie pieknie . Zawias ma juz ze dwa czy trzy lata i jak dla mnie super jesli chodzi o diagnostyke to niepamietam suchych liczb ale bez problemu przeszedł i diagnosta chwalił jeszcze . Polecam KYB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Peter Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 ja mam pytanie odnosnie amorkow na tył do Primerki P10 2.0 benzyna z 93 roku czy pasuja do niej amorki od innej wersji silnikowej P10?np od 1.6 lub 2.0 diesel.byłbym bardzo wdzieczny za odpowiedz.pozdrawiam Trochę się ostatnio kręciłem za amorkami do mojej P10 1.6 i mogę ci ze 100% pewnością powiedieć, że nie pasują. 1.6 ma to samo co 2.0D ale już 2.0 w benzynie ma inne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 ja mam pytanie odnosnie amorkow na tył do Primerki P10 2.0 benzyna z 93 roku czy pasuja do niej amorki od innej wersji silnikowej P10?np od 1.6 lub 2.0 diesel.byłbym bardzo wdzieczny za odpowiedz.pozdrawiam Tak jak Peter mówi, nie pasują, z kolei jak już znajdziesz do SR20 i nie masz ABS-u to nie ma znaczenia czy wersja ABS czy nie, obie podchodzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siara25 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 dzieki bardzo za odpowiedz.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacob81 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Koledzy mam P10 sedana 93rok padł mi prawy przedni czy wspomniane amorki GT na przod do P10 beda dobrym rozwiazaniem (KAYABA 341228) bo szczerze mowiac bladego pojecia nie mam co bedzie optymalnym wyborem. Jedni pisza na forum Kayab-y inni monroa jeszcze inni sachs-y. A co wejde na allegro lub sklepmoto.pl to sa Kayaba,Sachs i jeszcze jakies inne wogole nie znane za 50-70szt nowe sztuka. Szczerze sam juz nie wiem co wybrac Kayaba sa najdrozesz ale z kolei widze ze malo kto z nich jest zadowolony wiec jak to jest wogole. Bo jeszcze troche to kupie od S-klasy i wspawam sobie Jak mozecie pomozcie. Pozdro. PS.A tak ogolnie to cenowo chcialbym zmiescic sie max w 4-rech stowkach max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafek Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Monroe to od razu sobie odpusc chyba ze masz zamiar wymieniac co miesiac, kayaba tu juz zdania sa podzielone jedni mowia tak inni tak ale ostatnio nie slyszalem o Tym w jakis superlatywach sam wybralem sachsy nie sa drogie i jestem zadowolony, zreszta nie tylo ja... zalezy ile kasy masz na wydanie jak chcesz zmieniac to juz cale tyl i przod od Gt Zreszta poczytaj http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=15836 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...asc&start=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkijack Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Ja osobiście polecam TOKICO. W 100 % japońskie. KYB ma zakłady na całym świecie i zależy skąd się trafi. Bałem się TOKICO bo nie znałem firmy ale założyłem do Almerki i jest super. Może i za twarde ale trzymają fantastycznie. Polecam gościa z allegro - od niego kupowałem http://www.allegro.pl/item338426144_amorty...pan_gazowe.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość auto-moto Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Ja również polecam TOKICO.Są faktycznie w 100% Japońskie tylko miałbym obawy co do ewentualnej reklamacji :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkijack Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Ja również polecam TOKICO.Są faktycznie w 100% Japońskie tylko miałbym obawy co do ewentualnej reklamacji :/ Z tą gwarancją racja. Jednak wolę mieć dobre amory bez gwarancji i mieć pewność,że posłużą mi długo. Kiedyś pamiętam jak wymieniałem amory w Cinquecento. Najpierw wziąłem Kayabę - wytrzymała 3 m-ce, była reklamacja i wymiana. Wymienione wytrzymały kilka kolejnych miesięcy i znowu to samo. Nie chciałem się kompromitować u mechanika i kupiłem Monroe - wytrzymał rok. Potem kupiłem Krosno i się zdziwiłem bo wytrzymały rok i ...sprzedałem auto. Amory nawalały dzięki naszym pięknym drogom. Można kupić Tokico z pełną i pewną gwarancją ale należy liczyć się z wyższą ceną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.