VQPower Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 A mi chodzi po glowie taki pomysl: gdyby tak nie laczyc kolektorów, tylko poprowadzic 2 wydechy i powiedzmy 2 tlumiki przelotowe po drodze i 2 komorowe na koncach.Czy ktos zgłębiał taki temat? jesli ci sie to tam wszystko zmiesci bedziesz pierwszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Wrócę do tematu y-pipe. Jak u Was zmienił się dźwięk po założeniu? Chodzi mi głównie o jazdę w trasie. U mnie pojawiło się buczenie gdzieś w okolicach 2,5 tys obr. Na niższych biegach tego nie słychać, ale szczególnie daje o sobie znać na V biegu przy prędkościach 100-100 km/h. Jeśli jadę wolniej lub szybciej, wtedy problemu znika. Niestety właśnie w takim zakresie prędkości często jeździ się po naszych wspaniałych trasach. Czy jest sposób aby to wyciszyć? Doszedłem do absurdalnej sytuacji, kiedy na IV biegu jest ciszej niż na V :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 U mnie dźwięk się nie zmienił, ani trochę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 6 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 I już po modach. Tego spłaszczenia za tłumikiem środkowym nie ruszyłem. Póki co. Bo faktycznie spłaszczenie jest, ale jednocześnie rura jest w tym miejscu rozszerzona, więc wcale nie jestem przekonany czy aby w tym miejscu powierzchnia poprzeczna rury jest mniejsza. Tyle teorii, a w praktyce... nie widzę różnicy :/ Nie wiem czy mój egzemplarz jest wyjątkowo odporny na mody, czy co? Może te mody nie są takiej jakości jak dedykowane y-pipe, ale i tak różnica w stosunku do serii powinna być. Jedyne co mi przychodzi do głowy, to odpiąć akumulator żeby komp się zresetował. Jeśli chodzi o spłaszczenie, to nie jest tak do końca jak mówisz..... spaliny pędzą z bardzo dużą prędkością, jeśli lecą w środku rury to nic ich nie wyhamowuje, a dodatkowo dostają jeszcze obrotu....... pomyśl co się stanie kiedy dotrą do tego przygniecenia ?..... całą ich prędkość szlak trafia, bo fale zaczynają się rozbijać na zwężeniu ....dlatego tak mało wskazane są zwężki i ostre kolanka. Co do braku odczuć po wymianie Y-pipe to nie mam zielonego pojęcia czemu tego nie czujesz....... wyleciały przecież 3 katy i dodatkowo wszedł y-pipe który ładnie schodzi się płynnie w jedną rurę fi55( oryginalnie przecież schodzi się pod kątem 90stopni) Nie tylko ja odczułem różnicę po wymianie, ale i Grzechu który do momentu wymiany Y-pipe miał problemy się za mną utrzymać. Odpięcie akumulatora nic nie pomoże !!! Wrócę do tematu y-pipe. Jak u Was zmienił się dźwięk po założeniu? Chodzi mi głównie o jazdę w trasie. U mnie pojawiło się buczenie gdzieś w okolicach 2,5 tys obr. Na niższych biegach tego nie słychać, ale szczególnie daje o sobie znać na V biegu przy prędkościach 100-100 km/h. Jeśli jadę wolniej lub szybciej, wtedy problemu znika. Niestety właśnie w takim zakresie prędkości często jeździ się po naszych wspaniałych trasach. Czy jest sposób aby to wyciszyć? Doszedłem do absurdalnej sytuacji, kiedy na IV biegu jest ciszej niż na V :/ Grzechu ma założona przelotówkę zamiast kata i powiem że chyba jest jeszcze ciszej jak w serii. Sprawdź czy wszystko dobrze wisi na wieszakach i czy aby nic nie jest zmocowane na sztywno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 U mnie pojawiło się buczenie gdzieś w okolicach 2,5 tys obr. Na niższych biegach tego nie słychać, ale szczególnie daje o sobie znać na V biegu przy prędkościach 100-100 km/h. Jeśli jadę wolniej lub szybciej, wtedy problemu znika. Niestety właśnie w takim zakresie prędkości często jeździ się po naszych wspaniałych trasach. Czy jest sposób aby to wyciszyć? Doszedłem do absurdalnej sytuacji, kiedy na IV biegu jest ciszej niż na V :/ U mnie tez to jest , tak w okolicach, 2 tys. , rozumiem ze 5 bieg uwazasz za O/D. Tak chyba ten wydwech ma przy obciazeniu w tych granicach, wlasnie sie zastanawiam czy jak wywale kata, to cos da. Wogole co uwazacie na temat zastapienia duzego kata tlumikiem przelotowym, czy nie warto i wstawic rure? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert1234 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 U mnie tez to jest , tak w okolicach, 2 tys. , rozumiem ze 5 bieg uwazasz za O/D.Tak chyba ten wydwech ma przy obciazeniu w tych granicach, wlasnie sie zastanawiam czy jak wywale kata, to cos da. Wogole co uwazacie na temat zastapienia duzego kata tlumikiem przelotowym, czy nie warto i wstawic rure? a ty masz ypipe? u mnie tam na O/D jest cichutko. przy 100km/h mam dokladnie 2 tysiace obrotow po zalaczeniu sie lockupa. nie mam ypipe wiec jesli ty tez nie masz to mnie to dziwi ze cos tam ci burczy przy takim obciazeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Trudno to nazwac burczeniem, poprostu wydech jest jakby troszke glosniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 