Gość andy_czarny Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Coobcio napisales za nastepnym krokiem po tych walkach to przeszczep dolu od 16de jaki koszt takiej operacji? Czy nie lepiej wsadzic caly 1.6 odrazu- chociaz pierwsza opcja jakos bardziej mi pasuje bo widzialem ga16de na allego za 2 K i wydaje mi sie to troche duzo bo jak by policzyc to tak silnik 2000zl plus ktos to musi zrobic= nieoplacalnie bo jak sdprzedam moja i doloze 2 kafle to spokojnie kupie 1.6. Jako ze nie chce mojej sprzedac to intereseuje mnie wsadzenie dolu z ga16de jaki to koszt?? pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 do dołu z GA16DE trzeba dokupić uszczelkę pod łep i w jakim stanie byś nie nabył tego dołu warto by w nim było wymienić pierścienie i panewki korbowodowe oraz uszczelniacze wału korbowego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 IMO to za 2k to można lepsze rzeczy kupić... sam silnik powinien kosztować nie więcej jak 1000 zł. Sam dół dużo taniej cię nie wyniesie, a roboty ze zmianą dołu więcej jak ze swapem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorun22l Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 czesc Coobcio jestem świezy w tematach samochodowych wieć jak cos walne głupiego to nie pal ze mnie gumy. pierwsze o co chce cie zapytac to co mozna zrobic tanio w moim samochodzie zeby lepiej jechał mam nissana sunny z 93r 1,4 16V na gażniku chyba to jest ten tym motoru GA14DS. czytałem kilka twoich postów i znalazłem tam coś o przytkaniu moneta , poszukam tego i spróbuje to zrobić ,przeczytałem równiez o tych wałkach od silnika 1,6 mozesz odpisac ile mogą kosztowac i czy sam to zmienie? Proszę pilnie o odp. na fox4you@interia.pl z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartas Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 no i wywal katalizator (o ile jeszcze masz ) [ Dodano: Czw 21 Cze, 2007 21:33 ] No nareszcie!!|Doczekałem sie wymiany wałeczków!! Jutro sprawdze rezultaty tego zabiegu "na czuja" a w przyszłym miesiącu... hamownia :diabel2: [ Dodano: Wto 10 Lip, 2007 22:31 ] no i zamontowane różnice sie czuje!! niestety nie wciska w fotel ale tego można sie było spodziewać nikt nie oczekiwał tu 200 KM ale na oko koło 90 KM powinno być teraz trzeba jeszcze to puścić na hamownie.... :027: dzięki Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miszcz69 Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 a oto moj wykres powiem szczerze, ze po tym co zobaczylem w tym watku moj wykres po zmianie walkow na te z ga16ds wyglada kiepsciutko... delikatnie sie rozczarowalem :/ bo dlaczego inni maja 97-99 a ja tylko 87 :!: :?: :!: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 W wykresie z pierwszej strony moc rosnie w calym zakresie obrotow, a u Ciebie do niecalych 6tys rpm. Tylkoe ze nie wiem czym to jest spowodowane. Pomiar byl na pb, czy gazie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miszcz69 Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 mierzylem tez na lpg, ale ten wykres jest z PB [ Dodano: Czw 18 Paź, 2007 21:18 ] W wykresie z pierwszej strony moc rosnie w calym zakresie obrotow, a u Ciebie do niecalych 6tys rpm. wlasnie sobie tak pomyslalem ze u mnie nie ciagnelo od 6000obr takze na seryjnych walkach. bycmoze jest to spowodowane tym, ze jest to wersja na niemcy? moze oprocz innych walkow te silniki byly zamulane tez w jakis inny sposob? [ Dodano: Czw 18 Paź, 2007 21:56 ] ale z drugiej strony jak patrze na pozostale wykresy silniczkow po przeszczepie to tez tam moc maksymalna jest osiagana przy ok 6000 obr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 a oto moj wykres Już Ci to na hamowni mówiłem - pozbąć się katalizatorów bo ładnie z nich wali, dwa zajrzyj do przepływki i trzy popraw tę odmę żeby lewego powietrza nie podsysała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miszcz69 Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 i tak zrobie. jak wszystko bedzie gotowe to przyjade znowu sie zhamowac... :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Speeder Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Czy ktoś zna dokładna datę seryjnego montowania wałków od GA16DE w GA14DE :?: Ja mam almę z kwietnia 98 made in Japan. wiem, że moge sobie sam zmierzyć ale szczerze mówiąc nie dysponuję czasem, miejscem i narzędziami. :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Speeder Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Czy ktoś zna dokładna datę seryjnego montowania wałków od GA16DE w GA14DE :?: Zależy na jaki rynek. Na wszystkie oprocz Niemieckiego od poczatku Mój jest kupiony z salonu w Polsce. To wszystko na to wskazuje, że mam