Gość volnaris Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 A co sadzisz Coobcio o tych wersjach z silnikiem 1.6? to seryjne N15 w Japonii http://history.nissan.co.jp/PULSAR/htmls/car/grade.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 GA15DE hmmm pewno w silniku GA14DE zamontowano tłoki z GA16DE i powstał GA15DE. Ps. mając na myśli ageresywniejsze walki chodzilo mi o wałki tuningowane... a nie seryjne Nissanowskie tylko z innego modelu. Pss. nie zapominajmy że prawidłowa ingerencja w układ dolotowy i wydechowy przyniesie tym większe zmiany im wałki w naszym silniku będą bardziej agreswyne (czyli, dużesz czasy otwarć, wieksze skoki krzywki, dłuższe czasy współotwarcia zaworów itd...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość N_15 Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Panowie czytam to wszystko i jestem mocno zaskoczony tym wszystkim :shock: :shock: Moja Almerka to grudzień 98 roku chyba mogę pomarzyć o wałkach z GA16??? :roll: :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 najpierw się shamuj bo nie wiadomo czy bedzie ci blizej 90 czy 100KM [ Dodano: Pon 15 Maj, 2006 ] No i wszystko jasne i pomierzone. W silnikach 1,4 pochodzących z N15 wałki mają wysokość krzywki po 39,4mm A silnikach 1,6 z P10 i N15 mają krzywki o wysokości 40mm - i stąd bierze się te extra 10KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 NO I WSZYSTKO JASNE.... WAŁEK WYŻSZY O 0,6 MM , co oznacza lepsze napełnienie mieszanką paliwowo powietrzną (wiecej mieszanki = wiecej mocy), do tego dobrze jest dopracować strone wydechową i odpowiednio wyregulowć skład mieszanki i mamy pokaźny wzrost mocy ciekawe czy to też jest tak jak w przypadku magnetyzerów czyli 2 magnetyzery 2 razy więcej mocy!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Czyli jesli jest motor po 98 roku to nie ma sensu zakladac walkow od 1.6 ? Sprawdz to na hamowni, jak masz 87-90KM to znaczy ze masz walki z GA14DE jak masz powyzej 96KM to masz walki z GA16DE eee...mam Almere 1.4 z 99r.(bankowo odebrana z salonu) i ona ma 87 hp w papierach, Kuba jakby miala wiecej mocy to raczej Nissan pochwalilby sie tym, prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 szczerze poweim że wątpie czy by się pochwalił lepiej podać mniej - dla bezpieczeństwa. Np. Priemra P10 GT w zyciu nie osiągja 145KM (katalogowo 150) a P11 GT jak ma ponad 140KM to już jest coś (katalogowo 150) - Mowa o egezmplarzach bardzo zadbanych i w stanie silnikowym idealnym ! Kto wie, tak czy siak jutro KOGUT bedzie kolejny klubowiczem z GA14DE z przeszczepionymi walkami - w chwili obecnej ma 92KM a ile po szczepie zobaczymy wkrótce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Kto wie, tak czy siak jutro KOGUT bedzie kolejny klubowiczem z GA14DE z przeszczepionymi walkami - w chwili obecnej ma 92KM a ile po szczepie zobaczymy wkrótce Kuba i jak przeszczep był??? Jak poszło i jakie rezultaty chociażby na g-techu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 O jakoś nie przyszło nam do głowy żeby Koguta pomierzyć, w karzdym bąć razie auto jest znacznie żwasze - niech sam Kogut się wypowie, ponoć swoją 1,4 jakieś 1,8 leczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Problem w tym że koguta na forum nie widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 A czy walki z qg18de podejda do ga16dsde? Czy to juz zupelnie inny silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 niestety nie tam nie ma aparatu zaplonowego i walek wydechowy nie ma tego wciecia na aparat. poza tym chyba inaczej sa montowane kola rozrzadu. dla nas urzytkownikow GA16 pozostaja tylko "światki" :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 niestety nie tam nie ma aparatu zaplonowego i walek wydechowy nie ma tego wciecia na aparat. poza tym chyba inaczej sa montowane kola rozrzadu. dla nas urzytkownikow GA16 pozostaja tylko "światki" :roll: a ciekawe jak by zmulilo ga16 na walkach z ga14... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekPrimera Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Coobcio, aha to teraz rozumiem dlaczego P10 wolalem, mialem jednego teraz mam drugiego i czuje to roznice... [ Dodano: Pią 26 Maj, 2006 17:54 ] a mozesz mi powiedziec dlaczego jest tez roznica w hamulcach?? P11 ma slabsze hamulec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Coobcio, aha to teraz rozumiem dlaczego P10 wolalem, mialem jednego teraz mam drugiego i czuje to roznice... [ Dodano: Pią 26 Maj, 2006 17:54 ] a mozesz mi powiedziec dlaczego jest tez roznica w hamulcach?? P11 ma slabsze hamulec moze poprostu p11 jest ciezsza a hamulce te same ??:> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kogut Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Witam odrazu leczyl 1,8 8) podejrzewam ze endriu by go wyleczyl jka go tylko zadziwilem . co do waleczkw to ja ustawimy zaplon to juz bedzie za***iscie a tak zaczynam czuc roznice od obrotow powyrzej 3,5 tys . Co do hamowania to juz sie niemohge doczekac juz chce wiedziec jakie wyniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Spoko spoko zapłonem też coś dodamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kogut Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 no no i bedzie git. i tego cholernego egra trzeba wywalic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 czy po wymianie walkow w ga14 na walki z ga16 przesuniecie odcinki cos da ?? i czy wogole w ecu (z natsem) z almery przesuniecie odcinki jest mozliwe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 myślę że powinno się u was dać przesunąć odcinkę. Po wykresie z hamowni wydaje mi się że moc będzie dalej budowana - do ilu to trzeba sprawdzić na rolkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 myślę że powinno się u was dać przesunąć odcinkę.Po wykresie z hamowni wydaje mi się że moc będzie dalej budowana - do ilu to trzeba sprawdzić na rolkach. hmm... ;] niezle ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kogut Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Coobcio jak bedziemy na hamowni to sie zobaczy . i koniecxznie musimy przyspieszyc zaplon bo teraz to na niskich obrotach to molowaty sie stal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 zmieniłeś wałki na ostrzejsze to normalka góra lepsza dół gorszy w przyrodzie nic nie ginie kiedy hamownia i kiedy g-tech? czekam na wyniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kogut Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 no hamowanko po wyplacie a najpierw wywalenie egru. Mysle ze do piatku sie wyrobie tzn chcial bym sie wyrobic. A wykres wrzyce na forum .Doł jest kompletnie normalny jak seryjne 1,4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Kogut jak do mnie wpadniesze to przesuniemy odcinkę o 500obr.min wyzej zobazymy jak te dodatkowe obroty będą wyglądały na wykresie i czy idzie tym sposobem dokręcić się na II biegu do 100km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.