GRZECHu Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Ale skoro poruszyłeś temat, to oficja ogłaszam, iż poszukiwania zakończone Fajnie teraz furka brzmi aż milo Jakby ktoś był zainteresowany Y-pipem (zwykła stal) do Maximy A32 i końcowym tłumikiem komorowo- przelotowym( kwasoodporny) firmy Eltec średnica wlotu i wylotu fi55. Zainteresowanych, zapraszam na priva lub gg Dodam tylko (nie każdy wie), że Y-Pipe to najtańszy sposób żeby dodać parę ładnych koników maxi. Różnica w osiągach jest odczuwalna. Z tego co mi wiadomo, szalony sprzedaje zestaw Plug&Play, wsio gotowe do wsadzenia do maximki Pozdrawiam, szczęśliwy posiadacz y-pipe :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 ty no to pochwal sie kolego, foty i video klipy milo widziane!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert1234 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 ty no to pochwal sie kolego, foty i video klipy milo widziane!! no. ja tez dreptam w miejscu z niecierpliwosci zeby to w koncu zobaczyc. dawaj fotki/video! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 5 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Fotki i klipy niebawem będą, niech się tylko trochę trakcji zrobi na ulicach A y-pipe tak jak Grzechu pisze jest prawie Plug&Play, czyli flansze do przykręcenia do kolektorów są, ucięty jest za plecionką i w tym miejscu trzeba jedynie przyspawać do flanszy katalizatora..... ale szczerze mówiąc, to lepiej od razu pozbyć się kata i wspawać tam kawałek rurki( strumienicy mówimy nie ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 no to z ta trakcji to trzeba pewnie bedzie poczekac az do przelomu kwiecien/maj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 6 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Dla pytających wrzucam na szybko fotki robione z telefonu.... wieczorem wrzucę lepszej jakości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 ile ma twoja ypipe srednicy po zlaczeniu 2-rurki?? tuz przrzed plecionka!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 6 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Nie mierzyłem, ale jak coś to sprawdzę.... w ciemno obstawiam, że około fi 50, bo z tego co pamietam, to wlot do kata miał około fi 50( ale głowy nie dam uciąć) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 W zeszłym tygodniu miałem przyjemność doświadczyć na własnej skórze nowy wydech Maxi Szalonego. W dwóch słowach - świetna robota. Przy spokojnej jeździe prawie go nie słychać, natomiast po depnięciu gra aż miło. Nie żadne buczenie typu wieś-tuning, tylko naprawdę rasowo. Ale co najważniejsze, przy wspomnianym depnięciu jeszcze milej wciska w fotel Ciągnie ostro i to z samego dołu. Szalony, koniecznie musisz nakręcić jakieś video! Jak później wsiadłem do swojej Maximy, to pierwsze wrażenie takie, że coś nie bardzo chce jechać No, ale żeby nie było, stary y-pipe Szalonego tylko czeka aż ogarnę się z czasem i wrzucę go na (a właściwie pod) pokład. Patent Szalonego z dodatkowym dolotem też mu podkradnę, a wkładka K&N już siedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 No no mam nadzieje ze efekty bedziemy mogli Wszyscy ocenic na zlocie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert1234 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Jak później wsiadłem do swojej Maximy, to pierwsze wrażenie takie, że coś nie bardzo chce jechać to ja juz do niego nie bede wsiadal. jaki panent z dodatkowym dolotem? kurde... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 30 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Dzięki za miłe słowa Maras piotral! No patent z dodatkowym otworem w puszce ale ma również doprowadzić zimne rurą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert1234 Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Dzięki za miłe słowa Maras piotral! No patent z dodatkowym otworem w puszce ale ma również doprowadzić zimne rurą aa... ja mam wyciete 8.5x8.5cm kwadrat w puszcze - wyzynara elektryczna. tyle ze nie mam podprowadzonego "zimnego nawiewu" z przodu tak jak ty. tez fajnie ryczy, ale gdzie mi tam do twoich wydechow. na razie mi wystarcza - jest kól. taki troche wiejski tuning ale nie moglem z niego zrezygnowac bo zakochalem sie w tym dzwieku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Korzystając z krótkiego okresu suszy na ulicach, pomierzyłem przyspieszenie z y-pipe... i cholera, praktycznie nie ma różnicy w porównaniu do serii :/ Zysk to ok 0,1s na przyspieszeniu 40-100 (II bieg). Po wszelakich opiniach spodziewałem się więcej. Jedyne co podtrzymuje moją nadzieję w y-pipe, to że panowie od wydechu wspomnieli że katalizator nie wygląda najlepiej. Może to on obecnie jest najsłabszym ogniwem? Przy najbliższej okazji zastąpi go tłumik przelotowy. Jak to nie pomoże to się wku..ie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Jedyne co podtrzymuje moją nadzieję w y-pipe, to że panowie od wydechu wspomnieli że katalizator nie wygląda najlepiej. Czy zmieniłeś coś w dolocie? Wkładkę choćby? