Gość wszok Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 A najbardizej agresywne występują w GA16DS tam obydwa wałki mają krzywki o wysokości 39,8mm A czy przez przypadek GA16DS to nie jest 90konny gaźnikowiec n Kuba powiedz mi czy wałki od 1.6 na wtrysku będą posowały do gaźnikowca n Z technicznego punktu napewno, ale czy przez przypadek gaźnikowiec nie bierze napędu pompy paliwa z wałków n I w wersji wtryskowej pewnie na wałkach nie ma napędu do mechanicznej pompy paliwa. jesli ga16ds ma obydwa agresywniejsze walki anizeli ga16de to po co przekladac od DE do DS ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 możesz przyspieszyć poprzez zrobienie regulowanych kół rozrządu.......... pilnik w łapki Ok tylko nie wiem który wałek i ile mm w którą strone mam te otwory od śrub przerabiać :?: i przełożyć tylko wałek wydechowy z GA16DE bo na ssącym jest dodatkowa krzywka napędzająca pompe paliwa. Właśnie nad czymś takim myśle, bo jak na razie nie mam kasy na sportowe wałki. ga16ds ma obydwa agresywniejsze walki anizeli ga16de to po co przekladac od DE do DS ? To było stwierdzenie Kuby i mi się osobiście wydaje, że błędne, ale nie mam 100% pewności. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Kurcze szkoda że nie mam aparatu cyfrowego przy sobie - udało mi się dorwać dwie igły z GA16DS - zarówno wałek ssący jak i wydechowy mają krzywki o wysokości 40mm. Niebawem zestawik wlatuje do JAMO - wtedy ciachne zdjęcie porównawcze w stosunku od jego seri (GA14DE) która jak wiadomo ma obydwa walki z krzywkami po 39,6mm i będzie w klubie kolejne 100 konne 1,4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 a masz moze gdzie po kieszeniach jeszcze jedne dwie takie igly? i za ile :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Mam: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=19768 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tarsar Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Mam: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=19768 To teraz -jeśli są w GA16DS najostrzejsze wałki, to czemu Nissan podaje moc dla tego silnika - 90PS, a bez kata 95PS? No bo jeśli wsadzimy te wałki do GA16DE to mamy z 90 - 106 koni, a z ok.100(wersja SR) - 106PS (zresztą tak jak piszesz Coobcio). Rodzi się więc pytanie,ile rzeczywiście ma seryjny GA16DS ze swoimi najlepszymi wałkami :?: :?: :?: Był ktoś na hamowni? W inny sposób jest zduszony ,bo już głupi jestem :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 o teraz -jeśli są w GA16DS najostrzejsze wałki, to czemu Nissan podaje moc dla tego silnika - 90PS, a bez kata 95PS? Bo GA16DS to gaźnikowiec, a silniki z DE mają wielopunktowy wtrysk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tarsar Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Zell - wiem to "tylko" gaźnik,ale ten gaźnik niejednego trochu zdziwił :smile: Jednak system zasilania wielopunktowego w tej sytuacji wyjaśnia moje pytanie... Choć jak sobie przypomnę moją ex-323F 1600 16v na wielopunkcie,to nie ma ona startu do mojego DS-a :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 może i tak ale z GA16DE (również w 100NX) dostaje baty, sprawdzone, u nas w LBN na stritrejsingu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tarsar Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 może i tak ale z GA16DE (również w 100NX) dostaje baty, sprawdzone, u nas w LBN na stritrejsingu A jaki DE - 90 czy 102 SR? A DS coś dłubnięty, czy seria? Lukasz_lbn(czarny NX) ma GA16DE 90PS +parę modów - jego kojażę, bo jest na 100NX Squadzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Jak zrobiłeś z ponad 100 koni 90 ? GA16DE ma lekko ponad 100 koni w serii Łukasz ścigał się z kolesiem z białego nx'a z GA16DS, 2 czy 3 razy i zawsze wygrywał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 GA16DS ze swoimi najlepszymi wałkami nie meirzyłem więc się nie wypowiem, 90KM podaje fabryka. Silnik ten jest zasilany gaźnikiem GA14DE i GA16DE są na wielopunkcie stąd wyższość jednosten na wtrsyku (na "słabszych" wałkach wyższa moc i moment) Dzisiaj na Hamowni była P11.144 (2002r) 1,6 całkowita serja plus dwie korekty zapłonu - wyszło jej 101,5KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Dzisiaj na Hamowni była P11.144 (2002r) 1,6 całkowita serja plus dwie korekty zapłonu - wyszło jej 101,5KM .....to kiepsko Szkoda, że nigdy nie zhamowałem byłej P11 mojego ojca, auto zapierdzielało szybciej jak Almera z GA16DE i służyła mi do