Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

100KM w twoim GA14DE


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A najbardizej agresywne występują w GA16DS tam obydwa wałki mają krzywki o wysokości 39,8mm

 

A czy przez przypadek GA16DS to nie jest 90konny gaźnikowiec n Kuba powiedz mi czy wałki od 1.6 na wtrysku będą posowały do gaźnikowca n Z technicznego punktu napewno, ale czy przez przypadek gaźnikowiec nie bierze napędu pompy paliwa z wałków n I w wersji wtryskowej pewnie na wałkach nie ma napędu do mechanicznej pompy paliwa.

 

 

jesli ga16ds ma obydwa agresywniejsze walki anizeli ga16de to po co przekladac od DE do DS ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz przyspieszyć poprzez zrobienie regulowanych kół rozrządu.......... pilnik w łapki

Ok tylko nie wiem który wałek i ile mm w którą strone mam te otwory od śrub przerabiać :?:

i przełożyć tylko wałek wydechowy z GA16DE bo na ssącym jest dodatkowa krzywka napędzająca pompe paliwa.

Właśnie nad czymś takim myśle, bo jak na razie nie mam kasy na sportowe wałki.

ga16ds ma obydwa agresywniejsze walki anizeli ga16de to po co przekladac od DE do DS ?

To było stwierdzenie Kuby i mi się osobiście wydaje, że błędne, ale nie mam 100% pewności.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Kurcze szkoda że nie mam aparatu cyfrowego przy sobie - udało mi się dorwać dwie igły z GA16DS

- zarówno wałek ssący jak i wydechowy mają krzywki o wysokości 40mm.

 

Niebawem zestawik wlatuje do JAMO - wtedy ciachne zdjęcie porównawcze w stosunku od jego seri (GA14DE) która jak wiadomo ma obydwa walki z krzywkami po 39,6mm i będzie w klubie kolejne 100 konne 1,4 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 

To teraz -jeśli są w GA16DS najostrzejsze wałki, to czemu Nissan podaje moc dla tego silnika - 90PS, a bez kata 95PS?

 

No bo jeśli wsadzimy te wałki do GA16DE to mamy z 90 - 106 koni, a z ok.100(wersja SR) - 106PS (zresztą tak jak piszesz Coobcio).

 

Rodzi się więc pytanie,ile rzeczywiście ma seryjny GA16DS ze swoimi najlepszymi wałkami :?: :?: :?: Był ktoś na hamowni?

 

W inny sposób jest zduszony ,bo już głupi jestem :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o teraz -jeśli są w GA16DS najostrzejsze wałki, to czemu Nissan podaje moc dla tego silnika - 90PS, a bez kata 95PS?

 

Bo GA16DS to gaźnikowiec, a silniki z DE mają wielopunktowy wtrysk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zell - wiem to "tylko" gaźnik,ale ten gaźnik niejednego trochu zdziwił :smile:

 

Jednak system zasilania wielopunktowego w tej sytuacji wyjaśnia moje pytanie...

 

Choć jak sobie przypomnę moją ex-323F 1600 16v na wielopunkcie,to nie ma ona startu do mojego DS-a :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może i tak ale z GA16DE (również w 100NX) dostaje baty, sprawdzone, u nas w LBN na stritrejsingu :P

 

A jaki DE - 90 czy 102 SR? A DS coś dłubnięty, czy seria?

 

Lukasz_lbn(czarny NX) ma GA16DE 90PS +parę modów - jego kojażę, bo jest na 100NX Squadzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zrobiłeś z ponad 100 koni 90 ? GA16DE ma lekko ponad 100 koni w serii

 

Łukasz ścigał się z kolesiem z białego nx'a z GA16DS, 2 czy 3 razy i zawsze wygrywał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GA16DS ze swoimi najlepszymi wałkami

nie meirzyłem więc się nie wypowiem, 90KM podaje fabryka.