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Wkładkę K&N już z pół roku temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Wkładkę K&N już z pół roku temu. Ja mam identyczny y-pipe jak Ty - robiony przez tych samych gości - ale wyciąłem od razu kata i powiem Ci ze różnica była odczuwalna, co prawda spodziewałem się więcej ale efekt był odczuwalny. Wkładkę założyłem później i tu raczej różnicy nie odczułem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Tia, montaż wkładki poprawia raczej samopoczucie, nie osiągi Jak czas pozwoli, to może w tym tygodniu kat wyleci i wtedy zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Juz kiedys pisalem o wkladce, w kazdym razie moje doswiadczenie jest takie ze lepiej czesciej wymieniac seryjny filtr niz bawic sie z wkladka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Korzystając z krótkiego okresu suszy na ulicach, pomierzyłem przyspieszenie z y-pipe... i cholera, praktycznie nie ma różnicy w porównaniu do serii :/ Zysk to ok 0,1s na przyspieszeniu 40-100 (II bieg). Po wszelakich opiniach spodziewałem się więcej. Jedyne co podtrzymuje moją nadzieję w y-pipe, to że panowie od wydechu wspomnieli że katalizator nie wygląda najlepiej. Może to on obecnie jest najsłabszym ogniwem? Przy najbliższej okazji zastąpi go tłumik przelotowy. Jak to nie pomoże to się wku..ie jakis srenicy masz rury?? zrob foty tak abym widzial kolanka z boku!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Obrazek Obrazek Rury mam dokładnie takie Szalony, jaka tam jest średnica? Wszystkie po 50mm? Jak nie będzie tyle śniegu na ulicach, to się wczołgam pod spód z suwmiarką i pomierzę cały mój dziewiczy wydech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 23 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Y-pipe 50mm schodzą się w kielich i dalej fi50........ jak będziesz wywalał kata to dojedz da kielichów rurą fi55. Pamiętaj co Ci mówiłem o zwężeniu bi-pipe( zrób z tym od razu porządek) Generalnie w QX wszystkie kolanka na środkowym wydechu mają fi55 Jak masz kata już mocno przypchanego, to wywal go jak najszybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 I już po modach. Teraz y-pipe składa się z 2 rur 50mm i łącznika 55mm z plecionką. W serii to było ok odpowiednio 47mm i 51mm, do tego katalizatory i dziwnie prowadzone rury. Dodatkowo zamiast głównego kata wleciał tłumik przelotowy 55mm, a później jest już seryjne 55mm. Tego spłaszczenia za tłumikiem środkowym nie ruszyłem. Póki co. Bo faktycznie spłaszczenie jest, ale jednocześnie rura jest w tym miejscu rozszerzona, więc wcale nie jestem przekonany czy aby w tym miejscu powierzchnia poprzeczna rury jest mniejsza. Tyle teorii, a w praktyce... nie widzę różnicy :/ Troszkę inaczej słychać, na plus, przez co subiektywnie jest lepiej. Ale zrobiłem parę pomiarów i poprawy nie widać. Nie wiem czy mój egzemplarz jest wyjątkowo odporny na mody, czy co? Może te mody nie są takiej jakości jak dedykowane y-pipe, ale i tak różnica w stosunku do serii powinna być. Jedyne co mi przychodzi do głowy, to odpiąć akumulator żeby komp się zresetował. No i zerknąć na filtr powietrza, czy nie jest brudny. Choć wątpię żeby to coś dało Tak czy inaczej mody wydechu uznaje za zakończone. Z jednej strony trochę pieniążków poszło bez wyraźnego efektu, z drugiej strony jakbym nie spróbował to by mi to ciągle po głowie chodziło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Zobaczysz na zlocie jak staniesz na kresce z inną maximką Powiem tylko, że na 400m nim nie zrobiłem wydechu szalony mnie wyprzedzał o 4 długości po y-pipe już tylko o 2 a nawet chwilami mniej niż półtora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 A mi chodzi po glowie taki pomysl: gdyby tak nie laczyc kolektorów, tylko poprowadzic 2 wydechy i powiedzmy 2 tlumiki przelotowe po drodze i 2 komorowe na koncach. Czy ktos zgłębiał taki temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.