wałeczki od GA16DE... a juz myslałem ze jeszcze bardziej podkręcę Almę zmieniając wałki a tu proszę..nic się nie da już zrobić :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 To wszystko na to wskazuje, że mam wałeczki od GA16DE... a juz myslałem ze jeszcze bardziej podkręcę Almę zmieniając wałki a tu proszę..nic się nie da już zrobić :/ Mylisz się myśląc że od GA16DE 102Hp były najmocniejsze wałki mając taki motor powiem cie że one miały tak jak pisał Coopcio czyli wydech 40mm a ssący 39.6mm ALE wałki z wersji GA16DS miały oba po 40mm co dawało po przeszczepie do 102 konnej wersji w zależności od kondycji silnika 110-117km ALE były jeszcze wałki ssące zakładane do sentry 40.6mm co dawało co najmniej 120km w 1.6 goago na samym gazie i tym wałku ssącym ma 120km bez świniaka itd. myślę że na bęzynie po podniesieniu ciśnienia paliwa i dokładnym wystrojeniu świniakiem doszło by z 10 kucyków jeszcze ALE nikt jeszcze nie zakładał takiego wałka do 1.4 więc wszystko przed tobą :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 witojcie niedawno gdzies czytałem o identycznym samochodzie jak ja mam, ten sam silnik 1.6 90 KM Ga16i i koles pisal ze po zmianie walka na sportowy ma teraz ok. 110 KM. Nie wiecie z jakiego silnika to moze byc walek :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oskazip Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 ja mam wałki made in ga16ds od coobcia no i poprawa jest a oco chodzi z dłubaniem w przepustnicy [ Dodano: Nie 09 Gru, 2007 13:22 ] Coobcio, co masz na myśli mówiąc o przepływce ( dwa zajrzyj do przepływki) a kata tego drugiego mam wywalonego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 ( dwa zajrzyj do przepływki) Trzeba ją wyjąć i oczyścić, jak jest brudna to podaje zaniżone pomiary i w efekcie jest zubożona mieszanka i mniej mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oskazip Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 a odmę to trzeba zaślepiś całkowicie? coobcio masz moze kolanko to od kolektora co idzie na katalizator do p10 1.6? [ Dodano: Pon 14 Sty, 2008 18:37 ] Coobcio, kuba masz mozę przedni zdezak do n15 ten z miejscami na halogeny a i moze kupiłbym silnki ga16de ten mocniejszy no chyba ze ty swoję magiczne rączki byś do niego wsadził 100km+wałeczki z dsa i pare innych modów polegam na twoim doświadczeniu kompletny z sterownikiem po prostu może byś mi silnik kosmiczny złożył? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pulpet Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 ale wałki do ga16ds chyba są o janieś tam setne milimetra wyższe (według Haynes) czy są doladnie łeb w łeb?? i w końcu nie mają tego napędu na pompe paliwa czy mają bo nie moge doczytać??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 z DS mają napęd na pompę paliwa i mają wzniosy większe o 0,3mm stąd te przyrosty mocy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiauo Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Cooba znajda sie walki u ciebie z ds//sentra na podmianke w moim 16de ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 niee mam tylko wydechowy z DS... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 to w końcu wydechowy (lub ssący nie REP) z DE ma 40 mm czy nie bo tu podajecie 39.570??? Kuba mówi że wydechowe DS I DE mają po 40mm czy tam 40.070 (jeden pies ) Ci co wymieniali mówili też że wydechowy ma 40mm skąd te rozbieżności bo podmiana z 39,4 ssacego do 39,570 może dać mizerny efekt:P Genralnie mój eksperyment ma polegać na tym że chce z uprgaedować do pełnej wersji nie REP, nie chcę dawać na razie nic więcej, bo chwilowo auto ma być dupowozem,trochę tras i nie potrzebuję zbyt wysokiego spalania a mam taki zamiar czyli ssący od DE podmienić na Coociowy wydechowy od DS:) dobrze kombinuję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 no z tego co pamietam to nie tak dobrze bo chyba ssacy musisz wymienic a nie wydechowy. Ja mam walki od kuby, wziolem oba bo nie bylem pewny:) w kazdym razie z tego co pamietam to ssacy jest wyzszy (ten ktory ma dodatkowy naped do pompy paliwa) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 no ja wydechowy od DS włąsnie wrzucam miejsce w mojego ssącego. moze to nie odpowiednie miejsce na toale że mam w perspektywie niedługo same trasy martwie się o spalanie: :< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Ja bym się na twoim miejscu o spalanie nie martwił bo przecież nie poto zmieniasz ssący aby teraz ględzić. U siebie mam w GA16 zmieniony ssący i na razie jest ok. Jak nie będziesz przekręcał motoru na wyżej niż 4 tyś rpm to nawet nie będzie różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.