BULI Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 lukasz79pulawy, amorki masz OK - nowe mają 70-85% wymiana minimum 30-35% w zależności czy jeździsz sam czy z obciążeniem ale ok 50% warto juz szukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 30-35%nie żartuj. jeździłby na samych sprężynach. tyle to ja miałem na wylanym amortyzatorze w fordzie i przegląd przeszedł ... po znajomości (ale wymieniłem w możliwie krótkim czasie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Najpierw podaj jaką metodą wykonano pomiar, Eusa, Boge czy inną. Zwykle to pisze na wydruku. Dla każdej z nich wartości procentowe mają trochę inne "przełożenie" na ich ocenę. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 30-35% nie żartuj. jeździłby na samych sprężynach. tyle to ja miałem na wylanym amortyzatorze w fordzie i przegląd przeszedł ... po znajomości (ale wymieniłem w możliwie krótkim czasie) ja mam z tylu 36 i 38% i da się jechać - diagnosta m imowil ze jeszcze rok objezdze ale za miesiąc wymian i tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 pewnie że się da. tylko jakoś dziwnie autem dynda z tyłu. ja mam hatchbacka i nie było za cudownie przy 40 i 45% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz79pulawy Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 A jak jest z dopuszczalnymi różnicami pomiędzy lewymi a prawymi amortyzatorami? [ Dodano: Pią 06 Mar, 2009 21:48 ] Tak jak już pisałem na początku na przodzie miałem według mojego diagnosty 81% i 76% Dzisiaj jednak przejechałem się do innego - według niego przód to 82% i 82% Tylne natomiast po wymianie pokazały 75% i 73% Czy co warsztat to inne wyniki ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 A ja mam pytanie odnośnie różnic w zawieszeniu między p11GT a zwykłą p11. Mam gt i rozważam przerobienie zawieszenia na standardowe (bo to seryjne utwardzone to masakra, na dziurach w mieście rzuca tak że już mam tego dość - dużo jeżdżę. Jak przejeżdżam przez torowisko to mam wrażenie że mi plomby z zębów powypadają Nie wspomnę nawet o progach zwalniających które sunnym pokonywałem 40 - 50 km/h a tym więcej jak 15 km/h nie da rady) Pytanie brzmi: co musiałbym wymienić ? Na pewno sprzężyny, ale czy amortyzatory także ? Bo reszta chyba jest taka sama ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość samochodzik Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Ja miałem amortyzatory tej firmy w dwóch poprzednich samochodach i jezeli bym musiał wymienić je w tym co mam to kolejny raz bym je kupił . Za każdym razem były to amortyzatory olejowe i bardzo dobrze się sprawdzały . Jak dla mnie przyzwoita jakość za rozsądną cene Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość frobek Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Witam!!! Czy ktoś wie, czy w P10 hb były różne typy amortyzatorów tylnych w zależności od pojemności silnika? Pytam, bo muszę za chwilę wymienić amortyzatory i jestem skołowany bo co opis to jest coś innego. Pozdrawiam Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 1,6 i 2.0d te same, a 2.0 inne. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RooS Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 1,6 i 2.0d te same, a 2.0 inne.pozdr. Z tego co mi wiadomo to chodzi tu też o obecność ABS w aucie. Ale taki podział jak podał serwis nie mija się z prawdą . Bilstein na tył na przykład: Do SDN/HB 1.6 i 2.0d bez ABS VNE-4919 ~ 230 zl Do SND/HB 2.0i, 2.0 16v i 2.0 GT z ABS VNE-4925 ~ 245 zl Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 To czy masz ABS czy też nie jest mało ważne bo różnią się one tylko małym kontowniczkiem przy amortyzatorze do przyczepienia kabla od ABS'u ja mam Blisteiny B4 do mojej P10 2.0 i sa naprawde fajne troche twarde ale trzymaja fajnie tył kupiłem je za 288zł za sztuke.Pozdrawiam i zycze bezawaryjnej jazdy czyli jak masz ABS to kup do ABSu a jak nie masz to obojetnie jakie kupisz to i tak podejdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 ABS czy bez ABS różnią się tylko jednym uszkiem, można kupić wersje bez ABS i przewód od niego przymocować do amorka jak w rajdowych/wyścigowym wozie się co drugą rzecz montuje tzn. na tertytkę/paryrzaka/opaskę zaciskową - jak kto woli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Amory różnią się głównie kielichem na sprężynę. W silnikach 1.6 i 2.0D jest mniejsza średnica sprężyny. Niedawno do 1.6 włożyłem sprężyny od 2.0 , ale ta operacja jest tylko możliwa razem ze sprężynami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 ze sprężynami. z amortyzatorami chcialeś napisać... amor inny spręzyna inna poduszka gorna jest innna chyba tak coś mi sie kojarzy. ale jak masz komplet od 2.0 to mozna smiało wkładać bo otwory pasują i na odwrót równierz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Dzięki za poprawienie. Przejęzyczyłem się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raffaell Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Jedną stronę mają już chyba wyrychaną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fago Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 u diagnosty sprzet bedzie zle pokazywal procenty amortyzatorow , jezeli bedziesz mial wahacze skepane, i dolne zawieszenie, ja mialem u sibei z przodu 16 % juz nie pamietam z ktorej srony , z drugiej duzo wiecej, ale po wymianach tulei wahaczy i gornych wahaczy te wartosci bardzo duzo skoczyly bo nawet i o 50% , wiec na to co pokazuje diagnostyka trzeba brac poprawke,a po prostu przyjrzec sie reszcie zawieszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mchmaryan Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 witam odświeżę temat amorków... mam pytanie czy ktoś z Was jeszcze poleca amorki Tokico, dałem się namówić mechanikowi na te amorki bo różnica miedzy tym a KYB niesamowita a podobno nie są najgorsze. Ktoś może to potwierdzić czy raczej będę żałował że zaoszczędziłem prawie połowę??? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 ja mam z przodu tokico i jak na razie jestem bardzo zadowolony , a może ktoś słyszał czy są do WP11 na tył dostępne gdzieś w sprzedaży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mchmaryan Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 no to super mam nadzieję że i ja będę zadowolony co do amorków na tył pogadam z tym mechanikiem czy ma na tył i za ile ale to dopiero jutro będę wiedział jak coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fago Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Panowie z tego co slyszalem na rynku krążą podróbki Kayaby ,wiec sie nie dziwe dlaczego kazdy ma inne zdanie o tych amorach,u mnie mam kayabe juz 1 miesiac nowe z przodu i juz maja przejechane z 3000km, ciekawe jak na przegladzie pomiary powychodza, tymbardziej ze zawieszenia mialem robione razemz wymiana amorow cale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Może ktoś jeździł albo jeździ na BILSTEIN B4 w zestawie ze sprężynami EIBACH -30mm i podzieli się wrażeniami , zależy mi na lekkim obniżeniu auta i dobrych amorach, jednak nie chcę aby było za twardo, seria jest dla mnie wystarczająco twarda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamilos210 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Ja po poszukiwaniach odpowiednich amortyzatorów postawiłem na KYB i pięknie trafiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siakus Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Witam. Przygotowuję się do wymiany amortyzatorów w mojej P10. Zastanawiam się nad amorami TOKICO. Szukam czegoś o amatorskim, sportowym zacięciu. Co moglibyście powiedzieć na ich temat? Tak samo poszukuję sprężyn obniżających. Znalazłem dość ciekawe Lesjofors (30mm) komplet za 600zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.