Silnik ten jest zasilany gaźnikiem GA14DE i GA16DE są na wielopunkcie stąd wyższość jednosten na wtrsyku (na "słabszych" wałkach wyższa moc i moment)

 

Dzisiaj na Hamowni była P11.144 (2002r) 1,6 całkowita serja plus dwie korekty zapłonu - wyszło jej 101,5KM :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj na Hamowni była P11.144 (2002r) 1,6 całkowita serja plus dwie korekty zapłonu - wyszło jej 101,5KM

 

.....to kiepsko

 

Szkoda, że nigdy nie zhamowałem byłej P11 mojego ojca, auto zapierdzielało szybciej jak Almera z GA16DE i służyła mi do uczenia dresików w caliberkach jak latają japońskie maszynki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P11 mojego ojca, auto zapierdzielało szybciej jak Almera z GA16DE i służyła mi do uczenia dresików w caliberkach jak latają japońskie maszynki

To chyba łapałeś się się z jakimiś zakatowanymi calibrami z 2.0 8V, bo miałem okazje pojeździć 2.0 16V 150KM i nie powiesz mi, że primą 1.6 dawałeś rade takiemu autu, bo w takim razie dałbyś rade również astrze gsi itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P11 mojego ojca, auto zapierdzielało szybciej jak Almera z GA16DE i służyła mi do uczenia dresików w caliberkach jak latają japońskie maszynki

To chyba łapałeś się się z jakimiś zakatowanymi calibrami z 2.0 8V, bo miałem okazje pojeździć 2.0 16V 150KM i nie powiesz mi, że primą 1.6 dawałeś rade takiemu autu, bo w takim razie dałbyś rade również astrze gsi itp.

 

Wcale nie mówię, że to były 16V, raz i tylko jeden załatwił mnie koleś w calibrze, ale to była jedyna Calibra 2.5 jaką widziałem w akcji, zresztą kolo okazał się spoko gościem a nie jakimś pustym dresem :)

Myśle że mogę spokojnie powiedzieć, że P11 jaką jeździłem miała około 110+ koni, było to auto z salonu i zawsze dobrze serwisowane i jeżdżące na dobrym oleju, syntetyku, nie zabite gazem czy czymś innym.

Wiem, że pewnie wszystkie Calibry jakie skillowałem były najprawdopodobniej 8v i w dodatku zagazowane oraz mające po 3+ raza większy przebieg ale dla autka z 1.6 nie wysilonym to i tak chyba całkiem nieźle. Primera jeździła równo z Focusem 1.8 mojego sąsiada.

Jedyne czego żałuje to to że nigdy auta nie shamowałem bo miałem podejrzenia że moc w tym aucie jest spora, nie wiem może tam 1.8 siedziało, a może taki fajny 1.6 się trafił, a może poprostu wszystkie inne auta były bardzo kiepskie (lub ich driverzy). No cóż, jako że auta już nie mam to pozostanie to dla mnie do końca tajemnicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak jak Czex w swojej almerce 2.2 ma ok 118km a inny klubowicz tylko 100 :)

 

[ Dodano: Pią 11 Sie, 2006 10:22 ]

A ja wczoraj przegladalem sobie katalog i zobaczylem ciekawa rzecz. Zobaczylem ze srednica cylindra w GA16DE jest taka sama jak w VQ20DE. Wiem ze do SR20.. mozna wsadzic tloki od 300zx-a. Wiec ciekawy jestem czy mozna taki zabieg zrobic w GA16DE?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze do SR20.. mozna wsadzic tloki od 300zx-a. Wiec ciekawy jestem czy mozna taki zabieg zrobic w GA16DE?

A co Ci da przełożenie samych tłoków skoro ich średnica jest taka sama :?: Przecież pojemność będzie dalej ta sama. Jeśli chcesz zmienić pojemność to w tym przypadku powinieneś zmienić wał z korbami. Po takim zabiegu powinno wzbogacić się mieszanke, bo przy większej pojemności będziesz miał więcej paliwa i na standardowej dawce będzie za ubogo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do GA14DE jak się roztoczy gary i wrzuci tloki z GA16DE to otrzymamy silnik GA15DE zyskamy ekstra 100ccm :)

Stopień sprężanai się nie zwiększy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze w głoiwcy - w przypadku bezynowego Nissana

Właśnie nie miałem pewności, bo jak miałem renaulta to raz miałem w głowicy a raz w tłokach. Więc skoro nissan ma zawsze komory spakania w głowicy to podniesienie stopnia sprężania miżna uzyskać planując głowice. Chcąc zmienić pojemność skokową jak ktoś inny pisał trzeba oprócz tłoków wymienić również wał z korbami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak juz wspomniałem sama zmiana tłoków w GA14De i roztoczenie gładzi o 3mm da nam ekstra 100ccm, kolejną setkę uzyska się po wymianie wału i korb.

 

Planowanie głowicy ma tą wadę że cofają się obydwa wałki rozrządu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...