uczenia dresików w caliberkach jak latają japońskie maszynki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 P11 mojego ojca, auto zapierdzielało szybciej jak Almera z GA16DE i służyła mi do uczenia dresików w caliberkach jak latają japońskie maszynki To chyba łapałeś się się z jakimiś zakatowanymi calibrami z 2.0 8V, bo miałem okazje pojeździć 2.0 16V 150KM i nie powiesz mi, że primą 1.6 dawałeś rade takiemu autu, bo w takim razie dałbyś rade również astrze gsi itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 P11 mojego ojca, auto zapierdzielało szybciej jak Almera z GA16DE i służyła mi do uczenia dresików w caliberkach jak latają japońskie maszynki To chyba łapałeś się się z jakimiś zakatowanymi calibrami z 2.0 8V, bo miałem okazje pojeździć 2.0 16V 150KM i nie powiesz mi, że primą 1.6 dawałeś rade takiemu autu, bo w takim razie dałbyś rade również astrze gsi itp. Wcale nie mówię, że to były 16V, raz i tylko jeden załatwił mnie koleś w calibrze, ale to była jedyna Calibra 2.5 jaką widziałem w akcji, zresztą kolo okazał się spoko gościem a nie jakimś pustym dresem Myśle że mogę spokojnie powiedzieć, że P11 jaką jeździłem miała około 110+ koni, było to auto z salonu i zawsze dobrze serwisowane i jeżdżące na dobrym oleju, syntetyku, nie zabite gazem czy czymś innym. Wiem, że pewnie wszystkie Calibry jakie skillowałem były najprawdopodobniej 8v i w dodatku zagazowane oraz mające po 3+ raza większy przebieg ale dla autka z 1.6 nie wysilonym to i tak chyba całkiem nieźle. Primera jeździła równo z Focusem 1.8 mojego sąsiada. Jedyne czego żałuje to to że nigdy auta nie shamowałem bo miałem podejrzenia że moc w tym aucie jest spora, nie wiem może tam 1.8 siedziało, a może taki fajny 1.6 się trafił, a może poprostu wszystkie inne auta były bardzo kiepskie (lub ich driverzy). No cóż, jako że auta już nie mam to pozostanie to dla mnie do końca tajemnicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tarsar Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Zellu - silnik silnikowi nierówny i może ta Primcia miała coś extra fabrycznie :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 To tak jak Czex w swojej almerce 2.2 ma ok 118km a inny klubowicz tylko 100 [ Dodano: Pią 11 Sie, 2006 10:22 ] A ja wczoraj przegladalem sobie katalog i zobaczylem ciekawa rzecz. Zobaczylem ze srednica cylindra w GA16DE jest taka sama jak w VQ20DE. Wiem ze do SR20.. mozna wsadzic tloki od 300zx-a. Wiec ciekawy jestem czy mozna taki zabieg zrobic w GA16DE? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NaAx Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 ile wiecej pali takie autko po przelozeniu walkow z silnika 1,6 do 1,4 ? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Wiem ze do SR20.. mozna wsadzic tloki od 300zx-a. Wiec ciekawy jestem czy mozna taki zabieg zrobic w GA16DE? A co Ci da przełożenie samych tłoków skoro ich średnica jest taka sama :?: Przecież pojemność będzie dalej ta sama. Jeśli chcesz zmienić pojemność to w tym przypadku powinieneś zmienić wał z korbami. Po takim zabiegu powinno wzbogacić się mieszanke, bo przy większej pojemności będziesz miał więcej paliwa i na standardowej dawce będzie za ubogo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 A czy stopien sprezania sie nie zwiekszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Do GA14DE jak się roztoczy gary i wrzuci tloki z GA16DE to otrzymamy silnik GA15DE zyskamy ekstra 100ccm Stopień sprężanai się nie zwiększy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 A czy stopien sprezania sie nie zwiekszy? To zależy czy komora spalania jest w denku tłoka czy w głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Zawsze w głoiwcy - w przypadku bezynowego Nissana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Zawsze w głoiwcy - w przypadku bezynowego Nissana Właśnie nie miałem pewności, bo jak miałem renaulta to raz miałem w głowicy a raz w tłokach. Więc skoro nissan ma zawsze komory spakania w głowicy to podniesienie stopnia sprężania miżna uzyskać planując głowice. Chcąc zmienić pojemność skokową jak ktoś inny pisał trzeba oprócz tłoków wymienić również wał z korbami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 jak juz wspomniałem sama zmiana tłoków w GA14De i roztoczenie gładzi o 3mm da nam ekstra 100ccm, kolejną setkę uzyska się po wymianie wału i korb. Planowanie głowicy ma tą wadę że cofają się obydwa wałki rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.