Gość kogut Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 ja jestem za no normalnie az mnie z rzera z ciekawosci ile teraz jest , chyba sie niedoczekam do tej hamowni;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość genjusz Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 no hamowanko po wyplacie a najpierw wywalenie egru. Mysle ze do piatku sie wyrobie tzn chcial bym sie wyrobic. A wykres wrzyce na forum .Doł jest kompletnie normalny jak seryjne 1,4. Kogut, jak chcesz ja wywalilem EGR 2 dni temu zajelo mi to 10 minut, mieszkasz obok mnie takze mozesz podjechac na natolin i cos ci pomoge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 10 minut hmm ciekawe, w tym czasie to ja robie samą zaślepkę do kolektora ssącego w miejsce tych gruszek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość genjusz Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 odkrecilem 2 nakretki (chyba 27 i 22 klucze) + ta mala trzymajaca roorke (10) wsadzilem 2x po 20groszy i zakrecilem. "wywalilem" znaczy sie zatkalem Coobcio mam prosbe, wyslalem Ci wiadomosc na prv, jakbys mial chwilke zebym mogl podjechac do ciebie w celu regulacji zaplonu. Bede bardzo wdzieczny za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kogut Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 tak to i ja mam zrobionego egra :grin: ale u kubu to mialem demontowac go tak calkowicie czyli wywalic cale te graty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Po całkowitym usunięciu EGR pozostaje nam te graty: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kogut Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 no to bedzie na oko jakies5kg mniej mam zle przeczucie ze umnie jeszcze zabiera ta magiczna moc ta elektryka od lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 to kiedy ten wykresik zobaczymy? p.s ile kosztuje taki pomiar na hamowni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 50zł, już się wstępnie umawiamy na pomiary w połowie czerwca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 acha to nieduzy koszt takiej imprezy - jak sobie GT przywioze(koniec czerwca)to sobie ja sprawdze ile tych kucy ma faktycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciek78 Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Ja mam pytanie do znawców tego tematu: Co się stanie jak zrobimy na odwrót - wałki z 1.4 pójdą do 1.6?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Co się stanie jak zrobimy na odwrót - wałki z 1.4 pójdą do 1.6?? Zmulisz auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 wydaje mi się że ten zabieg przeprowadzono w silnikach 1,6 o zregukowanej mocy na niemcy gdize to mialy 90Koni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekPrimera Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Maciek78, slabsze bedzie autko, to jest pewne ale na co komu taki zabieg?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 A ja mam pytanie troche z innej beczki ale tez dotyczace silnika GA14DE i GA16DE. Czy da sie do nich wsadzic zmienne fazy rozrzadu? Wiem ze jest silnik ma oznaczenie chyba QG16De i jest to GA16DE z dorzuconymi zmiennymi fazami rozrzadu. I teraz dwa pytanka: 1.Czy sie da? 2.Jak sie da to czy to jest bardzo skomplikowane. I jak to wysterowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 powinno się dać, zapewne 1,6 na zmiennych wafazch ma innągłwoicę i wydajniejszą pompe oleju, a wysterować to można chociażby SMT6... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 10 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 Czyli nowa glowica, nowa pompa oleju, smt6. A co z klawiatura? Cholerka sporo tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 nowa głowica to juz ma w sobei i kalwiature i walki rozrzadu ba nawet pokrywe zaworową Dalej trzeba by ją zmodyfikować żeby w jakiś sposób dorzucić aparat zapłonowy wraz z rozdzielaczem ale myślę że odpoweidni zakłąd frezarski da sobei z tym radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 10 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 wydaje mi się że ten zabieg przeprowadzono w silnikach 1,6 o zregukowanej mocy na niemcy gdize to mialy 90Koni... Wlasnie tak czytam, i wlasnie silnikor mam teraz z niemiec wiec on ma 90 HP nie 102, Czy to tylko sciema bo na hamowni jeszcze nie bylem jak sprawdzic walki czy sa od 1,4 czy od 1,6 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 zdejmij pokrywe zawworową i pomierz je sówmairką. Krzywki w wałach z Silnika GA14DE mają ok. 39,2mm wysokości. W silniku GA16DE ssący ma ok. 39,3mm a wydechowy ok. 39,8mm A najbardizej agresywne występują w GA16DS tam obydwa wałki mają krzywki o wysokości 39,8mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 11 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 A najbardizej agresywne występują w GA16DS tam obydwa wałki mają krzywki o wysokości 39,8mm A czy przez przypadek GA16DS to nie jest 90konny gaźnikowiec :?: Kuba powiedz mi czy wałki od 1.6 na wtrysku będą posowały do gaźnikowca :?: Z technicznego punktu napewno, ale czy przez przypadek gaźnikowiec nie bierze napędu pompy paliwa z wałków :?: I w wersji wtryskowej pewnie na wałkach nie ma napędu do mechanicznej pompy paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 w walkach od GA16DE nie ma napędu do pompy paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 w walkach od GA16DE nie ma napędu do pompy paliwa Czyli moge zapomnieć o przekładce. Jedyne co mi chyba zostaje (oczywiście bez wymiany ich na ostrzejsze odpowiedniki) to przyspieszyć fabryczne wałki, ale nie wiem jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 możesz przyspieszyć poprzez zrobienie regulowanych kół rozrządu.......... pilnik w łapki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 możesz przyspieszyć poprzez zrobienie regulowanych kół rozrządu.......... pilnik w łapki i przełożyć tylko wałek wydechowy z GA16DE bo na ssącym jest dodatkowa krzywka napędzająca pompe paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.