U mnie tez to jest , tak w okolicach, 2 tys. , rozumiem ze 5 bieg uwazasz za O/D. Nie, 5 bieg uważam na 5 bieg Zastanawiam się, czy to buczenie nie jest spowodowane cieńszymi ściankami obecnego y-pipe. Różnica w masie pomiędzy starym i nowym była znaczna, nawet biorąc poprawkę na katy w oryginalnym. I również tak na oko ścianki rur nowego były cieńsze. Może przez to słabiej tłumi taki basik? Aha, to buczenie pojawiło się od razu po wrzuceniu y-pipe, kiedy jeszcze nie ruszałem głównego kata. A odnośnie osiągów, to jednak nie jest tak źle jak pisałem na początku Co ciekawe, odczuwalną poprawę poczułem po wyczyszczeniu filtra powietrza i po wycięciu dziury w obudowie filtra Tylko zrobiłem to za jednym zamachem, więc nie wiem co w jakim stopniu pomogło. Teraz wg moich pomiarów jest lepiej o ok 5% niż w serii, co przy tym silniku dawałoby pi razy drzwi 10KM. Jeszcze w kwestii dziury w obudowie filtra. Jakie Wy macie duże otworki? Ja póki co wyciąłem okrągłą fi50 mm od strony akumulatora. Chciałbym pociągnąć do niej zimne powietrze, ale miejsca niezbyt wiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 U mnie jakieś fi50 od strony nadkola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert1234 Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 U mnie jakieś fi50 od strony nadkola. ja mam wyciety kwadrat 8.5cm/8.5cm od strony akumulatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcus65 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 A ten ypipe to się montuje samodzielnie, czy gdzieś to robią jacyś spece? Mam na myśli miasto stołeczne... Pozdro Marcus65 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 A ten ypipe to się montuje samodzielnie, czy gdzieś to robią jacyś spece? Mam na myśli miasto stołeczne... Pozdro Marcus65 przychodzi gotowe z US. daj znac jesli jestes zainteresowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcus65 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 No, powiem tak... Swoją Maxi zakupię dopiero "na dniach". Mam już upatrzone dwa egzemplarze - jeden automat, drugi manual. Kwestia tylko wyboru lepszego. Osobiście preferuję skrzynię manualną, ale automatu też się nie boję. Oczywiście obydwie Maximki z VQ30DE. A jeśli istnieje coś, co może mi na dzień dobry dać naście koników mocy więcej, to jestem tym zainteresowany od razu. No chyba, że okaże się, że to już tam jest... W co wątpię... Tak więc, sprowadzając kwestię do meritum, powiedz ile ta przyjemność kosztuje i dlaczego tak drogo Pozdro Marcus65 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 poszlo na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Koledzy z Częstochowy - Szalony, GRZECHu - robili y-pipe u miejscowych "speców". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Akiro Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 VQPower, przychodzi gotowe z US. daj znac jesli jestes zainteresowany Jeśli można to również proszę o taką informację. Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 VQPower, przychodzi gotowe z US. daj znac jesli jestes zainteresowany Jeśli można to również proszę o taką informację. Dzięki! poszlo na priva. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wpierdol20 Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 (edytowane) przychodzi gotowe z US. daj znac jesli jestes zainteresowany troszkę odświeżę temat, bo też jestem zainteresowany tymi informacjami możesz przesłać na pw?? z góry dzięki:) Edytowane 9 Listopada 2009 przez MaxiKing95usa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B 52 Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 przychodzi gotowe z US. daj znac jesli jestes zainteresowany VQPOWER Czy mogę dowiedzieć się koszt zakupu y-pipe do Maxy. Dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 poszlo na priva Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michalllo Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 przychodzi gotowe z US. daj znac jesli jestes zainteresowany A do J30 też jest dostępne ?? Jeżeli tak to w jakiej cenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wpierdol20 Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 poszlo na priva Witam.Ja bym miał taką samą prośbę, co kolega B 52:) z góry dzięki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 A do J30 też jest dostępne ?? Jeżeli tak to w jakiej cenie ? podaj mi rok produkcji i model silnika w swojej maxi, wiem ze do niektorych j30 robili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 To moze zorganizujemy jakis hurtowy zakup y-pip-ow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 To moze zorganizujemy jakis hurtowy zakup y-pip-ow czekam na wasza decyzje. jestem pewien ze przy zamowieniu wiekszej ilosci dostawca cos spusci na cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.